Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на бензинова помпа на Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колеги вчера четях темата и днес се оказа че на сина на купето гори претпазитея при двигателя и се оказа че на бензин не ще да работи той карал с малко бензин и сега ще трябва да търся помпа. Та въпроса ми е колко пари са тия помпи втора употреба?
    Обичам си работата.

    Коментар


      #17
      Valentin_V написа:
      Колеги вчера четях темата и днес се оказа че на сина на купето гори претпазитея при двигателя и се оказа че на бензин не ще да работи той карал с малко бензин и сега ще трябва да търся помпа. Та въпроса ми е колко пари са тия помпи втора употреба?
      Аз не съм сигурен дали ниското ниво е причината (но е възможно както са написали колегите). По принцип не се препоръчва за помпа втора употреба, защото не е ясно кога ще сдаде багажа. Като за Типо помпата се движи 120 - 140 кинта в зависимост от производителя. За втора употреба приблизително наполовина до 2/3 от цената на новата.
      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

      Коментар


        #18
        аз нова помпа повече няма да купя.......давам не повече от 30 до 40 лв за помпа 2-ра употреба.....като се има на предвид, че нова може да се намери и за малко под 100, верно китайска, тайванска.....все тая, като имаш газ, не си струва да се купува новаа ето малко инфо за помпата: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=13951и все пак ще се самоцитирам:
        Става разбира се и от фиат, ланчиа, и алфа Mr. Green Mr. Green Mr. Green , и само за протокола предичната която изгоря беше от Фордето и какво още ползва все тази помпа:Кръстосана справка:BOSCH: 0580 453 509,0580 453 514,0580 453 502Тип потопяема помпа - qb01701. Приложения: Citroen berlingo; peugeot 406, partner ranch; renault espace; rover 200, 400; fiat elba, fiorino, palio, premio, tempra, tipo, uno; ford escort, royale; renault; vw gol, logus, pampa, santana.2. Код за справка: delphi bcd 00023 / 24; marwal erj 197 / 240d / 246d; fiat 50004900, 46443197, 50005549, 50013355, 46443556, 5008952, 50005550; ford 547. 919. 051. AC, 325. 919. 051. 18, 547. 919. 051. J / ad, 325. 919. 051. 6 / 17; renault; vw.и още малко инфо:Features:1) Налягане на спиране: 2 - 3 bar2) широко отворен теч: 120L/h3) волт: 12V4) налягане: 0.76 bar5) взаимозаменяемост: Opel 815012 / 90297154, Bosch 05804535096) Приложения:Renault espace;Rover 200, 400Ford escort, royale;Opel AstraF 1991-1998 / AstraG 1998 / CorsaA 1990-1993 / CorsaB 1993-1998 / KadettE 1987-1991 / VectraA 1988-1995 / VectraB 1995 / ASCONA,FIAT : BRAVA(182), FIORINO BOX, MAREA(185), MAREA, PANDA, PANDA Box, REGATA, RITMO I, RITMO II, TEMPRA, UNO, TIPO(160); fiat elba, palio, premioChevy 1.4L, 1.6L 1997-2001 /LANCIA Dedra, Lancia Y10 1987-1995CITROEN: AX(ZA-_), BX(XB-_), BX ESTATE, C15(VD-_),XM ESTATE; Citroen berlingoVAUXHALPEUGEOT:205 I, 202 II, 309 I, 309 II; peugeot 406, partner ranch
        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
        ИТАЛФЕСТ 2007

        Коментар


          #19
          Уаууу след толкова инфо и приложения да се чудиш само при Фиат ли горят въпросните помпи!!?? Поправете ме ако греша, но имам чувството, че само Фиатаджийте се оплакваме от изгорели или неработещи помпи..... Между другото днес отново я чух да работи (дори за проба завъртях и за секунда запали на бензин и естествено веднага угасна), което връща в мен малка надежда, че може би помпата е здрава, а проблема е друг.
          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

          Коментар


            #20
            Да не би проблема да е в релето-нагорели контакти?Провери и него за всеки случай.
            Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

            Коментар


              #21
              lu40 написа:
              Да не би проблема да е в релето-нагорели контакти?Провери и него за всеки случай.
              Съмнявам се, тъй като подавах 12 волта директно на изводите на помпата и се държеше по начин описан в началото...
              FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
              ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

              Коментар


                #22
                brat_John написа:
                Уаууу след толкова инфо и приложения да се чудиш само при Фиат ли горят въпросните помпи!!?? Поправете ме ако греша, но имам чувството, че само Фиатаджийте се оплакваме от изгорели или неработещи помпи..... Между другото днес отново я чух да работи (дори за проба завъртях и за секунда запали на бензин и естествено веднага угасна), което връща в мен малка надежда, че може би помпата е здрава, а проблема е друг.
                Не е само при Фиат така много коли имат тези проблеми. Днес купихме нова за 143лв същата като оругинала но сега сложих реле да изключва помпата когато е на газ.
                Обичам си работата.

                Коментар


                  #23
                  Valentin_V написа:
                  но сега сложих реле да изключва помпата когато е на газ.
                  Приятелю, ти вече си се набутал с пари за нова помпа, така остава да заделиш и сума за почистване/смяна на инжектори. Рано или късно се стига до там ако ги държиш са сухи, спичат се. Не я спирай, просто дръж винаги 15-20 литра бензин в резервоара, тя е направена да върти непрекъснато докато работи мотора.

                  Коментар


                    #24
                    Не е така както мислииш дюзите запичат само като караш постоянно на газ на еспеиса ми беше така макар че помпата не бях я прекъснал но уви с смених две дюзи и помпа сега вече втора година карам с друга стара помпа но е изключена при каране на газ и няма проблеми но сега сутрин карам на бензин поне километър и откакто карам така реното сутрин пали от раз. На мето купе несъм прекъснал помпата за сега защото не го карам но на сина на купето го направих и мисля да няма дертове че много ми става с три коли да подържам.
                    Обичам си работата.

                    Коментар


                      #25
                      И аз опрях до това, да го... Днес сутринта тотално отказа таратайката да запали и след полудневно ходене по мъките (разни сервизи), накрая някакви се навиха да ме издърпат до сервиза си, където установиха, че е станало късо некъде при дистрибутора в резултат на което е изоряла помпата и некакви предпазители на газовата. Засега оправиха газовата и ще се кара на газ, докато се свъртят пари за помпа. А като се замисля, че трябваше да събирам пари за хидравлична помпа... Не ми се мисли, но някой подобен красив ден тъпата трошка ше замине за скрап, че то мани парите за ремонти, ама ми побелеха косите от нерви покрай тая кола.
                      Shit happens, sometimes...
                      Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                      Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                      Коментар


                        #26
                        Одисеята на разглобяването

                        Днес след обяд ми остана време да заема с разглобяването и реших да го документирам, че да не се чудят и други колеги.Като начало се започва с разкачане на куплунзите на помпата и нивомера и маркучите за бензин. При мене процедурата е малко затруднена заради газовата бутилка.
                        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                        Коментар


                          #27
                          После следва упражнението с чука и отвертката. Тук се иска търпение тъй като пластмасовата гайка подава малко бавно, а по-силен удар може да отсече ушенцето. Забравих да напиша, че се маха нивомера - при мене това става като се завърта обратно на часовниковата стрелка на 45°. Доста ядове брах докато го развия и извадя. След това следва упражнението с чука и отвертката.
                          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                          Коментар


                            #28
                            помпа

                            подобно е и на другите фиати
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #29
                              Получава се следното
                              FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                              ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                              Коментар


                                #30
                                Ето и извадената помпа с кошницата и нивомера.
                                FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                                ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                                Коментар

                                Working...
                                X