Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на бензинова помпа на Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Поразгледай ел. схемата, която ти пратих. Като гледам как е разтопена старата ти помпа от горната страна - голямо греене е паднало. Понякога си мисля дали не може да се получи при едно такова положение едно голямо БУМ Ще трябва да си прегледаш освен релето и кабелите до помпата - да не е прекъснало нещо по пътя до помпата.
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    Коментар


      #62
      КИМИ написа:
      Предполагам си проверил първо да не е изключила краш бутона на масата на бензиновата помпа, който бутон се намира под седалката отпред, кудето ти опират токовете на обувките- ако е изключил- токове за помпата- на кукуво лято- трябва само да се свали едно черно капаче и бутона е отдолу- натиска се веднъж да цъкне.
      Това чудо прекъсва подаването на бензин при удар и не виждам как може да си натикаш крака там....
      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

      Коментар


        #63
        brat_John написа:
        ...Това чудо прекъсва подаването на бензин при удар и не виждам как може да си натикаш крака там....
        Като го ритнеш с петата без да искаш ще изключи и още как! :D - нали за това е сложен- като чукне рязко и изключва.
        Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

        Коментар


          #64
          КИМИ написа:
          brat_John написа:
          ...Това чудо прекъсва подаването на бензин при удар и не виждам как може да си натикаш крака там....
          Като го ритнеш с петата без да искаш ще изключи и още как! :D - нали за това е сложен- като чукне рязко и изключва.
          Тъй де, ама я седни и се опитай да го ритнеш с пета....
          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

          Коментар


            #65
            brat_John написа:
            Поразгледай ел. схемата, която ти пратих. Като гледам как е разтопена старата ти помпа от горната страна - голямо греене е паднало. Понякога си мисля дали не може да се получи при едно такова положение едно голямо БУМ Ще трябва да си прегледаш освен релето и кабелите до помпата - да не е прекъснало нещо по пътя до помпата.
            Абе разгледах схемата и проследих кабелите, от къде и накъде отиват, НО къде се намира въпросното реле в самата кола???
            Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
            Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
            Fiat Bravo 1.4 120k.с.

            Коментар


              #66
              Отпред, под една малка ламаринка, като седиш пред отворения преден капак, горе в дясно, Г образна форма има, завита е с 2 болта. Отвиваш болтовете - големи са - и отдолу е релето и бушоните.
              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

              Коментар


                #67
                GTipo написа:
                Отпред, под една малка ламаринка, като седиш пред отворения преден капак, горе в дясно, Г образна форма има, завита е с 2 болта. Отвиваш болтовете - големи са - и отдолу е релето и бушоните.
                За това ми говориш нали? При меренето се установи, че минуса и масата не се губят. Стигат си отзад до помпата. Плюсът ми липсва.... От къде тръгва този плюс, къде да го търся? Иначе тия и двете релета си работят
                Прикачени файлове
                Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                Коментар


                  #68
                  Минусът и масата са едно и също нещо в колата. Опитай да подадеш 12 волта директно на помпата за да видиш дали ще тръгне. Това се прави с един кабел от плюсовата клема от акумулатора и маса от купето например или с два кабела от акумулатора. Има и нещо друго. Системата на бензинопровода е така направена, че като включиш и помпата сработи и вдигне налягане се изключва докато запалиш, след това се включва отново и работи постоянно докато работи двигателя. За съжаление обаче не знам кой елемент прави това включване и изключване.
                  FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                  ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                  Коментар


                    #69
                    Това с кабелчето от + на акумулатора, до клемата на бензиновата го правихме няколко пъти Днес на 90% установихте къде е проблема - плюсовият кабел, който тръгва от клемата на помпата и стига до релето, прекъсва някъде и той създава проблема. Утре като прокарам новият кабел ще знам на 100% дали това е причината
                    Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                    Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                    Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                    Коментар


                      #70
                      ДА вече на 100% е ясно- плюсовият кабел от клемата, до помпата прекъсва някъде. Вече е заменен с нов и всичко работи добре :P (пу-пу да не му е уроки....). Благодаря на всички за съветите и моралната подкрепа Поздрави
                      Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                      Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                      Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                      Коментар


                        #71
                        здравейте

                        имам фиат типо 1.4 cat.i.e имам проблем с бензиновата помпа преди като давам контакт се чуваше че отзад работи а сега спря и не мога да залапя сутрин , четох мненията който сте писали и искам да попитам как да е сваля тази бензинова помпа като резервоара е отзад от доло ако може някои съвет да ми дадете . Ще чакам отговор , благодаря предварително !

                        Коментар


                          #72
                          Махаш стелката в багажника, и ще видиш един капак с три винта.Развиваш и махаш капака и отдоло ще видиш куплунзите на нивомера, помпата и маркучите.След това внимателно откачаш куплунзите(стискаш и дърпаш нагоре) , внимателно откачаш и маркучите .Те се вадят също като издърпваш нагоре(наистина внимавай има случаи в които се чупят пластмасовите кривки на маркуча и тогава е неприятно).После се опитваш внимателно да извадиш и нивомера, посоката мисля че беше обратно на часовниковата стрелка.След като извадиш и него развиваш капака(на бидона) аз така му викам и издърпваш саксията на нагоре и помпата е вън.:0Успех и ако има нещо питай
                          now. BMW E39 523i '98 170hp
                          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                          Коментар


                            #73
                            Като си купуваш нова помпа не вземай втора употреба или ефтина (80 - 90лв.) Рискуваш отново разглобяване, което не е най-приятното нещо или недай Боже нещо по-лошо.
                            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                            Коментар


                              #74
                              И "капака на бидона" или капака на резервоара демек, обикновено е яко зациклил и не се върти, а той е на винт. Та внимавай да не го строшиш, че др. трудно се намира. Аз го счупих и не намерих друг, та съм го бинтовал с няколко скоби и така си карам...
                              Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                              Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                              Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                              Коментар


                                #75
                                Nikcho написа:
                                И "капака на бидона" или капака на резервоара демек, обикновено е яко зациклил и не се върти, а той е на винт. Та внимавай да не го строшиш, че др. трудно се намира. Аз го счупих и не намерих друг, та съм го бинтовал с няколко скоби и така си карам...
                                Точно така, тая подробност я бях пропуснал.Ако е запекъл капака взимаш едно парче дърво слагаш го на едно от "ушите на капака" и с едно чукче леко...ама наистина леко почукваш, така на няколко различни "ушета" трябва да се развие.После при сглабянето намажи капака от към резбата с парафин или някакво масло!Когато аз си търсех помпа"която все още возя в колата" се арзрових в нета и намерих този сайт http://buy.ecplaza.net/search/1s1nf2...l_pumps.htmlа конкретно аз си купих ето това http://www.ecplaza.net/tradeleads/se...tric_fuel.html на цена от 155 лв (преди 2 години)
                                now. BMW E39 523i '98 170hp
                                ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                                ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                                Коментар

                                Working...
                                X