Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на бензинова помпа на Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    И тъй като нямах капачка, с която да запуша дупката реших (по съвет от колегата Ivanko_rs) да махна кошницата и да оставая само капачката с нивомера, който да монтирам обратно, за да мога да продължа да карам докато ремонтирам или сменя помпата.
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    Коментар


      #32
      Последва обратно монтиране по познатия способ и и както се казва културно с изразяване на желание за интимна близост с родител различен от баща
      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

      Коментар


        #33
        В крайна сметка се получи същото като само куплунга за захранване на помпата оставих свободен тъй като не исках да подавам 12 волта на бенизновите пари
        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

        Коментар


          #34
          Браво бе ,ти си бил много бърз. Извинявай че ти затворих толкова бързо втория път , обаче Ици малко се разходи из полето със самолета и трябваше да се притичваме на помощ бързо и то с пожарогасители.Размина се само с крив кулер,пробит радиатор(воден) и някои криви тръби от и за кулера.
          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

          Коментар


            #35
            ivanko_rs написа:
            Браво бе ,ти си бил много бърз. Извинявай че ти затворих толкова бързо втория път , обаче Ици малко се разходи из полето със самолета и трябваше да се притичваме на помощ бързо и то с пожарогасители.Размина се само с крив кулер,пробит радиатор(воден) и някои криви тръби от и за кулера.
            Няма проблем. Дано не е пострадал. Сега обаче трябва да кажеш как се разглобява кошницата тъй като нещо не мога вдяна на пръв поглед Утре мисля пак да направя пробата с 12 волта директно на моторчето.
            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

            Коментар


              #36
              brat_John написа:
              ivanko_rs написа:
              Браво бе ,ти си бил много бърз. Извинявай че ти затворих толкова бързо втория път , обаче Ици малко се разходи из полето със самолета и трябваше да се притичваме на помощ бързо и то с пожарогасители.Размина се само с крив кулер,пробит радиатор(воден) и някои криви тръби от и за кулера.
              Няма проблем. Дано не е пострадал. Сега обаче трябва да кажеш как се разглобява кошницата тъй като нещо не мога вдяна на пръв поглед Утре мисля пак да направя пробата с 12 волта директно на моторчето.
              Нямаш грижи,а иначе на Ици нищо му няма само на типо-ка.
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                #37
                Та, мисля си аз за глупостите, дето ми наприказваха майсторите, дето накрая заключиха, че е изгоряла горивната помпа и все повече започва да ми се струва, че не са съвсем прави... Т.е. може и да са прави, но няма как да са сигурни, при положение, че не са я разглобявали. Интересува ме, има ли предпазител някъде тая помпа и ако да, къде се намира, за да проверя него (все пак, на газовата беше изгорял именно бушона)? И второ питане: има ли къде другаде да се губи тока по веригата, т.е. друго слабо място, освен евентуален предпазител, което може да е изгоряло преди помпата?
                Shit happens, sometimes...
                Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                Коментар


                  #38
                  ivjordan написа:
                  Та, мисля си аз за глупостите, дето ми наприказваха майсторите, дето накрая заключиха, че е изгоряла горивната помпа и все повече започва да ми се струва, че не са съвсем прави... Т.е. може и да са прави, но няма как да са сигурни, при положение, че не са я разглобявали. Интересува ме, има ли предпазител някъде тая помпа и ако да, къде се намира, за да проверя него (все пак, на газовата беше изгорял именно бушона)? И второ питане: има ли къде другаде да се губи тока по веригата, т.е. друго слабо място, освен евентуален предпазител, което може да е изгоряло преди помпата?
                  Предпазителя е в таблото с бушоните(или беше отпред при двигателя?!).Трябва да видиш кой е обаче.Слабо място им е самата букса която се закача на помпата.Доста често лош контакт води до прекъсване на захранването.Намери си ел. инсталацията(схема) и провери отива ли до отзад 12 волта и то с малко загуби в сравнение с акумулатора.Всяка една букса по трасето е потенциален проблем за преноса на ток по кабелите.П.П.Някъде пишеше точно за буксата на самата помпа че доста често играе номера.
                  Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                  Коментар


                    #39
                    Явно пак ще се ходи на сервиз, но определено няма да бързам да си купувам помпа, че тия същите, дето казаха, че е изгоряла, първо искаха да си купувам и ключ за газовата, а то се оказа бушон, да не излезе така и с помпата...
                    Shit happens, sometimes...
                    Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                    Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                    Коментар


                      #40
                      При мен има две релета (говоря за помпата) и пред всяко има предпазител по 10А. Не съм гледал по схема кое за какво е. Мисля обаче да проведа едно изследване дали са направили на газ да изключват помпата, тъй като гледам, че има кабели отиващи към релето вързано за газовия клапан.Днес пробвах да подам директно 12 волта на моторчето. Въобще не завъртя, но освен това показа и много голяма консумация, което ме навежда на две мисли. Първата (по-добрата за мен) е нещо да пречи на моторчето да завърти, а втората окъсяване на намотки вътре .... ще видим.
                      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                      Коментар


                        #41
                        При мен има две релета (говоря за помпата) и пред всяко има предпазител по 10А
                        Къде се намират тези релета, съответно предпазители, че да ги погледна? Надявам се, не са под капака в багажника, че той ми е затиснат с газовата...При мен на газ изключва помпата определено.
                        Shit happens, sometimes...
                        Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                        Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                        Коментар


                          #42
                          Релетата са отпред (под капака ) точно по средата под чистачките. Вижда се една голяма черна капачка. Развиват се два винта и под нея.
                          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                          Коментар


                            #43
                            Понеже ми предстои същата операция на типото, ама ми е малко по-трудно да карам само на въображение, ще е възможно ли снимките и схемите качвани тук пак да се появят Може да се направи една тема с цялото описание, всичките му снимки и графики и да се качи в често задавани въпроси И м/удругото вече има някакви италиански бензинови помпи за по 88-89лв.
                            Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                            Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                            Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                            Коментар


                              #44
                              За съжаление няма как да стане тъй като при поредната преинсталация на компютъра забравих да преместя папката със снимките от десктопа и познай какво се случи Обаче не се притеснявай да питаш ще помогна със съвет доколкото мога.
                              FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                              ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                              Коментар


                                #45
                                Скоро правих същото нещо, но по - лошия вариант - със сваляне на резервоара.Понеже нямах много време да снимам ще го обясня колкото мога.1. Не трябва да се сваля резервоара ако нещо не пречи да излезне цялата капачка, заедно със помпата и нивомера.- Сваля се първо маркуча, дебелия, който тръгва на някъде. Всъщност той е нещо като преливник, отива си обратно в резервоара но минава над задния мост.- Маркучите не се режат, както ме съветваха по-рано, развива се гайката между тях, говоря за тези за бензина от и към двигателя, и те си се изскубват нагоре.- Конекторите за помпата и нивомера имат по една щипка отстрани, лесно се повдига за да се извадят. Без много насилване!- Нивомера се вади с едни клещи, пъхнати разтворени, все едно хващаш централната част отгоре и въргиш обратно на часовниковата стрелка половин оборот.- Голямата капачка е на винт, с почукване се изважда лесно.На втората снимка е това, дето ще го извадиш...- Помпата е в една гумена опаковка, вади се по-лесно отдолу.- Има една желязна скоба, която хваща самата помпа. Не можах да я сложа като я махнах но имах друга, нея лесно сложих. Иначе си е мъчение. Мъркуча отгоре се вади с дърпане и така пак се слага. Трудно но така трябва да е.Ако трябда са се маха резервоара:- разкача се всичко, описано горе без голямата капачка.- развиват се болтовете отдолу и се махат пластмасовите дюбели до тях.- Има болт под задния десен калник където е пълначката. Не го напъвайте много, ще съжалявате :D - Гледайте нещото да не е пълно щото тежи много. Слагането става наобратно, но се започва отвътре навън, спестява доста ядове.Това е в общи линии. Успех!
                                Прикачени файлове
                                Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                                Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X