След всичките ремонти и смяна на вал и т.н. сега положението е, че като е студена колата има компресия само 2-3атм на втори цилиндър. Като загрее компресията става 10. Да спомена, че сваляхме главата защото единия клапан на 3-ти цилиндър имаше нагар и се губеше компресия от там. А сега се прецака 2-ри. Ето какво е правено:- сваляне на главата, като болтовете ги отвих обратно на реда в който се завиват, т.е. почвам от крайните- сваляне и препасване на клапани, миене на цялата глава. Клапаните ги проверихме дори без пружини с бензин, нафта и ацетон - не пускат- нова гарнитура на глава, смук. и изп. колектори- нов разпр. вал, кобилици и няколко повдигача - на проблемния сега втори цилиндър повдигачите са нови- завиване на главата на 2кг, после 4кг, после 2 пъти на по 90 градуса - на око- коляновия вал дори го намествахме по белязката на маховика като слагахме ангр. ремъкСега ми казаха, че като се сваляло глава трябвало винаги да се шлайфа. Тя със старата гарнитура дето почти не беше останало нищо правеше компресия, а сега проблем с нова гарнитура. Главата я свалях на напълно изстинал двигател. Не вярвам да се е изкривила от това, все пак не е от локум. Друга идея да понатегна още главата след като покарам малко. Въпроса е колко е това малко. Досега съм карал около 100км градско и около 1 час е работела на място. Нали оправях и парното и не остана време за разходки...Някакви други идеи освен натягане и къде изобщо да търся проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малка компресия като е студена
Collapse
X
-
Според специалисти в областта, главата се фрезова (шлифова) при всяко едно сваляне. Причнината е не в общата равнниност на галавата, а свързващите кухините в нея ребра. Те деформират и при нагряване и охлаждане процеса е неконтролируем. Това именно налага фрезоването на главата. Добре е при първото сваляне да се фрезоват и леглата на клапаните и да се проеврят водачите на шийките за луфтове. Това ще гарантира: равномерен натиск на главата към блока през гарнитурата, правилната работа на клапаните и добра компресия в цилиндрите. Естествено всичко това влияе на газо-разпределението. Възможни са компромиси разбира се но изхода от ремонта е трудно предвидим. За съжаление по-голямата инвестиция в ремонта дава по-голяма надеждност след ремонта.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
Май работата отива към смяна на сегменти. Налях масло и се качи на 11атм проблемния цилиндър. Но преди свалянето на главата на същия цилиндър имаше 10атм на студен двигател! Не мога да си обясня как от едно сваляне на глава и никакво местене на коляновия вал докато не се сглоби главата освен две превъртания да смажа цилиндрите с масло ще се скапят сегментите. Баси Фиатите баси чудото! Това наливане на масло 100% гаранция ли е, че е сегменти? Може ли да е уплътнило и гарнитурата? Последно мисля да натегна главата още малко, че за смяна на сегменти ще ми свалят кожата...Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Абсолютно съм сигурен, че преди свалянето на главата компресията на студен двигател на 2-ри цилиндър беше 10атм. Сега налях около 20 кубика масло и запалих почти веднага. Може би е трябвало да го чакам да утече малко или маслото дето съм налял е било много. Имам снимки и на главата и на блока. И след 5 мин запалих колата и пак тресеше, т.е. с уж уплътнени сегменти поне първите секунди би трябвало да заработи нормално. То вярно и че свещта е била оплескана. Ако е сегменти на загряла кола ще прави ли 10-11атм изобщто? Вече нямам никакви идеи какво да правя.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар