Здравейте, днес ми се случи нещо доста неприятно с Бравката. Светна ми лампата на маслото точно пред регулировчика на Народното събрание... изгасих колата, поразтурих малко движението, докато се избутам на паркинга и зачаках братовчед ми да дойде да ме издърпа. Като дойде ми каза: "Абе я запали ДВГ да видим дали качва масло". Запалих аз, погледнах през капачката и какво да видя - ще ми измие очите направо... Откачих кабела на масления датчик, паля колата - лампата пак свети, а масло има и го качва... Преди време имах проблем с някакви жици, пак така ми примигваше, май даваше на маса някъде, но се оправи и бях забравил..., но тогава примигваше, а не да СВЕТИ ПОСТОЯННО... Yellow_Flash_Colorz_PDT_22 Yellow_Flash_Colorz_PDT_22 Yellow_Flash_Colorz_PDT_22 . Също е важно да спомена, че датчика съм го сменял преди 2 месеца.Та на въпроса: Кабела от масления датчик минава ли през компютъра или е направо към таблото по някакъв начин??? И евентуално, ако не минава през компа, не е ли по - лесно да прекарам един нов кабел от датчика до таблото, отколкото да търся къде е проблема в стария?Благодаря ви.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Датчик oil pressure - кабели, жици - лампа oil pressure ?!
Collapse
X
-
Re: Датчик oil pressure - кабели, жици - лампа oil pressure
msotiroff написа:Здравейте, днес ми се случи нещо доста неприятно с Бравката. Светна ми лампата на маслото точно пред регулировчика на Народното събрание... изгасих колата, поразтурих малко движението, докато се избутам на паркинга и зачаках братовчед ми да дойде да ме издърпа. Като дойде ми каза: "Абе я запали ДВГ да видим дали качва масло". Запалих аз, погледнах през капачката и какво да видя - ще ми измие очите направо... Откачих кабела на масления датчик, паля колата - лампата пак свети, а масло има и го качва... Преди време имах проблем с някакви жици, пак така ми примигваше, май даваше на маса някъде, но се оправи и бях забравил..., но тогава примигваше, а не да СВЕТИ ПОСТОЯННО... Yellow_Flash_Colorz_PDT_22 Yellow_Flash_Colorz_PDT_22 Yellow_Flash_Colorz_PDT_22 . Също е важно да спомена, че датчика съм го сменял преди 2 месеца.Та на въпроса: Кабела от масления датчик минава ли през компютъра или е направо към таблото по някакъв начин??? И евентуално, ако не минава през компа, не е ли по - лесно да прекарам един нов кабел от датчика до таблото, отколкото да търся къде е проблема в стария?Благодаря ви.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
-
Колко съм злеееееееееее. Убих се да я търся тая тема тук, а тя била в "Автоелектроника".Колега, благодаря ти за пореден път. Съжалявам, че се налага 100 пъти да ми обясняваш едно и също като на абуриген (ама аз съм си такъв с тоците и жичките :D ). Ако модераторите преценят, че темата е излишна нека я изтрият.M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
msotiroff написа:Колко съм злеееееееееее. Убих се да я търся тая тема тук, а тя била в "Автоелектроника".Колега, благодаря ти за пореден път. Съжалявам, че се налага 100 пъти да ми обясняваш едно и също като на абуриген (ама аз съм си такъв с тоците и жичките :D ). Ако модераторите преценят, че темата е излишна нека я изтрият.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper написа:msotiroff написа:Колко съм злеееееееееее. Убих се да я търся тая тема тук, а тя била в "Автоелектроника".Колега, благодаря ти за пореден път. Съжалявам, че се налага 100 пъти да ми обясняваш едно и също като на абуриген (ама аз съм си такъв с тоците и жичките :D ). Ако модераторите преценят, че темата е излишна нека я изтрият.M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар