Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на бензинова помпа на Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Ами помпата не работи-това е 95% сигурно Ясно вече как да я разглобя и сглобя. За съжаление и аз ще трябва да свалям резервоара, защото над голямата капачка ми минава тръбата за газовата и е доста неудобно за работа Но и друго ми се появи. Не ми стига тока до помпата. Бушоните са на ред, явно някаде нещо кабелите не дават контакт. Някой има ли схема нещо или да ме опъти от къде минават тия кабели.....
    Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
    Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
    Fiat Bravo 1.4 120k.с.

    Коментар


      #47
      При мен газовата бутилка е съвсем близо до отвора в багажника, но с малко повече търпение и споменаване на ма....та успях да се сборя. А как разбра, че "не стига ток до помпата"? При подаване на контакт помпата се включва за съвсем кратко време докато вдигне налягане и след това веднага се изключва. Мисля, че имам ел. схема и ще я постна довечера.
      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

      Коментар


        #48
        brat_John написа:
        А как разбра, че "не стига ток до помпата"? При подаване на контакт помпата се включва за съвсем кратко време докато вдигне налягане и след това веднага се изключва.
        Мерене с мултицет. При подаване на контакт мултицета не отчете нещо да идва към помпата, никакъв ток-мереше се на изходите на буксата. Отделно след като сложих буксата, пак дадох контакт и преди ми гореше бушона, а сега и това не стана. И отделно нещо закачено ли е на големият капак, освен нивотомера, защото аkо го вадя без да свалям резервоара, трябва малко на криво да излезе, а пък ак о има нещо отдолу ме е страх да не го пре....ам
        Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
        Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
        Fiat Bravo 1.4 120k.с.

        Коментар


          #49
          Nikcho написа:
          brat_John написа:
          А как разбра, че "не стига ток до помпата"? При подаване на контакт помпата се включва за съвсем кратко време докато вдигне налягане и след това веднага се изключва.
          Мерене с мултицет. При подаване на контакт мултицета не отчете нещо да идва към помпата, никакъв ток-мереше се на изходите на буксата. Отделно след като сложих буксата, пак дадох контакт и преди ми гореше бушона, а сега и това не стана. И отделно нещо закачено ли е на големият капак, освен нивотомера, защото аkо го вадя без да свалям резервоара, трябва малко на криво да излезе, а пък ак о има нещо отдолу ме е страх да не го пре....ам
          Грешка Запали на газ и сложи мултицета. така както си решил няам как да разбереш че ти подава ток. Отделно може и преди бушона да премериш.Според мен ако си решил през дупката да вадиш, и само една жичка да пречи си пречи много.Като отвориш голямата капачка всичко си излиза спокойно, няма нищ за прецакване. Забравих да кажа че тези железните скоби...виж предната снимка...държат самата помпа в това дето е като пластмасова цедка. Всичкото си излиза направо.
          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

          Коментар


            #50
            Ето и обещаната схема. В "Големият капак" е поставен нивомера. Като развиеш гривната, нещо което се явява най-трудната работа, тогава вади нивомера. За целта същият се завърта на 45 градуса обратно на часовниковата стрелка. След това вече можеш да вадиш кошницата. Не бързай да не пре..еш нещо. Не е толкова трудно колкото се описва. Ако имаш възможност снимай всичко на всеки етап, после е от полза при обратното сглобяване ако забравиш как е било. Лично аз така си помогнах при обратното сглобяване на помпата в кошницата. Всъщност бях снимал за форума, а пък се оказа после от полза, тъй като бях разглобил помпата, а новата я купих чак след месец.
            Прикачени файлове
            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

            Коментар


              #51
              Аз напредвам с помпата, но ми се появи едно нещо което се инати. Как се маха самата помпа от пластмасовият съд, в който седи. Всичко съм разкачил, но самата помпа не излиза и не излиза. Върти се на ляво и на дясно малко ама нищо не става в крайна сметка. Отдолу няма нищо(никакво винтче), само дъното на съда....
              Прикачени файлове
              Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
              Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
              Fiat Bravo 1.4 120k.с.

              Коментар


                #52
                И аз изпитах затруднения при смяната на моята, опитвах с дърпане но не става!Опитай с въртене и в същото време издърпване на горе трябва да излезе, поне аз така успях от втория опит!Само спокойствие щото нервите пречятУспех
                now. BMW E39 523i '98 170hp
                ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                Коментар


                  #53
                  С въртене, дърпане, бутане - не става. Вътрешната пластмаса, където си е самата помпа, не излиза и не излиза.
                  Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                  Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                  Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                  Коментар


                    #54
                    А излезе Тууу просто по-силно дърпане и става номераИ един въпрос пак. Защо има гумено оплътнение м/у помпата и цедката!?! Моето се е разложило тотално и кои знае къде са отишли остатъците от него
                    Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                    Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                    Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                    Коментар


                      #55
                      За маншона в който седи помпата и е стегната с една скоба ли?Според мен е някакъв вид уплътнител защото без него ще се кандилка напред назад!Щом се е поразложил значи трябва да се смени с нов, изчистваш хубаво цедката и сондата на помпата(мрежичката), останалите части или плуват в рзервоара което е по вероятно и евентуално помпата да е ззасмукала, но вероятността е малка!Ако не ти бучи помпата значи няма опасност да е дрънала боклука!
                      now. BMW E39 523i '98 170hp
                      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                      Коментар


                        #56
                        Това е амортисьор,който гаси вибрациите.И моя се беше разложил,та търсих нов навремето.Трябва да носиш и помпата с теб,защото има два размера амортисьори според помпите.
                        Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                        Коментар


                          #57
                          GTipo написа:
                          Nikcho написа:
                          brat_John написа:
                          А как разбра, че "не стига ток до помпата"? При подаване на контакт помпата се включва за съвсем кратко време докато вдигне налягане и след това веднага се изключва.
                          Мерене с мултицет. При подаване на контакт мултицета не отчете нещо да идва към помпата, никакъв ток-мереше се на изходите на буксата. Отделно след като сложих буксата, пак дадох контакт и преди ми гореше бушона, а сега и това не стана. И отделно нещо закачено ли е на големият капак, освен нивотомера, защото аkо го вадя без да свалям резервоара, трябва малко на криво да излезе, а пък ак о има нещо отдолу ме е страх да не го пре....ам
                          Грешка Запали на газ и сложи мултицета. така както си решил няам как да разбереш че ти подава ток. Отделно може и преди бушона да премериш.
                          Благодаря на всички колеги!!! Вече съм с нова помпа, НО пак не стига бензин. Мерих с мултицета и на запалена кола и когато от газ превключвам на бензин и все няма и няма ток Утре ще меря преди бушоните-да не би там да е нещо. Ако не се лъжа едната жица трябжа да е от помпата и до бушона. Другата на къде отива от бушона-на къде... към стартера някъде ли?
                          Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                          Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                          Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                          Коментар


                            #58
                            А релето къде го забрави?Да не са му нагорели контактите?Или масата към купето?
                            Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                            Коментар


                              #59
                              Предполагам си проверил първо да не е изключила краш бутона на масата на бензиновата помпа, който бутон се намира под седалката отпред, кудето ти опират токовете на обувките- ако е изключил- токове за помпата- на кукуво лято- трябва само да се свали едно черно капаче и бутона е отдолу- натиска се веднъж да цъкне.
                              Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                              Коментар


                                #60
                                Реле!? Кое реле, къде реле??? Иначе нямам такъв краш бутон.
                                Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                                Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                                Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                                Коментар

                                Working...
                                X