Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ронлив нагар по клемите на акумулатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    rinsuind написа:
    Такъв окис (зеленикъв) по клемите се получава и от презареждане на акумулатора, ако реле регулатора се е скапал.
    Не самия процес на презареждане го предизвиква, а следствието - излизането на киселина извън клетките на акумулатора Самото окисляване пък е предпоставка за презареждане заради лошата връзка, изобщо лоша работа.Както е казал народа: на ток и жена - стягане му е майката!
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #17
      Позволявам си да изплагиатствам едно полезно инфо за акумулатора от един друг БГ форум /едва ли там са го измислили, просто са го копнали отнякъде преди нас /:[b:58cac44a86]Акумулаторът е зареден, а двигателят не
      BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
      Среден разход на газ

      Коментар


        #18
        Всичко казано до тук е вярно, но като надеждно средство за мазане на клемите на акумулатора, много хора ползват обикновена пчелна мед. Това препоръчват и много акумулаторджии. Не знам дали се е наложило от "време оно", защото тогава техническият вазелин беше кът или поради факта, че наистина е по-добро.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #19
          Тъй като въпросният окис се получава от киселина за да се неутрализира трябва основа т.е. най-добре е да замиеш клемите със сапунка (сапунена вода - не веро и тем подобни) и после както съветват колегите да намажеш с технически вазелин, а при липса с "тънка" грес и добро стягане. Възможно е при първия "контакт" да даде искра и да "запуши" греста, но това е еднократно докато направи контакт. Намазват се както кабелните обувки така и клемите на акумулатора.
          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

          Коментар


            #20
            По повод каква смазка да се слага за да ниама окисление но и за да си сигурен че ти дава добър контакт аз си правя сам една от обикновена кафява грес и алуминиев прах размесвам ги хубаво и слагам прах на око докато стане цялото количество грес сребристо. С тази смес никога няма грижи хем ти дава винаги перфектна електропроводимост хем изолира от окисление и влага.Ако имате колеги да работят по химически лаборатории там се намира този алуминиев прах.Един път намазан докато не ти се скапе акумулатора тоест дойде време за смяна няма да имате грижи.Върши работа и за всички места нуждаещи се от проводимост и водоизолация като например масата отакумулатора към шасито.Поздрави на всички и ако на някой му трябва мога да осигуря малко количество.ПП. Такъв прах може да си набавите като вземете парче алуминии винкелче или нещо друго и с пила го поизпилите. Аре успех
            Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
            Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

            Коментар

            Working...
            X