Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малка компресия като е студена

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Боже! Та ти си направил цяла работилница за двигатели...! О.К. Явно си много нахъсан. Според мен си свършил много работа. Не се впрягай толкова много. Това лека полека ще се получи от самосебе си. Клапаните ще улегнат след малко работа на двигателя.
    Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

    Коментар


      #47
      Ами като вече втори път свалям глава за 1 месец - няма как. Изглежда миналия път някой от изпускателните клапани не е бил припаснат и сложих главата на "честна дума", че всичко е ок. Сега дори като се сетя, че залепяше парче вестник за ауспуха. Тоя инструмент за клапаните стана за 1-2 часа работа. Просто имах всичко налично, но май става само за тоя мотор Значи викаш да слагам? Просто никъде не прочетох колко време трябва клапаните да не протекат...
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #48
        Слагай без да мислиш повече.Всичко е ОК Провери само дали не са останали зрънца от пастата по клапаните и действай.Успех!
        == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

        На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

        Коментар


          #49
          Слав написа:
          Слагай без да мислиш повече.Всичко е ОК Провери само дали не са останали зрънца от пастата по клапаните и действай.Успех!
          Надяваме се да си се досетил за това... Наличие на абразив в маслото и цилиндрите е абсолютно недопустим! Съдейки от това което си направил, предполагам си се погрижил да измиеш главата перфектно преди монтажа!?
          Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

          Коментар

          Working...
          X