Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ронлив нагар по клемите на акумулатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ронлив нагар по клемите на акумулатора

    След обилните дъждове в Пазарджик и региона отворих капака (аз по принцип редовно го отварям) да видя как е положението, след като през толкова вода карах колата. В общи линии всичко изглеждаше нормално с изключение на някакъв ронещ се нагар по клемите на акумулатора. Свалих клемите, почистих нагара, намазах ги тънко с трансмисионно масло и пак ги вързах. За съжаление голям проблем ми създаде свалянето на клемите и голямо искрене падна докато ги сваля. Сега май нещо ( което сигурно ще ми струва поне 50 лв ) се е случило вследствие на искренето, тъй като сега не иска винаги да пали или при палене за няколко секунди светва лампата на инжекциона.Имам 2 въпроса:- От какво се е появил този нагар и има ли връзка с това, че клемите са се намокрили или причината е друга ?- Проблема с паленето и светването на лампата на инжекциона ..., какво мислите по въпроса ?Аз ще отида на елкон може би още утре, но все пак ще се радвам да чуя и вашите мнения.
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    #2
    Re: Ронлив нагар по клемите на акумулатора

    snake написа:
    От какво се е появил този нагар и има ли връзка с това, че клемите са се намокрили или причината е друга ?
    Окисление на клемите. Намажи с технически вазелин и няма да имаш такива проблеми! 100% гаранция!
    BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
    Среден разход на газ

    Коментар


      #3
      Нагара по клемите най-вероятно е заради лош контакт от доста време. Погледни състоянието на връзката кабел-клема.
      Fiat Marea 1.8i 16V
      Fiat Tipo 1.4i 8V
      Fiat Punto 1.6i 8V
      www.italauto-bg.net/forum/

      Коментар


        #4
        По първия въпрос и двете предни мнения са верни. Зачисти си с шкурка или каквото имаш подръка клемите и ги стегни добре, а ако някога пак се сетиш може да ги свалиш и да ги почистиш пак. Втория въпрос - вземи си замери как ти е акумулатора
        Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


        Когато целта е всичко и пътят е без значение!

        Коментар


          #5
          Re: Ронлив нагар по клемите на акумулатора

          masterkar написа:
          Окисление на клемите. Намажи с технически вазелин и няма да имаш такива проблеми! 100% гаранция!
          И аз съм чувал, че трябва да се мажат с технически вазелин, но нямам такъв, а в два магазина за авточасти ми казаха, че отдавна не се предлага. Затова ги намазах с трансмисионно масло (такова имах подръка).
          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

          Коментар


            #6
            Ако продължи да ти прави нагар (мисля, че това което ти прави акумулатора е окис - нагара идва след горене), вземи две парчета кече, изрежи отвори за клемите и ги постави да легнат долу на плочките около клемите, после сложи малко масълце да се напои кечето. За да не те дразни гледката, вземи и изрежи две гумички, отново с отвори за клемите и ги постави в/у кечето. Ако тия отлагания са окис, както аз си мисля, по-вече няма да ги има.
            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

            Коментар


              #7
              Re: Ронлив нагар по клемите на акумулатора

              snake написа:
              masterkar написа:
              Окисление на клемите. Намажи с технически вазелин и няма да имаш такива проблеми! 100% гаранция!
              И аз съм чувал, че трябва да се мажат с технически вазелин, но нямам такъв, а в два магазина за авточасти ми казаха, че отдавна не се предлага. Затова ги намазах с трансмисионно масло (такова имах подръка).
              И аз не съм купувал скоро. Имам едно бурканче, което ми стои от няколко години. Но като идея - попитай в някой магазин за продажба на акумулатори.
              BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
              Среден разход на газ

              Коментар


                #8
                Аз съм намазал клемите лекинко с грес и окис трудно може да се получи :D
                now. BMW E39 523i '98 170hp
                ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                Коментар


                  #9
                  кола

                  по този начин сес капва Кода на колата като не прави добра връзка и ту има ту нема 12-13 волта а някой клейми са от олово и като ги стегаш се късат а по евтините са от цам същата работа има и железни но по рядко
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    dimmX написа:
                    Аз съм намазал клемите лекинко с грес и окис трудно може да се получи :D
                    Греста обаче задържа водата ...Между другото се връщам от елкон. Даде запаметена грешка "Реле на бензиновата помпа". Майстора каза, че според него грешката не е истинска, че причината е някаква друга: аларма, контактен ключ, натрупаната влага... Засега няма да се прави нищо, ще видим как ще се развият нещата.
                    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                    Коментар


                      #11
                      Re: кола

                      kluchar написа:
                      по този начин сес капва Кода на колата като не прави добра връзка и ту има ту нема 12-13 волта а някой клейми са от олово и като ги стегаш се късат а по евтините са от цам същата работа има и железни но по рядко
                      Можеш ли да поясниш, какво означва това, че се скапва кода на колата ?
                      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                      Коментар


                        #12
                        Re: Ронлив нагар по клемите на акумулатора

                        snake написа:
                        masterkar написа:
                        Окисление на клемите. Намажи с технически вазелин и няма да имаш такива проблеми! 100% гаранция!
                        И аз съм чувал, че трябва да се мажат с технически вазелин, но нямам такъв, а в два магазина за авточасти ми казаха, че отдавна не се предлага. Затова ги намазах с трансмисионно масло (такова имах подръка).
                        Аз съвсем наскоро купих една опаковка от специализирам магазин на лагери.Беше учудващо евтин, около 3 лв за опаковка от ... Честно казано не знам количеството но по размер кутията е подобна на такава от пастет.Обаче от големите В интерес на истината, ако клемите са добри и стегнати, акумулатора не кипи и не пропуска електролит около клемите, не е необходимо да се маже с нищо. Щом се е получило е добре да се отстрани причината която го поражда а не да се контрира по този начин.Не че е грешка но не би трябвало изобщо да се получава.
                        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                        Коментар


                          #13
                          Окиса най лесно се маха, като се залее с гореща вода.А иначе най добре да се закара на акумулаторджии взимат около 6лв. за зареждане.
                          Marea Weekend HLX Jtd 110

                          oO(_)____////____(_)Oo

                          Коментар


                            #14
                            Re: Ронлив нагар по клемите на акумулатора

                            Esper написа:
                            В интерес на истината, ако клемите са добри и стегнати, акумулатора не кипи и не пропуска електролит около клемите, не е необходимо да се маже с нищо. Щом се е получило е добре да се отстрани причината която го поражда а не да се контрира по този начин.Не че е грешка но не би трябвало изобщо да се получава.
                            Напълно съм съгласен. Но се получи, а засега причината не е ясна. Аз с моите лаически познания по електротехника си мисля, че вследствие намокрянето на двигателя може би губи маса или има някаква друга контактна история. Засега не искам да ходя по "майстори" електричари, защото имам органическа непоносимост към тях Ходих междувременно при един акумулаторджия, който се оказва учудващо некомпетентен и мърляв. Наблъска грес ей така, където и колкото му падне и вика - "пали колата". Само че явно в такива големи количества греста, за която и без това се съмнявам, че е добър проводник, пречеше и колата не можеше да запали или палеше и веднага гаснеше след това. След като я забърсах и му благодарих за компетентната услуга, всичко се оправи.Двигателят вече е сух, всички нагари съм ги отстранил и ще видим как ще се държи.Ако продължи обаче да се окислява или ми създава някакви други проблеми, няма начин, ще трябва да посетя електричарите.
                            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                            Коментар


                              #15
                              Такъв окис (зеленикъв) по клемите се получава и от презареждане на акумулатора, ако реле регулатора се е скапал.
                              In Tipo Veritas

                              Фиат Типо 1.6 DOHC
                              Фиат Стило 1.6

                              Коментар

                              Working...
                              X