Според мен е абсурдно да се вади мотора при смяна на тампон. Виждал съм как става на Punto I (не вярвам нещата при Bravo-то да са много по-различни): качиха колата на подемник, разхлабиха болтовете на тампона (на скоростите, тоя с триъгълната основа), подпряха двигателя отдолу и цъкнаха леко бутона на подемника - така се отваря хлабина, която позволява да се извади стария тампон и да се монтира новия.При мен беше прецакан само единия тампон на скоростната кутия, но смених и другите два. Цените: най-скъп беше тоя на скоростната кутия с трите болта - 49 лв.; другия до него - 35 лв.; третия (горе в дясно на двг.) - 38 лв. Тия цени ги давам ориентировъчно. Точните цени на тампоните за твоя двигател може да ги провериш в страницата на Христо, добре е обаче да извадиш оригиналните номера от E-per - справката става по-лесно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нещо стана с HGT-то!!!Тресе на ниски обороти!ОПРАВЕНО!!!
Collapse
X
-
v_a_c_h_o_o написа:А има ли идея някой, колко ще струва този тампон, а и дали все пак ще се сваля мотора. Аз си мисля, че не ама де да знамSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
v_a_c_h_o_o написа:Уф сега се прибирам от сервиза и пичовете не можаха да разберат кой точно тампон е. Викат, че всички "мърдат"Къде да я закарам да я видят? В динекспрес Пловдив(не съм вярвал че ще го напиша някога
) дали ще ми помогнат? Някой сервиз в Пловдив?
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Днес обиколих 3 сервиза в пазарджик и пак нищо. Кви са тия майстори не знам? Един ми вика "братле нещо тоци има тука" Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Друг пък компресията да измерим ама никой не потвърди моята теза за тампона. Иначе като я дигнахме верно бая мърдаше тампона, ама казаха, че този задния тампон си е така, като се скъса провисва. Закарах я да елком и човека каза че всичко си е в норми и няма никакви забележки относно работата на мотора. Сега остава въпроса със съединителя или нещо по скоростите, което не ми се вярва. Аз все още си мисля че е тампон и ще взема да го сменя пък то ще си покажеBravo HGT 2001
Коментар
-
v_a_c_h_o_o написа:Днес обиколих 3 сервиза в пазарджик и пак нищо. Кви са тия майстори не знам? Един ми вика "братле нещо тоци има тука" Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Друг пък компресията да измерим ама никой не потвърди моята теза за тампона. Иначе като я дигнахме верно бая мърдаше тампона, ама казаха, че този задния тампон си е така, като се скъса провисва. Закарах я да елком и човека каза че всичко си е в норми и няма никакви забележки относно работата на мотора. Сега остава въпроса със съединителя или нещо по скоростите, което не ми се вярва. Аз все още си мисля че е тампон и ще взема да го сменя пък то ще си покаже
Коментар
-
v_a_c_h_o_o написа:Днес обиколих 3 сервиза в пазарджик и пак нищо. Кви са тия майстори не знам? Един ми вика "братле нещо тоци има тука" Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Друг пък компресията да измерим ама никой не потвърди моята теза за тампона. Иначе като я дигнахме верно бая мърдаше тампона, ама казаха, че този задния тампон си е така, като се скъса провисва. Закарах я да елком и човека каза че всичко си е в норми и няма никакви забележки относно работата на мотора. Сега остава въпроса със съединителя или нещо по скоростите, което не ми се вярва. Аз все още си мисля че е тампон и ще взема да го сменя пък то ще си покажеFiat Punto 1.1 Petrol year 95
Коментар
-
maiden написа:Ако прескочи ремък на ангренажа на бал. валове и почва да тресе много лошо. Там също има точна центровка. А невключването на скоростите вероятно е от тампон, а може и да е нещо в тях, знам ли. Трябва да се провери. Така по форума е трудно. Играем си на телепатициBravo HGT 2001
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар