Искам да попитам във връзка с едно впечатление, което ми направи разликата между жигулката 67 коня и Бравата 103. С колата, с която бях свикнал можех да си карам и без спирачки като двигателя добре убиваше скороста като сложа на по-ниска предавка - дори съм успявал до състояние на покой да спра с него като ми се беше спукал маркуч.На Бравата двигателя не става за спирачка - слагам на трета - никакво съпротивление, изфорсирам леко и смъквам на втора и почти не намалява засилката ... само сякъш продължава да се движи по инерция на по-високи обороти.Нормално ли е това? Заради мощността ли е така?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нормално ли е по-мощния двг да не става за спирачка?
Collapse
X
-
Разликата е че при Жигулката като пуснеш газта и се подава гориво само за тихите обороти - винаги е едно и също през жигльора, а при Бравата стъпковия мотор ти подава малко газ за да не допусне забиване на носа на колата. Ако повечко време не подаваш газ, Бравата също ще спира но не до 100% - просто моторчето не го позволява - даже преди време имаше такава тема - можеш да тръгваш съвсем без газ ако пускаш много бавно съединителя - колата сама си поема.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
-
Yavor е прав донякъде, но баш си забива муцуната Темпрата като сваля предавката и пусна газта. Както и Audi-то. Аз ВИНАГИ спирам така.Ако наистина не спира Бравата, не е много на добре... може да е доста износен двигателя (измери компресията), може да приплъзва съединител (но ти ще го усещаш и при движение)...
Коментар
-
Съединителя е най-скъпия сред ефтините и е поставен преди 600-700 км - но и преди 10 000 км с предния съединител пак си беше така. И аз с мисълта за нещо свързано с компресията пуснах темата - но дано да се окаже, че и с другите брадви е така и си е нормално, пък аз междувременно ще поверя къде могат да ми я измерят.
Коментар
-
Спирачния ефект на двигателя се определя от това колко плътно се затваря притока на въздух към всмукателния колектор. При инжекционните системи притока на гориво се спира напълно при принудителен празен ход както му казват на спирането с мотор, но стъпковия мотор ако остане в отоврено положение постъпва въздух в цилиндрите и намалява спирачния ефект. От скоро забелязвам и нова мода при дизелите и при тях започнаха да монтират клапа на всмукателния колектор за да увеличат спирачния ефект.
Коментар
-
stenli написа:...При инжекционните системи притока на гориво се спира напълно при принудителен празен ход...Brava 1.6 16v
Коментар
-
Според мен не е нормално да не оказва съпротивление когато пуснеш газта. Ако колата е на газ - да, но на бензин не е нормално. Моята си спира прилично добре, особенно когато оборотомера е след 2 000 об/мин, преди тези обороти най-вероятно се подава повечко гориво и затова спирачния ефект не е толкова осезаем.Bravo HGT 2001
Коментар
-
Де да знам. Мойта брава си спира...Fiat Brava 1.6
Дядо Коледа - директно от Лапландия http://vbox7.com/play:93526954
Дядо Коледа - мерки за безопасност http://vbox7.com/play:488dccf8
Коментар
-
моно/пълна инжекция няма значение,освен че бензина на моното се пуска отново на около 1500-1700обр в зависимост колко време колата е била на скорост без натиснат педал,на пълната е при 1200-1300обр (поне при типо,темпра,браво 1.8 16в,155 и 145)дюзите спират бензина абсолютно винаги когато е топла колата и оборотите падат без натиснат педал,дали в движение или не няма значение
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар