Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нещо стана с HGT-то!!!Тресе на ниски обороти!ОПРАВЕНО!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Според мен е абсурдно да се вади мотора при смяна на тампон. Виждал съм как става на Punto I (не вярвам нещата при Bravo-то да са много по-различни): качиха колата на подемник, разхлабиха болтовете на тампона (на скоростите, тоя с триъгълната основа), подпряха двигателя отдолу и цъкнаха леко бутона на подемника - така се отваря хлабина, която позволява да се извади стария тампон и да се монтира новия.При мен беше прецакан само единия тампон на скоростната кутия, но смених и другите два. Цените: най-скъп беше тоя на скоростната кутия с трите болта - 49 лв.; другия до него - 35 лв.; третия (горе в дясно на двг.) - 38 лв. Тия цени ги давам ориентировъчно. Точните цени на тампоните за твоя двигател може да ги провериш в страницата на Христо, добре е обаче да извадиш оригиналните номера от E-per - справката става по-лесно.
    2.4 JTD

    Коментар


      #17
      v_a_c_h_o_o написа:
      А има ли идея някой, колко ще струва този тампон, а и дали все пак ще се сваля мотора. Аз си мисля, че не ама де да знам
      Не бе,как ще се сваля двигател... при мен сменихме тампона докато се източваше маслото.Аз отдавна знаех,че е за смяна, защото той пое един зверски удар,просто неравността изхвърли предницата и ударът се стовари върху него... ако беше картер, щеше да е на парчета.За Пунто - II е 48лв.При теб не знам... звъни по магазините.
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #18
        Уф сега се прибирам от сервиза и пичовете не можаха да разберат кой точно тампон е. Викат, че всички "мърдат" Къде да я закарам да я видят? В динекспрес Пловдив(не съм вярвал че ще го напиша някога ) дали ще ми помогнат? Някой сервиз в Пловдив?
        Bravo HGT 2001

        Коментар


          #19
          Задния на скоростната кутия се разбива най-бързо.
          FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

          Коментар


            #20
            v_a_c_h_o_o написа:
            Уф сега се прибирам от сервиза и пичовете не можаха да разберат кой точно тампон е. Викат, че всички "мърдат" Къде да я закарам да я видят? В динекспрес Пловдив(не съм вярвал че ще го напиша някога ) дали ще ми помогнат? Някой сервиз в Пловдив?
            Да не съм те чул да споменаваш за динекспрес, там са едни специалисти си е...е мамата. Можеш да опиташ на бул. В.априлов срещу рампата на ВМИ има една уличка 50 метра на вътре има един сервиз за италянки там от години се занимават с АЛФА ФИАТ и ЛАНЧА. Пробваи там да ти я видят.
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #21
              Днес обиколих 3 сервиза в пазарджик и пак нищо. Кви са тия майстори не знам? Един ми вика "братле нещо тоци има тука" Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Друг пък компресията да измерим ама никой не потвърди моята теза за тампона. Иначе като я дигнахме верно бая мърдаше тампона, ама казаха, че този задния тампон си е така, като се скъса провисва. Закарах я да елком и човека каза че всичко си е в норми и няма никакви забележки относно работата на мотора. Сега остава въпроса със съединителя или нещо по скоростите, което не ми се вярва. Аз все още си мисля че е тампон и ще взема да го сменя пък то ще си покаже
              Bravo HGT 2001

              Коментар


                #22
                v_a_c_h_o_o написа:
                Днес обиколих 3 сервиза в пазарджик и пак нищо. Кви са тия майстори не знам? Един ми вика "братле нещо тоци има тука" Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Друг пък компресията да измерим ама никой не потвърди моята теза за тампона. Иначе като я дигнахме верно бая мърдаше тампона, ама казаха, че този задния тампон си е така, като се скъса провисва. Закарах я да елком и човека каза че всичко си е в норми и няма никакви забележки относно работата на мотора. Сега остава въпроса със съединителя или нещо по скоростите, което не ми се вярва. Аз все още си мисля че е тампон и ще взема да го сменя пък то ще си покаже
                Колега, за тоя пич дето ти казах е същата работа ... всички сервизи дигнаха ръце от него! Колата иначе перфектна, всичко в норми, върви та се къса, ама си тресе та тресе ...И той ми разправяше, че на доста места са му казали като вероятна причина скоростната кутия, ама знае ли човек. Ако беше направил всичко, което му казаха по сервизите, сега щеше да кара чисто нова Fiat Brava с всичко сменено по нея ...При него на празен ход, когато оборотите са под 1000, се усеща тресенето и от там вътре в купето се предават вибрациите. На по-високи обороти проблеми няма ...

                Коментар


                  #23
                  Като не слушате за балансиращите валове - така ще е

                  Коментар


                    #24
                    maiden написа:
                    Като не слушате за балансиращите валове - така ще е
                    Добре де как ще се разбалансират тия валове? А съм на 100% сигурен, че невлизането на скоростите при високи обороти и тресенето идват от едно и също нещо.
                    Bravo HGT 2001

                    Коментар


                      #25
                      v_a_c_h_o_o написа:
                      Днес обиколих 3 сервиза в пазарджик и пак нищо. Кви са тия майстори не знам? Един ми вика "братле нещо тоци има тука" Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Друг пък компресията да измерим ама никой не потвърди моята теза за тампона. Иначе като я дигнахме верно бая мърдаше тампона, ама казаха, че този задния тампон си е така, като се скъса провисва. Закарах я да елком и човека каза че всичко си е в норми и няма никакви забележки относно работата на мотора. Сега остава въпроса със съединителя или нещо по скоростите, което не ми се вярва. Аз все още си мисля че е тампон и ще взема да го сменя пък то ще си покаже
                      Тия в пазарджик ще ти кажат карай докат проблема стане сериозен лесно да го разберем иначе трудно братче се локализира
                      Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

                      Коментар


                        #26
                        Ако прескочи ремък на ангренажа на бал. валове и почва да тресе много лошо. Там също има точна центровка. А невключването на скоростите вероятно е от тампон, а може и да е нещо в тях, знам ли. Трябва да се провери. Така по форума е трудно. Играем си на телепатици

                        Коментар


                          #27
                          maiden написа:
                          Ако прескочи ремък на ангренажа на бал. валове и почва да тресе много лошо. Там също има точна центровка. А невключването на скоростите вероятно е от тампон, а може и да е нещо в тях, знам ли. Трябва да се провери. Така по форума е трудно. Играем си на телепатици
                          Ако имаше поне малка промяна в работата на мотора разбирам, особено след като я карах и на елком и човека каза, че няма проблем. Аз вече го реших, утре сменям прословутия тампон и ако е той добре, ако не, здраве да е
                          Bravo HGT 2001

                          Коментар


                            #28
                            Тоя мотор няма балансиращи валове.Дано да не е,но може да имаш счупен сегмент.
                            FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                            Коментар


                              #29
                              Няма да свалят мотора - само ще го подпрат.За цената, поне на моето типо е към 25 лева, марка BIRTH.

                              Коментар


                                #30
                                tinalex написа:
                                Тоя мотор няма балансиращи валове.Дано да не е,но може да имаш счупен сегмент.
                                .......и от счупен сегмент ще тресе!? я помисли пак
                                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                                Коментар

                                Working...
                                X