Колеги, има ли някой възможност да ме изтегли утре ( петък) от Княжево до Вантотрейд ? Мареята не иска да запали.Предварително благодаря!Р
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нужда от теглене
Collapse
X
-
Re: Нужда от теглене
Rayo написа:Колеги, има ли някой възможност да ме изтегли утре ( петък) от Княжево до Вантотрейд ? Мареята не иска да запали.Предварително благодаря!Р
Коментар
-
благодаря колеги ! не, нямам час във Ванто (това на Самоковско шосе при Горубляне), но им звъннах и един вид се уговорих да им закарам колата. Ключар, не смея да те викам за проблем, който май не е само в имобилайзера -- аз подозирам проблем по мотора и по електрониката. Днес като се опитвах да я паля, ключето "код" не светеше, но колата пак не палеше и въртеше ня сухо! само ще ти загубя време! Pakumba, ако не успея да реша проблема утре, ще ти пиша на лс за събота.мерси на всички още веднъж!ПС. Днес дадох на майстор голфа на майка ми - в движение му пропадна педала на съединителя - беше се откачило жилото. Да знаете как злорадстваше, като разбра за проблемите ми с фиатката ! според него най-малко имам спукана цилиндрова глава.
Коментар
-
Извинявам се за спама, но не мога да се въздържа. И на мен скоро един майстор ми каза, че съм смахнат, щото си купувам трети автомобил (за последните 15г.) с марка Фиат. Не мога да ги разбера тия "майстори", особено по-старото поколение! Цял живот са ремонтирали (и карали) лади и жигули, и за повечето от тях това беше "върха" в автомобилостроенето (на времето чичо ми се надуваше, че на болтовете на неговата жигулка пише FIAT), а сега се обърнаха на 180° и се чудят как да изкарат италианските, че и френските коли, най-скапани. Аман от такива. Пък и да се радват, като си имаш проблем. Като че ли другите марки марсианци са ги произвеждали.
Коментар
-
Rayo написа:благодаря колеги ! не, нямам час във Ванто (това на Самоковско шосе при Горубляне), но им звъннах и един вид се уговорих да им закарам колата. Ключар, не смея да те викам за проблем, който май не е само в имобилайзера -- аз подозирам проблем по мотора и по електрониката. Днес като се опитвах да я паля, ключето "код" не светеше, но колата пак не палеше и въртеше ня сухо! само ще ти загубя време! Pakumba, ако не успея да реша проблема утре, ще ти пиша на лс за събота.мерси на всички още веднъж!ПС. Днес дадох на майстор голфа на майка ми - в движение му пропадна педала на съединителя - беше се откачило жилото. Да знаете как злорадстваше, като разбра за проблемите ми с фиатката ! според него най-малко имам спукана цилиндрова глава.
Коментар
-
Колеги,много благодаря за озивчивостта! Колегата Ключар успя да подкара Мареята ; как -само той знае ! За което съм му изключителсторно благодарен. Не стига това, но ме заведе на място, където я включиха на компютър и я провериха за грешки (нямаше) и по метода за последователните проби се стигна до заключението , че проблемът е в алармата, която е свързана с имобилйзера на самата кола, с други думи, алармата ползва имобилайзера, за да си върши работата, т.е. е един вид надстройка. Е, сега алармата се е бъгнала и прави проблеми. Решението ше е да се деактивират някои функции на това чудо на електрониката, което ще стане утре. @Doofiat - благодаря ! и аз си мислех нещо такова; обаче диагностиката не показа наличие на такива проблеми. На тази Марея има една подкачваща помпа - в резервоара и една помпа за високо налягане - за комън рейла. Има и датчици, които следят за съответните налягания. Според уреда във Ванто те са наред. Още въднъж - мерси на всички. Ще се радвам да помогна някой път и аз със нещо!Р
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар