Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунтото странно прегрява

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунтото странно прегрява

    Става въпрос за Пунто 1.2 /60 - вентилатора не се включва при работа на двигателя. Понякога обаче когато изгасиш мотора вентилатора тръгва и работи 2-3 минути. Когато включа климатика вентилатора също не работи. Дайте идея какво да проверявам (сменям)! Благодаря на отзовалите се!
    Брава 1.6 16V ELX
    Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

    #2
    Щом ту-работи, ту-не работи, предполагам, че става въпрос за лош контактили нагорели свъзки по ел веригата - позачисти тук-там.
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #3
      Re: Пунтото странно прегрява

      водна помпа, термостат, датчика на перката, най-лошото е да е отишла гарнитурата на главата и от там да губи течност. аз имам в момента такъв проблем и фиата е в бокса.

      Коментар


        #4
        Нещо не мога да разбера. Обясни малко повече. По време на работа, температурата покачва ли се над нормалното, без да тръгва перката? Защото тогава вече имаш проблем. При добре функционираща охладителна система, вентилатора включва много рядко. Освен при много натоварено градско шофиране. Нормално е, да се включва след угасване на двигателя защото водата вече не циркулира, но продължава да отнема топлина от мотора, което довежда до повишаване на температурата и, и включвателя на перката залепва. При теб, мисля че е независимо от контакта.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          fiat

          не включва щото не стига до необходимата температура щом изгасиш колата не се охлажда и тогава достигаа погледни когато включва колко ти показва а като караш в задръстване тогава включва ли на колко е темпеаратурата и при мен рядко включва като е на дълъг път или нри нормално каране а всичко е сменено това е така при Пунтовците
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            малко пояснения - вентилатора не включва докато работи мотора и това е така докато стрелката достигне червения сектор. На това място спирам, изгасям мотора и чакам докато изстине. Ако имам късмет тръгва вентилатора и бързо сваля темепература ако не - чакам по-дълго. Ако ситуацията е такава, че мотора е изгасен, а перката на вентилатора се върти, ако се опитам да запаля двигателя, ведна спира вентилатора. Надявам се да съм обяснил сега. С две думи - работи ли двигателя вентилатора не се върти независимо от темп. на двигателя. Ако температурата е над средното положение понякога в момента който изгася мотора, вентилатора тръгва.
            Брава 1.6 16V ELX
            Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

            Коментар


              #7
              bright написа:
              малко пояснения - вентилатора не включва докато работи мотора и това е така докато стрелката достигне червения сектор. На това място спирам, изгасям мотора и чакам докато изстине. Ако имам късмет тръгва вентилатора и бързо сваля темепература ако не - чакам по-дълго. Ако ситуацията е такава, че мотора е изгасен, а перката на вентилатора се върти, ако се опитам да запаля двигателя, ведна спира вентилатора. Надявам се да съм обяснил сега. С две думи - работи ли двигателя вентилатора не се върти независимо от темп. на двигателя. Ако температурата е над средното положение понякога в момента който изгася мотора, вентилатора тръгва.
              100% съм убеден, че става въпрос за лоша връзка някъде по клемите. Я е нагоряло, я се е замърсило... Проследи връзките и зачести и стегни клемите - включително провери и бушона.
              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
              Нека Силата на бъде с Нас...

              Коментар


                #8
                kiro_of_the_day написа:
                bright написа:
                малко пояснения - вентилатора не включва докато работи мотора и това е така докато стрелката достигне червения сектор. На това място спирам, изгасям мотора и чакам докато изстине. Ако имам късмет тръгва вентилатора и бързо сваля темепература ако не - чакам по-дълго. Ако ситуацията е такава, че мотора е изгасен, а перката на вентилатора се върти, ако се опитам да запаля двигателя, ведна спира вентилатора. Надявам се да съм обяснил сега. С две думи - работи ли двигателя вентилатора не се върти независимо от темп. на двигателя. Ако температурата е над средното положение понякога в момента който изгася мотора, вентилатора тръгва.
                100% съм убеден, че става въпрос за лоша връзка някъде по клемите. Я е нагоряло, я се е замърсило... Проследи връзките и зачисти и стегни клемите - включително провери и бушона.
                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                Нека Силата на бъде с Нас...

                Коментар


                  #9
                  Re: Пунтото странно прегрява

                  bright написа:
                  Става въпрос за Пунто 1.2 /60 - вентилатора не се включва при работа на двигателя. Понякога обаче когато изгасиш мотора вентилатора тръгва и работи 2-3 минути. Когато включа климатика вентилатора също не работи. Дайте идея какво да проверявам (сменям)! Благодаря на отзовалите се!
                  От написанато до тук /изчетох всичко/може проблема да идва от блокировката за изкл.на климатика при неработещ ДВГ-взима се сигнал за работещ ДВГ от ЕКУ-подава се на блока за управление на климатика/намира се в купето-зад вентилатора/,има и общ блок с релета и бушони за управление вентилатора на радиатора -/в двиг.отсек/-идеята е при стартиране на ДВГ климатика да е изкл.и да не товари независимо от копчето.Да се проследи веригата трябва схема-има я в Автодата...
                  Ex. Grande Punto Driver

                  Коментар


                    #10
                    Има ли промяна в мощността на мотора? Имаш ли чувството, че се спъва при по-високи обороти? Въпроса може да изглежда нелогичен, но имам нещо в предвид.
                    Fiat Marea 1.8i 16V
                    Fiat Tipo 1.4i 8V
                    Fiat Punto 1.6i 8V
                    www.italauto-bg.net/forum/

                    Коментар

                    Working...
                    X