Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

скъсан ангренажен ремък на типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    скъсан ангренажен ремък на типо

    снощи ме викаха да тегля едно приятелче с типо 1.9 дизел без турбо.оказа се скъсан ангренажен ремък.въпроса ми е - чувал съм за защита при скъсване на ангренаж, този мотор има ли такава?иначе ...само частите без ДДС и с търговска отстъпка май излизат към 800лв.
    Tipo 1.6 [149C2046]

    #2
    Re: скъсан ангренажен ремък на типо

    Mitko написа:
    Не опитвайте да я палите. Може да е изтропала
    Бе то добре ама се е скъсал по време на движение. Колата угаснала и той пробвал да я запали. То и аз така щях да направя.Та кажете къде да погледнем (някоя книжка или програма) където да пише дали има такава защита. Преди да е отишла за разглобяване.
    Tipo 1.6 [149C2046]

    Коментар


      #3
      имам един приятел с типо 1.9 тди и беше късал ремък.Бяха му заминали 4 клапана.

      Коментар


        #4
        Въпрос, който е малко страничен, а именно - има ли начин да се разбере някак, че ангренажния ремък е за смяна. Някакви признаци напр. свирене и др.подобни?
        Фиат Типо 1.4 DGT, карбуратор

        Коментар


          #5
          Не знам, но това си клони към основен ремонт.Иначе, клапани,пулове дори разпределителен вал да е счупил,ролки,ремък гарнитури, пак 800 лв излизат множко.Е,ако му калкулират бутала,сегменти и шлайф може и толкова да са.Успех и дано човекът да има по-малко ядове при ремонта.
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            Re: скъсан ангренажен ремък на типо

            null написа:
            снощи ме викаха да тегля едно приятелче с типо 1.9 дизел без турбо.оказа се скъсан ангренажен ремък.въпроса ми е - чувал съм за защита при скъсване на ангренаж, този мотор има ли такава?иначе ...само частите без ДДС и с търговска отстъпка май излизат към 800лв.
            Януари скъсах ангренажен ремък. Карах с около 40км/ч или по-бавно. Нямах счупени или силно огънати клапани, но 2 или 3 бяха заклинили. За всеки случай смених всичките 8, защото се оказа че по груба преценка двигателя е на 350 000 - 400 000км, а това му бяха оригиналните клапани.Цялата процедура с труда + 5 литра антифриз концентрат + масло "Pennzoil" 10W-40 + маслен филтър + добавка за двигател "Slick 50" (50 лева) ми излезе обще 475 лева.Аз съм с Типо 1.4 , бензин, карбуратор.Късмет с ремонта.
            минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
            Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

            Коментар


              #7
              оправиха го

              оправиха гокато ново станаимаше само 3 криви клапана, обаче смениха всичкитеремоната обаче стана около 500лв (клапани, гарнитурки, гумички, ремъци, нещо са шлайфали, реглажи и т.н.)абе оправиха го, но да не ви се случва.не знам дали тук му е мястото, но да кажа че го прави един тип в орландовци дето само с мотори се занимавал (не смени и едно болче дето не е по мотора). чух от колеги, че бил много добър по ремонтите на двигатели и за работата (цялата) взе само 50лв.
              Tipo 1.6 [149C2046]

              Коментар


                #8
                има ги ..

                Има ги и такива и трябва много да ги ценим, защото при тях е въпрос на чест да свършат качествено работата. Такива хора рядко работят по сервизите и можем да разберем че съществуват само чрез информация от приятели. Ще ми се да познавам такива хора.Аз сега си строя къща и предвиждам някога да направя канал за автомобили - ще го предоставям на участниците от форума да го ползват когато се наложи (безплатно разбира се).
                минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
                Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

                Коментар


                  #9
                  Re: оправиха го

                  Mitko написа:
                  null написа:
                  оправиха гокато ново станаимаше само 3 криви клапана, обаче смениха всичкитеремоната обаче стана около 500лв (клапани, гарнитурки, гумички, ремъци, нещо са шлайфали, реглажи и т.н.)абе оправиха го, но да не ви се случва.не знам дали тук му е мястото, но да кажа че го прави един тип в орландовци дето само с мотори се занимавал (не смени и едно болче дето не е по мотора). чух от колеги, че бил много добър по ремонтите на двигатели и за работата (цялата) взе само 50лв.
                  Има такива пичове (имат бензин в кръвта). Аз няма да казвам кой е и къде е само ще опиша какво се случи. Закарахме му блокирал мотор в неделя след обяд. Повечето сервизи в неделя не работят. Почна мотора веднага и в Понеделник преди обяд се обади да купим буталата. Мотора беше разпилян. Буталата бяха налице след обяда и той почна да събира. Във вторник вечерта ни повика да вземем колата. За труд взе към 200лв.
                  Защо бе Митак да не казваш? Точно за такива хора трябва да се казва, за да знаем къде да ходим.Аз не трябва да казвам какви ядове брах преди два дни със смяна на ангренаж в един известен и голям сервиз Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 , но поне ми върнаха парите за смяната на ремъка. Изпуших 4 кутии цигари него ден.А бе екшън си беше!!!
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #10
                    Re: скъсан ангренажен ремък на типо

                    null написа:
                    снощи ме викаха да тегля едно приятелче с типо 1.9 дизел без турбо.оказа се скъсан ангренажен ремък.въпроса ми е - чувал съм за защита при скъсване на ангренаж, този мотор има ли такава?иначе ...само частите без ДДС и с търговска отстъпка май излизат към 800лв.
                    Е да, де да.500 не е 800,нали това се опитвах да обясня.Това е най евтиният мотор за поддръжка.А и е доста надежден.Не знам защо го спряха само..сигурно нещо екологиите там.
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #11
                      Re: няма защита

                      mit написа:
                      при мен ми се скъса докато карах с 5 км в час и ми излезе към 1200 лева ремонта , но бяха заминали към 12 клапана от 16 и смених още доста неща. Така или иначе е отворена и смених и дисковете и ред други неща. Аз си бях сменил ремъка съвсем скоро, но поради некъдърността на едни майстори които се намират близо до Зоологическата градина ми се скъса много бързо нямаше и 5 000 км. Както и да е поне проучих и вече имам най читавия майстор и съм много доволен от него.
                      Кои са тия майстори? Да не са тия от СБА сервиза щото и аз там мислех да ходя?
                      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                      Коментар

                      Working...
                      X