Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за взаимозаменяемост на някои елементи на Фиат Купе

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за взаимозаменяемост на някои елементи на Фиат Купе

    Аз пак с моите въпроси. Някой може ли да ми каже, дали пружини за Баркета ще станат на Купе... Намерих едни доста изгодни, и ако стават да ги цакам.

    #2
    ...

    Коментар


      #3
      И от мен НЕ, за по-сигурно, да не цакнеш прибьрзано!

      Коментар


        #4
        Тамън се зарадвах значи! Благодаря за бързата реакция и отговори!

        Коментар


          #5
          Искам само да споделя, че си оправих проблема с кормилния прът. Оказа се каре на кормилния прът, както бе предложено по-горе Сега волана стана доста по-стегнат, и няма гадно тракане при най-малката неравност.

          Коментар


            #6
            Изнамерих си старата тема, за да не пълня форума с нови заглавия на същата тема. Въпросът ми този път е, ще станат ли пружини(само пружини) от Купе 16в турбо на моето 16в. Решил съм да го разбивам, и ще се наложи смяна с -30 мм на "Айбах". Обаче в каталога им за 16в турбо са отделно от 16в, 20в, 20в турбо. ВИН мога да дам само на мойта кола, ако помага. Благодаря!

            Коментар


              #7
              ...

              Коментар


                #8
                me to u и аз имам същият проблем с моето купе ама не съм сигурен дали е от това каре или от рейката че на място като въртиш леко волана се чува едно чукане и се осеща в кормилните щанги. Бях в сервиз и смених цялата предница носачи и биалетки,кормилните щанги са си ок,ама това почукване си остана при ниска скорост и на павета. Та се замислям дали и при мен не е това каре? Днес за малко да сменя и рейката ама се отказах. Дали да не отида утре да ми погледнат пустото каре че е яко дразнещо....! Имаше ли и при теб такъв луфт и почукване на място?
                Fiat Coupe 2.0 16v

                Коментар


                  #9
                  ...

                  Коментар


                    #10
                    hf hpe, за килограмите ясно, точно навивките ме интересуват, че не ми се дават 150 еуро за нови пружини... Ако можеш да ми дадеш повече информация ще съм благодарен!bradu, при мен проблема не се реши със смяна на въпросното каре, работата е в кормилния прът, който грубо казано е сглобка прът в прът, с определена стегнатост. Именно загубата на тази стегнатост е проблема(при мен). Оправя се за 2 минути с дрелка и болт или заварка, но при евентуален удар(не дай боже) шофьора може да лапне кормилото. Разумния начин е възстановяване на стгнатостта. Още не съм се захванал обаче с това.

                    Коментар


                      #11
                      ...

                      Коментар


                        #12
                        hf hpe написа:
                        me_to_u написа:
                        ... при мен проблема не се реши със смяна на въпросното каре, работата е в кормилния прът, който грубо казано е сглобка прът в прът, с определена стегнатост. ..
                        в грешка си не е от това че влиза с определена стегнатостпроблема е че е разглобявано преди теб или като сте разглобявали ви е изпаднала пластината която играе демферна ролятрябва да си поиграя да направя една снимка на пръта който имам от една фиат брава
                        Ей тука вече ще ми помогнеш! Това никой досега не го е споменал, а пообикалих "качествените" сервизи у Варна. Бая ми беше чудно, как така пък е станало това, но и така не получих отговор. Айде поиграй си като имаш време, ще съм ти отново задължен!

                        Коментар

                        Working...
                        X