снощи ме викаха да тегля едно приятелче с типо 1.9 дизел без турбо.оказа се скъсан ангренажен ремък.въпроса ми е - чувал съм за защита при скъсване на ангренаж, този мотор има ли такава?иначе ...само частите без ДДС и с търговска отстъпка май излизат към 800лв.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
скъсан ангренажен ремък на типо
Collapse
X
-
Re: скъсан ангренажен ремък на типо
Mitko написа:Не опитвайте да я палите. Може да е изтропалаTipo 1.6 [149C2046]
-
Не знам, но това си клони към основен ремонт.Иначе, клапани,пулове дори разпределителен вал да е счупил,ролки,ремък гарнитури, пак 800 лв излизат множко.Е,ако му калкулират бутала,сегменти и шлайф може и толкова да са.Успех и дано човекът да има по-малко ядове при ремонта.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: скъсан ангренажен ремък на типо
null написа:снощи ме викаха да тегля едно приятелче с типо 1.9 дизел без турбо.оказа се скъсан ангренажен ремък.въпроса ми е - чувал съм за защита при скъсване на ангренаж, този мотор има ли такава?иначе ...само частите без ДДС и с търговска отстъпка май излизат към 800лв.минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
оправиха го
оправиха гокато ново станаимаше само 3 криви клапана, обаче смениха всичкитеремоната обаче стана около 500лв (клапани, гарнитурки, гумички, ремъци, нещо са шлайфали, реглажи и т.н.)абе оправиха го, но да не ви се случва.не знам дали тук му е мястото, но да кажа че го прави един тип в орландовци дето само с мотори се занимавал (не смени и едно болче дето не е по мотора). чух от колеги, че бил много добър по ремонтите на двигатели и за работата (цялата) взе само 50лв.Tipo 1.6 [149C2046]
Коментар
-
има ги ..
Има ги и такива и трябва много да ги ценим, защото при тях е въпрос на чест да свършат качествено работата. Такива хора рядко работят по сервизите и можем да разберем че съществуват само чрез информация от приятели. Ще ми се да познавам такива хора.Аз сега си строя къща и предвиждам някога да направя канал за автомобили - ще го предоставям на участниците от форума да го ползват когато се наложи (безплатно разбира се).минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
Re: оправиха го
Mitko написа:null написа:оправиха гокато ново станаимаше само 3 криви клапана, обаче смениха всичкитеремоната обаче стана около 500лв (клапани, гарнитурки, гумички, ремъци, нещо са шлайфали, реглажи и т.н.)абе оправиха го, но да не ви се случва.не знам дали тук му е мястото, но да кажа че го прави един тип в орландовци дето само с мотори се занимавал (не смени и едно болче дето не е по мотора). чух от колеги, че бил много добър по ремонтите на двигатели и за работата (цялата) взе само 50лв.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: скъсан ангренажен ремък на типо
null написа:снощи ме викаха да тегля едно приятелче с типо 1.9 дизел без турбо.оказа се скъсан ангренажен ремък.въпроса ми е - чувал съм за защита при скъсване на ангренаж, този мотор има ли такава?иначе ...само частите без ДДС и с търговска отстъпка май излизат към 800лв.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: няма защита
mit написа:при мен ми се скъса докато карах с 5 км в час и ми излезе към 1200 лева ремонта , но бяха заминали към 12 клапана от 16 и смених още доста неща. Така или иначе е отворена и смених и дисковете и ред други неща. Аз си бях сменил ремъка съвсем скоро, но поради некъдърността на едни майстори които се намират близо до Зоологическата градина ми се скъса много бързо нямаше и 5 000 км. Както и да е поне проучих и вече имам най читавия майстор и съм много доволен от него.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар