Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нещо стана с HGT-то!!!Тресе на ниски обороти!ОПРАВЕНО!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    tinalex написа:
    Тоя мотор няма балансиращи валове.Дано да не е,но може да имаш счупен сегмент.
    за валовете си прав ама за сегментите не

    Коментар


      #32
      Колеги направо ме изумявате напоследък...........двигател да се сваля при смяна на тампон , да тресе яко заради сегмент , на един колега пък му се включвали скоростите докато мотора е загасен .........я по сериозно, че от другите форуми ще ни се подиграват
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
      ИТАЛФЕСТ 2007

      Коментар


        #33
        Slavi_Lancia написа:
        tinalex написа:
        Тоя мотор няма балансиращи валове.Дано да не е,но може да имаш счупен сегмент.
        .......и от счупен сегмент ще тресе!? я помисли пак
        Няма нужда да мисля.Имам личен опит.Тресе на ниски обороти и с прекъсване.Колата беше прегряла яко.
        FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

        Коментар


          #34
          tinalex написа:
          Slavi_Lancia написа:
          tinalex написа:
          Тоя мотор няма балансиращи валове.Дано да не е,но може да имаш счупен сегмент.
          .......и от счупен сегмент ще тресе!? я помисли пак
          Няма нужда да мисля.Имам личен опит.Тресе на ниски обороти и с прекъсване.Колата беше прегряла яко.
          ..прегряла яко е доста по основателна причина за тресене от колкото сегмент. Отварял съм мотор с 2счупени сегмента и 3 атмосфери разлика в цилиндрите и на ниски обороти мърка като коте но на високи става кофти, за тва не вярвам да е сегмент. Но балиго то италянка от всичко може да е
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #35
            Да уточня подробности.Прегрята до дупка,в сервиза смениха гарнитура глава,термостат и водна помпа,без да видят че липсва малко парченце от ръба на буталото.После я отворихме и видяхме счупен на 3 сегмент-първи мисля беше.Сервиза го похвалих вече не си спомням в кой форум беше.Преди да отворим двигателя ходих на диагностика и т.н.Да уточня пак-тресеше леко само на ниски обороти,на високи просто имаше повече шум.Това се усеща само ако познаваш колата.По цилиндъра нямяше поражения.Нали се сещаш че при тоя натрошен сегмент компресията не е същата и не е постоянна.Но пък не е драстично различна,че да я хванеш веднага при измерването.Това го давам като евентуална възможна причина,при условие че всичко друго е проверено и т.н.
            FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

            Коментар


              #36
              Днес смених тампона на скоростите и резултат ..... НЯМАШЕ! Където и да отида навсякъде вдигат рамене. Сега мисля вариант сис скоростите или съединителя. Макар че ако е съединител скоростите и при ниски обороти ще влизат трудно, а не както е във случая. Просто нямам идея вече къде да пипам Yellow_Flash_Colorz_PDT_13
              Bravo HGT 2001

              Коментар


                #37
                Значи ти прекъсва някой цилиндър. Иди да ти премерят бобината, щом казваш че компресия има. При мен е една де, при ХГТ не знам. Преди като правеше така искрата за единия цилиндър беше жълта, а на другите 3 - синя. Имаше някакво горене, но цилиндъра прекъсваше леко. Не че не работи... прекъсва и се предава леко в купето. И бобината изкара още 4-5 месеца и там дето беше жълта искрата изобщо спря да хвърля.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #38
                  5 бобини са.Паркирай някой със същото браво до тебе и с една негова бобина сменяй поред всяка от твоите.Ако имаш късмет ще е това.Нова беше около 150лв.
                  FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                  Коментар


                    #39
                    Ама нали писах , че ходих на елком и при диагностиката се видя, че работата на двигателя не дава ама абсолютно никакви отклонения. Та нали ако е бобина веднага ще покаже. Дори да не го направи в момента на диагностика ще го запише като грешка в работата и пак ще се види.
                    Bravo HGT 2001

                    Коментар


                      #40
                      Абе де да знам ще покажели. Те бобините дефакто по никъв начин не ги мерят, като закачат буксата за диагностиката и още някои кабел по колата, компа отчита само момента в които и се прекъсва напрежението към бубината, демек момента в които тя ще се "изпразни" а колко ефективно е тва "изпразване" няма как да се разбере, работи ама ква искра дава всяка една от 5 те бубини едва ли има показатели на дисплея. Така че има логика в думите на колегата които спомена за бубините.Нищо не пречи ако познаваш и друг колега с тоя мотор да направите този елементарен тест. Но това не решава въпроса с проблема за трудното включване на скоростите. Бе да не сте сменили грешен тампон. оня дето е от долу в средата на купето как е?
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #41
                        Slavi_Lancia написа:
                        Абе де да знам ще покажели. Те бобините дефакто по никъв начин не ги мерят, като закачат буксата за диагностиката и още някои кабел по колата, компа отчита само момента в които и се прекъсва напрежението към бубината, демек момента в които тя ще се "изпразни" а колко ефективно е тва "изпразване" няма как да се разбере, работи ама ква искра дава всяка една от 5 те бубини едва ли има показатели на дисплея. Така че има логика в думите на колегата които спомена за бубините.Нищо не пречи ако познаваш и друг колега с тоя мотор да направите този елементарен тест. Но това не решава въпроса с проблема за трудното включване на скоростите. Бе да не сте сменили грешен тампон. оня дето е от долу в средата на купето как е?
                        Ами батка гледахме го и него ама "шава" си нормално, не е да речеш да подскача. Иначе вадих буксите на дюзите една по една и при всяка мотора глъхнеше. А тези бобини могат ли да се замерват по някакъв начин?
                        Bravo HGT 2001

                        Коментар


                          #42
                          аз така ламерски да попитам.. да не би генерацията ти някъде да опира в купето? при мен се получаваше тресене на задна при ниски обороти..
                          "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

                          Коментар


                            #43
                            Slavi_Lancia написа:
                            Абе де да знам ще покажели. Те бобините дефакто по никъв начин не ги мерят, като закачат буксата за диагностиката и още някои кабел по колата, компа отчита само момента в които и се прекъсва напрежението към бубината, демек момента в които тя ще се "изпразни" а колко ефективно е тва "изпразване" няма как да се разбере, работи ама ква искра дава всяка една от 5 те бубини едва ли има показатели на дисплея. Така че има логика в думите на колегата които спомена за бубините.Нищо не пречи ако познаваш и друг колега с тоя мотор да направите този елементарен тест. Но това не решава въпроса с проблема за трудното включване на скоростите. Бе да не сте сменили грешен тампон. оня дето е от долу в средата на купето как е?
                            Хващат изгоряла бобина.Със сигурност.Ако внимават.
                            FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                            Коментар


                              #44
                              tinalex написа:
                              Slavi_Lancia написа:
                              Абе де да знам ще покажели. Те бобините дефакто по никъв начин не ги мерят, като закачат буксата за диагностиката и още някои кабел по колата, компа отчита само момента в които и се прекъсва напрежението към бубината, демек момента в които тя ще се "изпразни" а колко ефективно е тва "изпразване" няма как да се разбере, работи ама ква искра дава всяка една от 5 те бубини едва ли има показатели на дисплея. Така че има логика в думите на колегата които спомена за бубините.Нищо не пречи ако познаваш и друг колега с тоя мотор да направите този елементарен тест. Но това не решава въпроса с проблема за трудното включване на скоростите. Бе да не сте сменили грешен тампон. оня дето е от долу в средата на купето как е?
                              Хващат изгоряла бобина.Със сигурност.Ако внимават.
                              Ако е изгоряла сигурно ще я хванат, ама имали вариант просто да е пробила на някъде и да не дава хубава искра и на диагнозата да си им показва че работи?
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар


                                #45
                                Съгласен съм.Затова колегата да пробва с бобина назаем.
                                FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                                Коментар

                                Working...
                                X