Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малък проблем с бравата напредък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Малък проблем с бравата напредък

    Ако може някой да помогне:бравата ми гасне от време на време след като я карам и примерно зареждам бензин или нещо такова след това пали, ама гасне на празен ход без да подавам газ (и това при топъл двигател), а ако си подавам газ и си карам малко се оправя и не гасне. Какъв може да е проблема благодаря предварително :D
    Mercedes E200 coupe

    #2
    не съм обяснил добре или никой не е чувал за такова нещо
    Mercedes E200 coupe

    Коментар


      #3
      Много, много неща.Темп. датчик, дюзи, моторче за ПХ, бенз. помпа...Моята пали все по трудно сутрин студена, ще ходи на чичо Доктор след празниците.
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
      http://forum.fiat-bg.org

      Коментар


        #4
        zgabrovski написа:
        Много, много неща.Темп. датчик, дюзи, моторче за ПХ, бенз. помпа...Моята пали все по трудно сутрин студена, ще ходи на чичо Доктор след празниците.
        тва е че при мен сутрин си пали от раз а имам проблем докато е топал двигатела (то и аз немога да го обясня сигурно как трябва де)А ако ходя на диагностика дали ще ми помогнат или
        Mercedes E200 coupe

        Коментар


          #5
          В тоя случай залагам на темп датчик.На бравото ми беше така преди 3 години.Нямаше палене топла. След смяна на датчика всичко е Ок.
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
          Fiat Linea 1.3 Multijet'08
          Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
          http://forum.fiat-bg.org

          Коментар


            #6
            zgabrovski написа:
            В тоя случай залагам на темп датчик.На бравото ми беше така преди 3 години.Нямаше палене топла. След смяна на датчика всичко е Ок.
            мерси много тия дни трябва да посетя и аз някои доктор дано да не е нешто по сериозно
            Mercedes E200 coupe

            Коментар


              #7
              днес ходих на диагностика и ми казаха че проблема е в бобината там дава грешка на компа.другата седмица маи ше трябва да се прави
              Mercedes E200 coupe

              Коментар


                #8
                icomirGT написа:
                днес ходих на диагностика и ми казаха че проблема е в бубината там дава грешка на компа.другата седмица маи ше трябва да се прави
                не че е невъзможно да е в бобината, но според мен е в датчика на коляновия вал, като ти загасне пак измери го дали дава някакво съпротивление ,ако няма значи е заминал
                TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                UNO 1.0 FIRE

                Коментар


                  #9
                  stef написа:
                  icomirGT написа:
                  днес ходих на диагностика и ми казаха че проблема е в бубината там дава грешка на компа.другата седмица маи ше трябва да се прави
                  не че е невъзможно да е в бобината, но според мен е в датчика на коляновия вал, като ти загасне пак измери го дали дава някакво съпротивление ,ако няма значи е заминал
                  нямам ништо напротив ама незнам как
                  Mercedes E200 coupe

                  Коментар


                    #10
                    Съпротивлението на сензора, между изводи 1 и 2 трябва да е в границите 575-750 Ом при околна температура 20°С. Извод 3 е "маса". Разстоянието между датчика и шайбата - 0.5-1.5mm. Провери и това.
                    Fiat Marea 1.8i 16V
                    Fiat Tipo 1.4i 8V
                    Fiat Punto 1.6i 8V
                    www.italauto-bg.net/forum/

                    Коментар

                    Working...
                    X