tinalex написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нещо стана с HGT-то!!!Тресе на ниски обороти!ОПРАВЕНО!!!
Collapse
X
-
Колеги направо ме изумявате напоследък...........двигател да се сваля при смяна на тампон , да тресе яко заради сегмент , на един колега пък му се включвали скоростите докато мотора е загасен .........я по сериозно, че от другите форуми ще ни се подиграватСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:tinalex написа:Тоя мотор няма балансиращи валове.Дано да не е,но може да имаш счупен сегмент.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
tinalex написа:Slavi_Lancia написа:tinalex написа:Тоя мотор няма балансиращи валове.Дано да не е,но може да имаш счупен сегмент.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Да уточня подробности.Прегрята до дупка,в сервиза смениха гарнитура глава,термостат и водна помпа,без да видят че липсва малко парченце от ръба на буталото.После я отворихме и видяхме счупен на 3 сегмент-първи мисля беше.Сервиза го похвалих вече не си спомням в кой форум беше.Преди да отворим двигателя ходих на диагностика и т.н.Да уточня пак-тресеше леко само на ниски обороти,на високи просто имаше повече шум.Това се усеща само ако познаваш колата.По цилиндъра нямяше поражения.Нали се сещаш че при тоя натрошен сегмент компресията не е същата и не е постоянна.Но пък не е драстично различна,че да я хванеш веднага при измерването.Това го давам като евентуална възможна причина,при условие че всичко друго е проверено и т.н.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
Днес смених тампона на скоростите и резултат ..... НЯМАШЕ! Където и да отида навсякъде вдигат рамене. Сега мисля вариант сис скоростите или съединителя. Макар че ако е съединител скоростите и при ниски обороти ще влизат трудно, а не както е във случая. Просто нямам идея вече къде да пипам Yellow_Flash_Colorz_PDT_13Bravo HGT 2001
Коментар
-
Значи ти прекъсва някой цилиндър. Иди да ти премерят бобината, щом казваш че компресия има. При мен е една де, при ХГТ не знам. Преди като правеше така искрата за единия цилиндър беше жълта, а на другите 3 - синя. Имаше някакво горене, но цилиндъра прекъсваше леко. Не че не работи... прекъсва и се предава леко в купето. И бобината изкара още 4-5 месеца и там дето беше жълта искрата изобщо спря да хвърля.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Абе де да знам ще покажели. Те бобините дефакто по никъв начин не ги мерят, като закачат буксата за диагностиката и още някои кабел по колата, компа отчита само момента в които и се прекъсва напрежението към бубината, демек момента в които тя ще се "изпразни" а колко ефективно е тва "изпразване" няма как да се разбере, работи ама ква искра дава всяка една от 5 те бубини едва ли има показатели на дисплея. Така че има логика в думите на колегата които спомена за бубините.Нищо не пречи ако познаваш и друг колега с тоя мотор да направите този елементарен тест. Но това не решава въпроса с проблема за трудното включване на скоростите. Бе да не сте сменили грешен тампон. оня дето е от долу в средата на купето как е?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Абе де да знам ще покажели. Те бобините дефакто по никъв начин не ги мерят, като закачат буксата за диагностиката и още някои кабел по колата, компа отчита само момента в които и се прекъсва напрежението към бубината, демек момента в които тя ще се "изпразни" а колко ефективно е тва "изпразване" няма как да се разбере, работи ама ква искра дава всяка една от 5 те бубини едва ли има показатели на дисплея. Така че има логика в думите на колегата които спомена за бубините.Нищо не пречи ако познаваш и друг колега с тоя мотор да направите този елементарен тест. Но това не решава въпроса с проблема за трудното включване на скоростите. Бе да не сте сменили грешен тампон. оня дето е от долу в средата на купето как е?Bravo HGT 2001
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Абе де да знам ще покажели. Те бобините дефакто по никъв начин не ги мерят, като закачат буксата за диагностиката и още някои кабел по колата, компа отчита само момента в които и се прекъсва напрежението към бубината, демек момента в които тя ще се "изпразни" а колко ефективно е тва "изпразване" няма как да се разбере, работи ама ква искра дава всяка една от 5 те бубини едва ли има показатели на дисплея. Така че има логика в думите на колегата които спомена за бубините.Нищо не пречи ако познаваш и друг колега с тоя мотор да направите този елементарен тест. Но това не решава въпроса с проблема за трудното включване на скоростите. Бе да не сте сменили грешен тампон. оня дето е от долу в средата на купето как е?FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
tinalex написа:Slavi_Lancia написа:Абе де да знам ще покажели. Те бобините дефакто по никъв начин не ги мерят, като закачат буксата за диагностиката и още някои кабел по колата, компа отчита само момента в които и се прекъсва напрежението към бубината, демек момента в които тя ще се "изпразни" а колко ефективно е тва "изпразване" няма как да се разбере, работи ама ква искра дава всяка една от 5 те бубини едва ли има показатели на дисплея. Така че има логика в думите на колегата които спомена за бубините.Нищо не пречи ако познаваш и друг колега с тоя мотор да направите този елементарен тест. Но това не решава въпроса с проблема за трудното включване на скоростите. Бе да не сте сменили грешен тампон. оня дето е от долу в средата на купето как е?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар