А аз си мисля че най вече и основно значение има така наричаната от всички шофьори - "компресия" всичко останало е след това! При мен Купето си спира доста прилично дори на големи наклони, което пък води до по малко износване на спирачките (както се досещате).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нормално ли е по-мощния двг да не става за спирачка?
Collapse
X
-
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
-
stenli написа:Спирачния ефект на двигателя се определя от това колко плътно се затваря притока на въздух към всмукателния колектор. При инжекционните системи притока на гориво се спира напълно при принудителен празен ход както му казват на спирането с мотор, но стъпковия мотор ако остане в отоврено положение постъпва въздух в цилиндрите и намалява спирачния ефект. От скоро забелязвам и нова мода при дизелите и при тях започнаха да монтират клапа на всмукателния колектор за да увеличат спирачния ефект."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Колеги не можете да сравнявате предно със задно.Има разлика в моторното спиране.Колкото по-голям е мотора и с по-голяма степен на сгъстяване(не говоря за компресия,защото тя се извежда от степента на сгъстяване!) толкова по добре ще спира.Седичито спираше перфектно,сега печката също спира добре,но не толкова.Друг е въпроса за използване на това така наречено двигателно спиране в нормални условия,т.е. не зимно време или ако се качват и слизат наклони.Това води до натоварване излишно на карета ,полуоски и кути с диф.Така че по-добре по-честа смяна на накладки отколкото други части.П.П.Да,ако се упражнява спортно каране пак-даPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
а бе пичове двигателят какъвто и да е няма значение само и само да е нормален ...и какво остава *СКОРОСТНАТА* значи колкото са ви дълги скоростите толкова ви е и спирачният път....значи съвсем не мое да се сравни лада и брава например...с максималната скорост на 2 лада и брава нямат прилики...или пък на 3та ...така че колкото си бърз толкова си и под риск с моторното спиране...затова хората дизайнират по големи и дискови спирачки за по мощни и бързи коли...не разчитайте само на мотора... малко логикаpetito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
ivanko_rs написа:Колеги не можете да сравнявате предно със задно.Има разлика в моторното спиране.Колкото по-голям е мотора и с по-голяма степен на сгъстяване(не говоря за компресия,защото тя се извежда от степента на сгъстяване!) толкова по добре ще спира.Седичито спираше перфектно,сега печката също спира добре,но не толкова.Друг е въпроса за използване на това така наречено двигателно спиране в нормални условия,т.е. не зимно време или ако се качват и слизат наклони.Това води до натоварване излишно на карета ,полуоски и кути с диф.Така че по-добре по-честа смяна на накладки отколкото други части.П.П.Да,ако се упражнява спортно каране пак-даbahricin написа:а бе пичове двигателят какъвто и да е няма значение само и само да е нормален ...и какво остава *СКОРОСТНАТА* значи колкото са ви дълги скоростите толкова ви е и спирачният път....значи съвсем не мое да се сравни лада и брава например...с максималната скорост на 2 лада и брава нямат прилики...или пък на 3та ...така че колкото си бърз толкова си и под риск с моторното спиране...затова хората дизайнират по големи и дискови спирачки за по мощни и бързи коли...не разчитайте само на мотора... малко логика
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар