Здравейте! Имам Проблем и реших да пусна 1 пост. Напълних резервоара догоре за 1 път откакто съм с Punto 1.2i 93г. Оказа се, че мирише адски на бензин в колата. Когато вдигнах седалката и отвих кората за да видя помпата имаше бензин в/у пластмасата. Избърсах и след малко се напълни отново. Реших че може да е от маркучите. Срязах ги, стегнах здраво скобите всичко беше наред и помислих, че ? е разрешен. Но уви пак започна да се пълни. Избърсах още няколко пъти и спря да тече остана сухо. Напълних пак резервоара до сами капачката (за да се убедя дали наистина е от напълването на бензина догоре или от самата помпа) и започна да тече наново. Пак иточвах бензин (някъде около 2-3 литра) и сега пак е сухо. Мисля да я карам докато спадне нивото на бензина, защото няма как да изпомпам целия резервоар и да се опитам да сложа смола на пластмасата и да се залепи. Според мен е от нея. Наи-вероятно е пукната някъде. Ако сте имали подобни проблеми и сте ги разрешили, или знаете как да разреша моя проблем наи-лесно и безболезнено ще съм ви благодарен да споделите.Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с помпата за бензина
Collapse
X
-
Аз имах подобен проблем. Някой беше счупил тръбичката за излишния бензин (поне мисля че така се казва това чудо), беше пробил нова дупка, но забравил да затвори старата. Моята я залепиха с нещо подобно на смола и спря да тече. Изкара ме година и малко и преди две седмици смених помпата.Punto 1.2/75
Коментар
-
и аз преди месец имах проблем със спукана търбичка на капака на помпата, реших го /надявам се/ като в пукнатата търбичка набиха друга такава но железна, за тази процедура трябваше да се свали самата помпа и след това при връщането й обратно в резервоара имаше малко мъка догато успеят да завъртят пръстена който я държи за самият резервоар, та виж проблема при тебе дали не е точно от товаФиат Пунто 1,2 HSD
Коментар
-
Krass написа:Аз имах подобен проблем. Някой беше счупил тръбичката за излишния бензин (поне мисля че така се казва това чудо), беше пробил нова дупка, но забравил да затвори старата. Моята я залепиха с нещо подобно на смола и спря да тече. Изкара ме година и малко и преди две седмици смених помпата.Бивша кола: Fiat Punto 1.2i '93
Настояща: VW Polo 1.1i '92
Коментар
-
botze написа:и аз преди месец имах проблем със спукана търбичка на капака на помпата, реших го /надявам се/ като в пукнатата търбичка набиха друга такава но железна, за тази процедура трябваше да се свали самата помпа и след това при връщането й обратно в резервоара имаше малко мъка догато успеят да завъртят пръстена който я държи за самият резервоар, та виж проблема при тебе дали не е точно от товаБивша кола: Fiat Punto 1.2i '93
Настояща: VW Polo 1.1i '92
Коментар
-
100% е от пластмасата, някъде е пукната, или където се набиват мъркучите или някъде в дъното където излизат тръбичките на които се слагат мъркучите.....и моят се беше спукала там и иьхсбих една тубичка каноколит и отдавана си е ок. просто намери къде е пукнатинатаСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Alex_kk написа:Krass написа:Аз имах подобен проблем. Някой беше счупил тръбичката за излишния бензин (поне мисля че така се казва това чудо), беше пробил нова дупка, но забравил да затвори старата. Моята я залепиха с нещо подобно на смола и спря да тече. Изкара ме година и малко и преди две седмици смених помпата.Смених помпата защото виеше и не исках да остана някъде по пътя. За Магнети Марели искаха около 185 лева, в магазина на Стамболийски казаха "италианска" без гаранция, ако не ме лъже паметта около 80 лв, майстора ми искаше 200-220лв за Бош (като в последствие се оказа, че за това Пунто Бошовска май няма), на мен ми купиха някаква пак "италианска" за 100. Продавача понеже е познат каза "Тази-хубава е", нямам представа каква е. Човека който ми я слага естествено я оплю. С нея имам минати около 1500 км (толкова успях за седмицата преди Пунтъо пак да се развали), заега няма проблем, разхода ми падна много драстично като извънградско докара около 5/100км, цифра която до ден днешен ми се струва невероятна. Сега ще го видя само градско колко ще докара. Ами май е това. Надявам се да се ориентираш поне малко. Не е толкова страшно....особено като привикнеш с мисълта, че трябва да ги дадеш...Късмет :DПП Забравих да кажа, че аз все си мислех, че ще ми сменят и това дето е лепено т.е. пластмасите, но все още си стои старото (незнам как се казва, кожух може би), та за 200 лева май е цялото, докато по-евтините сменят само нещо си вътре. Съжалявам, че не мога да обясня добре, но авточастите отдавна не са ми сила
Punto 1.2/75
Коментар
-
Re: А къде се намира бензиновата помпа на ПУНТО ?
NewUser написа:Нека да попитам тука ,за да не пускам нова тема - къде е бензиновата помпа на ФИАТ ПУНТО 1,1 55 SX 95 годинаPunto 1.2/75
Коментар
-
Re: А къде се намира бензиновата помпа на ПУНТО ?
Krass написа:NewUser написа:Нека да попитам тука ,за да не пускам нова тема - къде е бензиновата помпа на ФИАТ ПУНТО 1,1 55 SX 95 годинаFiat Punto 1.1 Petrol year 95
Коментар
-
бензин
обикновенно се пука вход/изход тръбичките кадето влиза маркучите при италянеца има цели помпи /капаци с моторчето и поплавъка за бензин /не се знае в какво състояние е моторчто-самата помпа само че тя може да работи но да няма необходимото налягане махат се маркучите и се развива гривната вади се помпата и кабелите и се слага новата/ или втора употреба гледам днес на брава/о са го направили по труг начин малко но принципа е същия има и модели на Пунто с маркучи и скоби по лесно е там ваденето
Коментар
-
Re: А къде се намира бензиновата помпа на ПУНТО ?
NewUser написа:Krass написа:NewUser написа:Нека да попитам тука ,за да не пускам нова тема - къде е бензиновата помпа на ФИАТ ПУНТО 1,1 55 SX 95 годинаPunto 1.2/75
Коментар
-
Re: бензин
kluchar написа:обикновенно се пука вход/изход тръбичките кадето влиза маркучите при италянеца има цели помпи /капаци с моторчето и поплавъка за бензин /не се знае в какво състояние е моторчто-самата помпа само че тя може да работи но да няма необходимото налягане махат се маркучите и се развива гривната вади се помпата и кабелите и се слага новата/ или втора употреба гледам днес на брава/о са го направили по труг начин малко но принципа е същия има и модели на Пунто с маркучи и скоби по лесно е там ваденетоБивша кола: Fiat Punto 1.2i '93
Настояща: VW Polo 1.1i '92
Коментар
-
Ами мисля че стана и вече не тече. Залепих я с течна стомана на BISON, седя една нощ и днес напълних резервоара догоре и помпата не течеше и не уливаше. Прилагам снимки за да видите с какво съм я залепил, ако някой има такъв проблем като моя нека да има някаква представа как и с какво да лепи.Представлява 2 тубички, от които се смесва еднакво количество, разбърква се до получаването на хомогенна смес, нанася се и се изчаква минимум 24 часа.ПП:Струва 11.30лвБивша кола: Fiat Punto 1.2i '93
Настояща: VW Polo 1.1i '92
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар