От известно време стрелката на икономайзера ми се движи доста кофти. Предположих че нищо с газовата, ама не! На бензин - същото. Бях се притеснил малко, сетих се че може да е от маркуча за налягане към датчика на табрлото, и към сервото на спирачките. Само го пипнах и почна да свисти! Стрелката на икономайзера мина направо в червеното.Сега ясно - ще го сменям. Вчера се наложи да покарам доста, проблеми със спирачките нямах. Подозирам че пак е работа на газаджиите, щото е доста близо до изпарителя, и се виждаше, че на едно място е притиснат Въпроса ми е ще харчи ли повече като е в това положение, има ли някаква друга опасност?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъсан маркуч за налягане
Collapse
X
-
няма да харчи повече, то там само смуче вакуум сервото на спирачките. ако този маркуч е скъсан го смени моментално. струва 5 лв и го има в магазина горе на пазарчето на борово. за маркуча от всм. колектор до сорвото ли говорим? то всъщност и економайзера взема оттам вакуум, така че няма друга възможност. може да нямаш достатъчно силно серво на спирачките, ако не те притеснява карай днес. иначе се сменя за 5 мин!Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
pakumba написа:няма да харчи повече, то там само смуче вакуум сервото на спирачките. ако този маркуч е скъсан го смени моментално. струва 5 лв и го има в магазина горе на пазарчето на борово. за маркуча от всм. колектор до сорвото ли говорим? то всъщност и економайзера взема оттам вакуум, така че няма друга възможност. може да нямаш достатъчно силно серво на спирачките, ако не те притеснява карай днес. иначе се сменя за 5 мин!Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Май и аз съм за тук :D Забелязвам ,че при запалване на двигателя когато оборотите са около 1400 стрелката е под средното си положение.Като поработи и паднат на 900 е на средата!Дали и при мен прави беля вакуума за уреда на таблото!?И каде точно е неговото местоположение!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
уреда на таблото ти няма нищо общо с оборотите. става дума за економайзера. много елементарно си се сменя, 2 скоби са в и това е. може да е заленпал за всмукателя, режеш и тва е. магазина е за авточасти на лада, казваш маркуч за серво, той е и с оплетка.... абе значт хората какво да ти дадат. аз оттам си взех моя и го смених. магазина се намира на 5 метра преди крастовището на т. каблешков и дойран в ляво. абе ще го видиш. има го и на други места предполагам, не знам за т и нLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
ми не знам на твоя двг как е точно. принципа със сигурност е същия обаче- трябва да взема вакуум или директно от всмукателя или от тройник по пътя на маркуча от всмукателя към сервото. после отива към едно като клапан, при мен е закачено на поставката на акумулатора. във всички случаи маркучето е тънко, за разлика от дебелия за сервотоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:уреда на таблото ти няма нищо общо с оборотите. става дума за економайзера. много елементарно си се сменя, 2 скоби са в и това е. може да е заленпал за всмукателя, режеш и тва е. магазина е за авточасти на лада, казваш маркуч за серво, той е и с оплетка.... абе значт хората какво да ти дадат. аз оттам си взех моя и го смених. магазина се намира на 5 метра преди крастовището на т. каблешков и дойран в ляво. абе ще го видиш. има го и на други места предполагам, не знам за т и нСега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар