След обилните дъждове в Пазарджик и региона отворих капака (аз по принцип редовно го отварям) да видя как е положението, след като през толкова вода карах колата. В общи линии всичко изглеждаше нормално с изключение на някакъв ронещ се нагар по клемите на акумулатора. Свалих клемите, почистих нагара, намазах ги тънко с трансмисионно масло и пак ги вързах. За съжаление голям проблем ми създаде свалянето на клемите и голямо искрене падна докато ги сваля. Сега май нещо ( което сигурно ще ми струва поне 50 лв
) се е случило вследствие на искренето, тъй като сега не иска винаги да пали или при палене за няколко секунди светва лампата на инжекциона.Имам 2 въпроса:- От какво се е появил този нагар и има ли връзка с това, че клемите са се намокрили или причината е друга ?- Проблема с паленето и светването на лампата на инжекциона ..., какво мислите по въпроса ?Аз ще отида на елкон може би още утре, но все пак ще се радвам да чуя и вашите мнения.
![Smile](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_smile.gif)
Коментар