Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъсан маркуч за налягане

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скъсан маркуч за налягане

    От известно време стрелката на икономайзера ми се движи доста кофти. Предположих че нищо с газовата, ама не! На бензин - същото. Бях се притеснил малко, сетих се че може да е от маркуча за налягане към датчика на табрлото, и към сервото на спирачките. Само го пипнах и почна да свисти! Стрелката на икономайзера мина направо в червеното.Сега ясно - ще го сменям. Вчера се наложи да покарам доста, проблеми със спирачките нямах. Подозирам че пак е работа на газаджиите, щото е доста близо до изпарителя, и се виждаше, че на едно място е притиснат Въпроса ми е ще харчи ли повече като е в това положение, има ли някаква друга опасност?
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    #2
    няма да харчи повече, то там само смуче вакуум сервото на спирачките. ако този маркуч е скъсан го смени моментално. струва 5 лв и го има в магазина горе на пазарчето на борово. за маркуча от всм. колектор до сорвото ли говорим? то всъщност и економайзера взема оттам вакуум, така че няма друга възможност. може да нямаш достатъчно силно серво на спирачките, ако не те притеснява карай днес. иначе се сменя за 5 мин!
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      pakumba написа:
      няма да харчи повече, то там само смуче вакуум сервото на спирачките. ако този маркуч е скъсан го смени моментално. струва 5 лв и го има в магазина горе на пазарчето на борово. за маркуча от всм. колектор до сорвото ли говорим? то всъщност и економайзера взема оттам вакуум, така че няма друга възможност. може да нямаш достатъчно силно серво на спирачките, ако не те притеснява карай днес. иначе се сменя за 5 мин!
      Точно за този маркуч. Мога ли сам да си го сменя? Получавам ортикарии от майстори...гледам че закрепването е малко странно и на двете места. Само това ме притеснява. Къде е тоя магазин? Аз T&N мислех да питам...?
      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        Май и аз съм за тук :D Забелязвам ,че при запалване на двигателя когато оборотите са около 1400 стрелката е под средното си положение.Като поработи и паднат на 900 е на средата!Дали и при мен прави беля вакуума за уреда на таблото!?И каде точно е неговото местоположение!
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #5
          уреда на таблото ти няма нищо общо с оборотите. става дума за економайзера. много елементарно си се сменя, 2 скоби са в и това е. може да е заленпал за всмукателя, режеш и тва е. магазина е за авточасти на лада, казваш маркуч за серво, той е и с оплетка.... абе значт хората какво да ти дадат. аз оттам си взех моя и го смених. магазина се намира на 5 метра преди крастовището на т. каблешков и дойран в ляво. абе ще го видиш. има го и на други места предполагам, не знам за т и н
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            А къде да го търся това маркуче!Гледам на всмукателния колектор има няколко къде е единия и къде отива другия край?Мерси предварително!
            now. BMW E39 523i '98 170hp
            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

            Коментар


              #7
              ми не знам на твоя двг как е точно. принципа със сигурност е същия обаче- трябва да взема вакуум или директно от всмукателя или от тройник по пътя на маркуча от всмукателя към сервото. после отива към едно като клапан, при мен е закачено на поставката на акумулатора. във всички случаи маркучето е тънко, за разлика от дебелия за сервото
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                pakumba написа:
                уреда на таблото ти няма нищо общо с оборотите. става дума за економайзера. много елементарно си се сменя, 2 скоби са в и това е. може да е заленпал за всмукателя, режеш и тва е. магазина е за авточасти на лада, казваш маркуч за серво, той е и с оплетка.... абе значт хората какво да ти дадат. аз оттам си взех моя и го смених. магазина се намира на 5 метра преди крастовището на т. каблешков и дойран в ляво. абе ще го видиш. има го и на други места предполагам, не знам за т и н
                Питам защото моя от двете страни не е със скоби а с некви прастмасови..неща. Не са скоби, нещо като излято е..предполагам че се продават заедно с маркуча но едва ли се слагат на ръка. Със скоби, обикновени при теб стана, така ли?
                Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                Коментар


                  #9
                  еми как няма да стане, маркуч е все пак не знам за какви пласмаси говориш, проста работа с 2 скоби и толкова
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар

                  Working...
                  X