дано да ) че иначе лошо ) ще си остане вечно моя колата. Или ще я продам на жената )
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
трябва ми помощ за цени
Collapse
X
-
)) аз за това по едно време се замислих дали да не продам Фиатката и да взема нещо лизингово до 15 000 . Обаче после пък си викам - мама му стара, аз я взех скоро Фиатката, поне още малко да я покарам .И те изникват едно след друго чудесата. Но за кола на 10 години е нормално, за съжаление.
Коментар
-
Я така като сме я подкарали да ви питам аз колко пари вземат за да ми наковат феродовия диск на съединителя(демек нов), че вече едвам тръгва типо-то.Звъннах в няколко сервиза, ама "не предлагат тази услуга", само цялата смяна за 120лв. труд и отделно съединителя.Та някой ако е сменял феродов така да каже колко пара и де да търся.N.Y. State of Mind
Коментар
-
mitenze написа:)) аз за това по едно време се замислих дали да не продам Фиатката и да взема нещо лизингово до 15 000 . Обаче после пък си викам - мама му стара, аз я взех скоро Фиатката, поне още малко да я покарам .И те изникват едно след друго чудесата. Но за кола на 10 години е нормално, за съжаление.
Коментар
-
mitenze написа:да ти кажа и аз платих за смяна и нов. А сеге тресе и се чудя от кво е. А го смених преди 6 месеца. Сега ако не давам повечко газ претриса колата.
Коментар
-
doofiat написа:rustson написа:mitenze написа:))) Евала за любовта )) Няма оправия, като нямаме париJeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
Коментар
-
Като гледам все за нещата които правих наскоро питате... аз пуснах даже отделна тема, но тя вече се потопи някъде назад.Значи преди 2 седмици вкарах колата в сервиза на Христо в Ямбол (hit-ko), като резултата беше следния:- смяна съединител - притискателен диск, феродов диск, аксиален лагер- смяна агренажен ремък и ролка обтегателна- смяна един разпределителен вал, покрай него и семеринг един- шлайфане на глава, напасване на клапани, смяна един клапан, смяна гумички на клапаните, смяна гарнитура на главата- смяна гарнитури - на картера, на колекторните тръби и др. дреболии- смяна термостат и датчик на радиатора (за вентилатора)- смяна антифриз, масла (двигателно и на скоростната кутия), филтър маслен;- труд за всичко товаОБЩО: 720 лвСега колата върви като нова, няма нищо общо с това което беше преди.Имам и разписани цените подробно - кое колко, но малко трудно се разбира на почерка, а и повечето неща са написани с номенклатурните им номера.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар