След обилните дъждове в Пазарджик и региона отворих капака (аз по принцип редовно го отварям) да видя как е положението, след като през толкова вода карах колата. В общи линии всичко изглеждаше нормално с изключение на някакъв ронещ се нагар по клемите на акумулатора. Свалих клемите, почистих нагара, намазах ги тънко с трансмисионно масло и пак ги вързах. За съжаление голям проблем ми създаде свалянето на клемите и голямо искрене падна докато ги сваля. Сега май нещо ( което сигурно ще ми струва поне 50 лв ) се е случило вследствие на искренето, тъй като сега не иска винаги да пали или при палене за няколко секунди светва лампата на инжекциона.Имам 2 въпроса:- От какво се е появил този нагар и има ли връзка с това, че клемите са се намокрили или причината е друга ?- Проблема с паленето и светването на лампата на инжекциона ..., какво мислите по въпроса ?Аз ще отида на елкон може би още утре, но все пак ще се радвам да чуя и вашите мнения.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ронлив нагар по клемите на акумулатора
Collapse
X
-
По първия въпрос и двете предни мнения са верни. Зачисти си с шкурка или каквото имаш подръка клемите и ги стегни добре, а ако някога пак се сетиш може да ги свалиш и да ги почистиш пак. Втория въпрос - вземи си замери как ти е акумулатораFiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.
Когато целта е всичко и пътят е без значение!
Коментар
-
Re: Ронлив нагар по клемите на акумулатора
masterkar написа:Окисление на клемите. Намажи с технически вазелин и няма да имаш такива проблеми! 100% гаранция!Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Ако продължи да ти прави нагар (мисля, че това което ти прави акумулатора е окис - нагара идва след горене), вземи две парчета кече, изрежи отвори за клемите и ги постави да легнат долу на плочките около клемите, после сложи малко масълце да се напои кечето. За да не те дразни гледката, вземи и изрежи две гумички, отново с отвори за клемите и ги постави в/у кечето. Ако тия отлагания са окис, както аз си мисля, по-вече няма да ги има.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Re: Ронлив нагар по клемите на акумулатора
snake написа:masterkar написа:Окисление на клемите. Намажи с технически вазелин и няма да имаш такива проблеми! 100% гаранция!
Коментар
-
dimmX написа:Аз съм намазал клемите лекинко с грес и окис трудно може да се получи :DTonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:по този начин сес капва Кода на колата като не прави добра връзка и ту има ту нема 12-13 волта а някой клейми са от олово и като ги стегаш се късат а по евтините са от цам същата работа има и железни но по рядкоTonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Re: Ронлив нагар по клемите на акумулатора
snake написа:masterkar написа:Окисление на клемите. Намажи с технически вазелин и няма да имаш такива проблеми! 100% гаранция!I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Re: Ронлив нагар по клемите на акумулатора
Esper написа:В интерес на истината, ако клемите са добри и стегнати, акумулатора не кипи и не пропуска електролит около клемите, не е необходимо да се маже с нищо. Щом се е получило е добре да се отстрани причината която го поражда а не да се контрира по този начин.Не че е грешка но не би трябвало изобщо да се получава.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар