Такъв окис (зеленикъв) по клемите се получава и от презареждане на акумулатора, ако реле регулатора се е скапал.
Не самия процес на презареждане го предизвиква, а следствието - излизането на киселина извън клетките на акумулатора Самото окисляване пък е предпоставка за презареждане заради лошата връзка, изобщо лоша работа.Както е казал народа: на ток и жена - стягане му е майката!
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Позволявам си да изплагиатствам едно полезно инфо за акумулатора от един друг БГ форум /едва ли там са го измислили, просто са го копнали отнякъде преди нас /:[b:58cac44a86]Акумулаторът е зареден, а двигателят не
BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
Среден разход на газ
Всичко казано до тук е вярно, но като надеждно средство за мазане на клемите на акумулатора, много хора ползват обикновена пчелна мед. Това препоръчват и много акумулаторджии. Не знам дали се е наложило от "време оно", защото тогава техническият вазелин беше кът или поради факта, че наистина е по-добро.
Тъй като въпросният окис се получава от киселина за да се неутрализира трябва основа т.е. най-добре е да замиеш клемите със сапунка (сапунена вода - не веро и тем подобни) и после както съветват колегите да намажеш с технически вазелин, а при липса с "тънка" грес и добро стягане. Възможно е при първия "контакт" да даде искра и да "запуши" греста, но това е еднократно докато направи контакт. Намазват се както кабелните обувки така и клемите на акумулатора.
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
По повод каква смазка да се слага за да ниама окисление но и за да си сигурен че ти дава добър контакт аз си правя сам една от обикновена кафява грес и алуминиев прах размесвам ги хубаво и слагам прах на око докато стане цялото количество грес сребристо. С тази смес никога няма грижи хем ти дава винаги перфектна електропроводимост хем изолира от окисление и влага.Ако имате колеги да работят по химически лаборатории там се намира този алуминиев прах.Един път намазан докато не ти се скапе акумулатора тоест дойде време за смяна няма да имате грижи.Върши работа и за всички места нуждаещи се от проводимост и водоизолация като например масата отакумулатора към шасито.Поздрави на всички и ако на някой му трябва мога да осигуря малко количество.ПП. Такъв прах може да си набавите като вземете парче алуминии винкелче или нещо друго и с пила го поизпилите. Аре успех
Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
Коментар