Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нещо стана с HGT-то!!!Тресе на ниски обороти!ОПРАВЕНО!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нещо стана с HGT-то!!!Тресе на ниски обороти!ОПРАВЕНО!!!

    Днес, след малко изпълнения забелязах, че колата на ниски обороти започна да тресе. Нямам идея какво може да е. Мина ми през ума че може да е скъсала тампон на мотора, но на празен ход преди работеше много тихо и спокойно. Може ли някоя свещ да е избила? В другия диапазон на оборотите няма никакви проблеми.
    Bravo HGT 2001

    #2
    Най-вероятно имаш проблеми с балансиращите валове, провери им центровката по белезите (ако ги има). Може и да е от не-работене на някой цилиндър (ниска компресия от увиснал клапан, прецакана свещ, нещо по тоците и т.н.). Лампата на инжекциона свети ли ?

    Коментар


      #3
      Интересното е че нито лампа ми свети, нито се чу някакъв шум при теста. Утре ще я закарам на някой майстор да проверя първо свещите и после ако не се оправи отивам на елком
      Bravo HGT 2001

      Коментар


        #4
        Задължително да кажеш от какво е било! Благодаря предварително.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          Може да е бобина

          Коментар


            #6
            а оборотите как бяха?
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #7
              Оборотите са си нормалните, не играят. Снощи я запалих да я поогледам и понеже беше студена, това тресене го нямаше защото оборотите бяха около 1000, но се усещаше, че все едно единия цилиндър не работеше както трябва
              Bravo HGT 2001

              Коментар


                #8
                v_a_c_h_o_o написа:
                Оборотите са си нормалните, не играят. Снощи я запалих да я поогледам и понеже беше студена, това тресене го нямаше защото оборотите бяха около 1000, но се усещаше, че все едно единия цилиндър не работеше както трябва
                оборотите трябва да са ти 800 ! иначе провери свещите първо ,не ги слушай валове ,вариатори и прочие ! Може и бенз.филтър
                фиатче Браво 2.0

                Коментар


                  #9
                  При мен такова тресене се получи венъж(в продължение на 1,2 дена) от некачествен бензин. Колата се давеше и много се замисляше преди да тръгне да набира(около 1.5 сек.) Оказа се някакъв скапан бензин. Изразходих го, карах още 30 км агресивно в градски условия на светната лампа и след това като заредих 40 лева 100 октана от shell, проблемът изчезна - никакво замисляне и добра динамика
                  Bravo(TM) HGT

                  Коментар


                    #10
                    колеги.. един съвет: карайте го този двгател само със 98-100 октана, определено разликата е огромна и в разход и в ход..v_a_c_h_o_o, приятелю отиди на сервиз или сам се разрови на принципа проба-грешка!
                    "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

                    Коментар


                      #11
                      Смених всички свещи, понеже старите и без това бяха поизносени, но нещета не се оправиха. Оказа се, че е тампон или на скоростите или на двигателя. Като застанеш срещу мотора, тресе в дясната страна. Според мен най-вероятно ще е тампона на скоростите защото, когато я изрежа на първа до около 6000 об. втора буквално не ще да влезе, докато не паднат поне до около 3000-3500. Тези дни ще я качим на подемник да я видим.
                      Bravo HGT 2001

                      Коментар


                        #12
                        v_a_c_h_o_o написа:
                        Смених всички свещи, понеже старите и без това бяха поизносени, но нещета не се оправиха. Оказа се, че е тампон или на скоростите или на двигателя. Като застанеш срещу мотора, тресе в дясната страна. Според мен най-вероятно ще е тампона на скоростите защото, когато я изрежа на първа до около 6000 об. втора буквално не ще да влезе, докато не паднат поне до около 3000-3500. Тези дни ще я качим на подемник да я видим.
                        v_a_c_h_o_o батка ти си моето спасение , с нетърпение чакам резултат от смяната на тампона ти. Моита също така тресе и до сега нищо не даде резултат, на диагностика казват всичко е ок, компресията ми 15.2 на 4 те цилиндра свещи кабели бобини всичко е 6, а колата тресе и маисторите вдигат рамене. И при мен последно останаха вариантите с тампон на мотора аз ги гледах здрави са, единия от дясно на скоростите е като чили изместен от центъра та си мисля че може да е тръгнал другия отзад на скоростите също много се клати като работи мотора може да не е сдал багажа на цяло ама на мен много омекнал ми се вижда. Бях решил да ги сменям маистора вика и да ги смениш няма да се оправи не мислел че е от тях. Затова и не съм ги сменил до сега. Аиде чакаме резултат от смяната на тампона. А като доидеш в пловдив обади се да пием по бира. Касетофона ти ми свърши чудесна работа.
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #13
                          Утре ще я закарам в сервиза да видят кой точно тампон е, че цялата седмица съм на работа. Не знам само дали ще трябва да се вади мотора за смяната, защото като ми сменяха ремъците не го сваляха.
                          Bravo HGT 2001

                          Коментар


                            #14
                            v_a_c_h_o_o написа:
                            Утре ще я закарам в сервиза да видят кой точно тампон е, че цялата седмица съм на работа. Не знам само дали ще трябва да се вади мотора за смяната, защото като ми сменяха ремъците не го сваляха.
                            Аз също залагам на тампона на скоростите.В събота го смених.Пунтото ми е дизел и ако на празен ход си държа ръката на волана с цигара, пепелта от вибрациите падаше. /ама и аз едно сравнение дадох! / Както и да е.. сега волана не трепва от работата на празен ход.
                            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                            Коментар


                              #15
                              А има ли идея някой, колко ще струва този тампон, а и дали все пак ще се сваля мотора. Аз си мисля, че не ама де да знам
                              Bravo HGT 2001

                              Коментар

                              Working...
                              X