Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нормално ли е по-мощния двг да не става за спирачка?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    А аз си мисля че най вече и основно значение има така наричаната от всички шофьори - "компресия" всичко останало е след това! При мен Купето си спира доста прилично дори на големи наклони, което пък води до по малко износване на спирачките (както се досещате).
    Alfa Romeo 166 2,4 JTD
    Porsche 944 S2
    http://www.valmcrae.snimka.bg/
    http://vbox7.com/user:val_mcrae
    http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

    Коментар


      #17
      Трябва да я дам на някой да я покара по надолнище и да сравни.Малко офф...:нещо се случи, получих невалиден линк в пощата си и не мога да следя тази тема("Темата или мнението, което търсите, не съществува"http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=150957#150957)
      Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

      Коментар


        #18
        stenli написа:
        Спирачния ефект на двигателя се определя от това колко плътно се затваря притока на въздух към всмукателния колектор. При инжекционните системи притока на гориво се спира напълно при принудителен празен ход както му казват на спирането с мотор, но стъпковия мотор ако остане в отоврено положение постъпва въздух в цилиндрите и намалява спирачния ефект. От скоро забелязвам и нова мода при дизелите и при тях започнаха да монтират клапа на всмукателния колектор за да увеличат спирачния ефект.
        напротив! колкото повече въздух влиза в двигателя (при спрян приток на гориво) толково по осезателен е ефелта от "моторната спирачка"!също така не е вярно, че на колите с ламбда сонда, при ППХ, в двигателя постъпва гориво, за да не се прецака сондата, както беш писал някой по-нагоре.иначе по темата на колегата, ако наистина имаш намалено спирачно усилие, причините може да са ниска компресия, пускане на гориво през инжекторите, докато си на ППХ...
        "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
        (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

        Коментар


          #19
          Колеги не можете да сравнявате предно със задно.Има разлика в моторното спиране.Колкото по-голям е мотора и с по-голяма степен на сгъстяване(не говоря за компресия,защото тя се извежда от степента на сгъстяване!) толкова по добре ще спира.Седичито спираше перфектно,сега печката също спира добре,но не толкова.Друг е въпроса за използване на това така наречено двигателно спиране в нормални условия,т.е. не зимно време или ако се качват и слизат наклони.Това води до натоварване излишно на карета ,полуоски и кути с диф.Така че по-добре по-честа смяна на накладки отколкото други части.П.П.Да,ако се упражнява спортно каране пак-да
          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

          Коментар


            #20
            а бе пичове двигателят какъвто и да е няма значение само и само да е нормален ...и какво остава *СКОРОСТНАТА* значи колкото са ви дълги скоростите толкова ви е и спирачният път....значи съвсем не мое да се сравни лада и брава например...с максималната скорост на 2 лада и брава нямат прилики...или пък на 3та ...така че колкото си бърз толкова си и под риск с моторното спиране...затова хората дизайнират по големи и дискови спирачки за по мощни и бързи коли...не разчитайте само на мотора... малко логика
            petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

            http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

            Коментар


              #21
              ivanko_rs написа:
              Колеги не можете да сравнявате предно със задно.Има разлика в моторното спиране.Колкото по-голям е мотора и с по-голяма степен на сгъстяване(не говоря за компресия,защото тя се извежда от степента на сгъстяване!) толкова по добре ще спира.Седичито спираше перфектно,сега печката също спира добре,но не толкова.Друг е въпроса за използване на това така наречено двигателно спиране в нормални условия,т.е. не зимно време или ако се качват и слизат наклони.Това води до натоварване излишно на карета ,полуоски и кути с диф.Така че по-добре по-честа смяна на накладки отколкото други части.П.П.Да,ако се упражнява спортно каране пак-да
              тоест да разбирам - или да го дълкувам това "Да" като: той мощния при еднакви обороти сравнен с по-слабия наистина поддържа по-висока скорост (и наистина не става за такова добро намаляване на скороста при спускане ... , а и аз от това да смъкна чак до втора или до първа за да пестя накладки съм се отказал отдавна, и дано да е добре - пък да не говорим, че аз между компресия и степен на сгъстяване не правя разлика. "Ай уил олуейс трай Гуугъл бифор аскинг Дъмб куесчънз!"("I will always try google before asking dumb questions" дет се вика.Ето такова мнение ми хареса - обосновано. Благодаря!П.С. Или такова мнение също: (това го прочитам чак сега след като вече бях се прехласнал по предното ама няма да ми се сърдите за невежеството) ... ми харесва:
              bahricin написа:
              а бе пичове двигателят какъвто и да е няма значение само и само да е нормален ...и какво остава *СКОРОСТНАТА* значи колкото са ви дълги скоростите толкова ви е и спирачният път....значи съвсем не мое да се сравни лада и брава например...с максималната скорост на 2 лада и брава нямат прилики...или пък на 3та ...така че колкото си бърз толкова си и под риск с моторното спиране...затова хората дизайнират по големи и дискови спирачки за по мощни и бързи коли...не разчитайте само на мотора... малко логика
              За дълги скорости поне съм чувал и за предавателни числа - така, че - има логика.
              Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

              Коментар

              Working...
              X