Колеги вчера забелязъх че отпред вляво виси някакав кабел. Двужилен с куплунг накрая. Възможно ли е да е за халогени, защото фабрично нямам? Опитах да го замеря при пуснати и и изкл. халог. , но или и в двата случая не дава напреженеи или не съм успял да наврах хубаво щеките в куплунга( много вероятно ) и не избързах да го заголвам за да го измеря сигурно. Всичко останало за сега работи нормално.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Виси ми някакъв кабел / Брава
Collapse
X
-
Re: Виси ми някакъв кабел / Брава
И аз като тебе помислих че е за халогените но не е. Доста ровичках по схеми те дано открия за какво е но так и не успях.То как и да успея като цялата ми инсталация не отговаря на истината.Принципно е вярна що годе но са направени разни допълнения и майката си трака като решиш да търсиш нещо.Това кабелче със сигурност не е за халогени самия куплунг не е силово изпълнение дано има някой да каже.Иначе при мен си беше закачен на щипка на долната кора на бронята.Точно където би трябвало да са халогените, а ако е некакъв тестови кабел трябва да си факир че да включиш нещо на него.
-
Това наистина е кабел за връзване към компютър. Въпросът е къде точно се намира - ако е покрай спирачната помпа, може да е за проверка на ABS-a (в случай че колата има ABS), ако е по-напред, около радиатора, означава, че е кабелът за диагностика на двигателя. Има подобен куплунг и зад жабката ако колата има еърбегове.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
Ако е под предното стъкло горе долу по средата определено е за връзката с компютъра. По принцип има капачка която като гледам при теб липсва. Аз бих го изолирал с нещо за всеки случай. Иначе нормално е закачен на една черна пластмаса със щипката която виси от него.Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
-
sasco
Аз пък имам такъв пред акумулатора.А този за диагностиката ми е на капака на изводите на ламбда сондата.И аз не знам за чий ми е другия.
Коментар
-
Кабела който е снимал колегата и при мен има същата свинска опашка с копче и е хванат за долната кора на бронята в самия ъгъл на най-неудобното място за достигане и включване на каквато и да е била друга техника към него.Почти съм сигурен че там е бил закачен още в завода.Кабелите за диагностика на ABS и компа са си до самите тях.Не съм гледал само в жабката къде е сложен на възглавниците но би трябвало да е там скрит.И при мен няма капак а другите диагностични кабели си имат и всъщност тези капачета служат като гнезда за закрепване на самия куплунг да не се мандахерца.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар