Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

трябва ми помощ за цени

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    трябва ми помощ за цени

    Колеги, сори че поствам темета и тук, но ремонтите рядко ги следите. Дайте ми примерни цени за ремант на гарнитура на глава. С монтаж, гарнитура, работа и прочее. Крайна цена. Искам да сравня нещо. И благодаря предварително. Митко

    #2
    Само уточни какъв е двигателя... май беше 1.1, или греша?
    Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
    Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

    Коментар


      #3
      зависи дали ще се прави шлайф. в много общи граници в зависимост от сервиза, марката на гарнитурата, особенно дали ще се шлайфа- 100 до 200-220 лв
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Пресни цени от сервиза на hit-ko в Ямбол:шлайф глава - 25.00гарнитура на главата - 38.50Смяна на гарнитурата + смяна на гумичките на клапаните - 60.00 лв (не знам кое колко е в тази сума)

        Коментар


          #5
          1,1 е двигателя, забравих да напиша )) мислех да я продавам, че ми се кара нещо по-ново, но с тия ремонти дето изкочиха ще я покарам още известно време. Поне да избие малко ) Благодаря за цените и аз очаквам някъде около 200 лева, като не знам дали ще се шлайфа, щот снощи я оставих. А как съм издухал гарнитурата все още остава загадка...Лошото е, че май едни пишман майстори, дето им я бях остави да обезвъздушават като прегряваше са я прегряли. Ама майната му. та така. Благодаря на всички за реакцията. Като я взема от бокса ще напиша подробно за цените, които на мен са ми взели. Оставих я при майстор диагностик, който ми е правил и други 2 коли. До Илиянци. Каза, че горе-долу, около 200-25- излиза най-много цялата операция. поздрави Митко

          Коментар


            #6
            Ако не шлайфат главата, препаснат /шлайфат/ клапаните и сменят болтовете на главата с чисто нови, значи НИЩО нямат да направят!!!Така, че според мен настоявай за тези неща.
            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

            Коментар


              #7
              Ами...Да ти кажа, че майсторът комуто я оставих му имам доверие. А и доколкото знам той ще свали главата и ще я носи някъде. Имам и тампон на двигателя за смяна и му казах всичко, което види да сменя. Така и така ще се дават пари. Лошото е, че и гърнетата са тръгнали.

              Коментар


                #8
                Тогава обърни му внимание за болтовете на главата...вярно, че ще олекнеш с още 50-60лв, но поне всичко да е ОК. А за гърнетата иди в М-КОМПЛЕКТ 33...според мен са оптимума като цена и качество.А ето тук братята от изток са направили фотокоментар на подобен проблем:http://tundelta.narod.ru/photoalbum3.html
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #9
                  Ако още се интересуваш за цени-бях отварял двигателя на Типо-то преди изв. време, ремонта го правих в София, 100лв. ми беше само отварянето на главата, отделно шлайф, гумички, гарнитури, реглаж клапани.Някъде мисля към 180лв. ми искаха.
                  N.Y. State of Mind

                  Коментар


                    #10
                    Ясно. Благодаря. За болтовете ще му се обадя също. Само дано да няма повече бели. А гърнетата естествено, че в Ем-Комплект. Въпреки, че преди месец бях ходил щот генерацията отдоле тресе и опира в купето и едни звуци се издават, като от разтрошен катализатор. Ония я гледаха на канал и казаха, че нищо нема. )

                    Коментар


                      #11
                      Еми аз затова имам малко по-особено мнение за ем-комплект, ама айде да не изпадаме в ненужни обяснения сега.
                      N.Y. State of Mind

                      Коментар


                        #12
                        лошото е, че за гърнета като опре ножа и там. Не знам други сервизи читави за генерация честно казано. Има и на Сливница ма са арабески.

                        Коментар


                          #13
                          mitenze написа:
                          Ясно. Благодаря. За болтовете ще му се обадя също. Само дано да няма повече бели. А гърнетата естествено, че в Ем-Комплект. Въпреки, че преди месец бях ходил щот генерацията отдоле тресе и опира в купето и едни звуци се издават, като от разтрошен катализатор. Ония я гледаха на канал и казаха, че нищо нема. )
                          Обърни внимание на снимките и коментарите в линка където съм дал с последния си пост.При теб беше с подобни признаци, доколкото си спомням.ПС.... не е за хора със слаби сърца!
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар


                            #14
                            Лошо ми стана Нино )) Затова написах, че се надявам да е само гарнитурата )) Щот вчера пак тръгна температурата и включва много високо и викам ебаси, пак ли трябва да се обезвъздушава. И като я закарах при човека, той пипа нещо и вика капе антифриз от главата. И така )

                            Коментар


                              #15
                              Като отворят главата ще видят... ДАНО при теб да е "малкия дявол"!!!
                              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                              Коментар

                              Working...
                              X