Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с двигателя на Уно 1.1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с двигателя на Уно 1.1

    Значи проблема е следнияКогато е студен(не е работил ~12 часа) паленето му е .... почти невъзможно. Върти на стартер и в самото начало причуква да запали и после върти докато не му падне акум. Когато го пусна по инерция и му дам втора пали почти отраз...и веднъж запали ли започва да си пали и на стартер без проблеми. Другия проблем е когато загрее доста пак неще да пали. Когато завъртя на стратер двг.върти доста...странно все едно има голямо предварениеМоля за съвет защото съм отчаян Мерси предварително.П.С. Някой ми подхвърли,че можело нивото на бенз. В карба да е високо ама нещо неmи се връзва.

    #2
    Датчик за положението на коляновия вал.
    Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

    Коментар


      #3
      За пръв път чувам за подобно нещо(на този двг.)Може би не съм бил достатъчно точен - стававъпрос за 1.1 карбуратор който има само датчициза водата и маслото и е лишен от всякаква електроника.Все пак мерсиАко съм в грешка моля поправете ме.

      Коментар


        #4
        Ремъка гледал ли си да не е избягал с няколко зъба?
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          Прегледай си клемите при стартера, дали не са хванали загар...
          >Keep Walking<

          Коментар


            #6
            пичове, не се обиждайте, но дотук само някакви космически предложения. вярно, не е споменато, но е карбуратор 1.1 уно, така че няма датчик колянов вал, ако ремъка е избягал паленето ще му е най-малкия проблем, а колегата не споменава за други мизерии, ако е стартера съмнявам се да е толкова неук, та да не чуе, че стартера не върти! за реглаж на карба си най-вероятно. бих ти казал как да го направиш сам, но не смея, понеже е доста финна работа и може да се окаже, че студена въобще не можеш да я запалиш на другия ден, затова отиди на сервиз за 5 леа. друга вероятност са клапанчета на помпата, т.е. да се връща бензина до резервоара чак и докато го вдигне до карба да ти пада чак акумулатора. а припалва, понеже има още малко неизпарен бенз в карба, но обяснение защо като загрее добре не пали нямам.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Не знам какъв ти е карбуратора. Ако си с ръчен смукач на карбуратора провери да не от него. Може да дави двигателя след началните обороти. Имах една ЛАДА и тя беше така - като дръпна смукача на студено припалва и после давеше , колкото да въртиш на стартер вече не можеше да запали. Оказа се че има една мембрана към клапата на смукача, която като завъртиш на стартер отваря от вакуума същата тази клапа на 5-6 мм и регулираше режима входящия въздух при студен двигател. На същия този карбуратор имаше една много тънка тръбичка от която потичаше бензин когато се задави двигателя.
              TEMPRA 1,6i 835C1000/159AT54A

              Коментар


                #8
                Пробвай като припали и не успее- махаш смукача, натискаш газта до ламарината и въртиш без да спреш - ако е задавена така се изчиства.Виж си състоянието на кабели, свещи, палец, чукче. Навремето уното ми правеше мизерии точно от плочката на делкото. Като е запалена на тъмно дигни капака и гледай свети ли някъде и къде, защото няма да се очудя ако имаш голяма утечка при запалването и да дава слаба искра на стартер и оттам да не може да запали. Хубаво е да видиш каква консумация ти прави стартера - може да изяжда тока за искрата.Добре е също да пробваш следното - като припали - спри да въртиш, отвърти едната свещ и виж дали мирише много на бензин - т.е. дали се дави...Пиши какво става и да продължим да мислим...Трябва да я преборим, все пак 5-6 години съм карал такова моторче и здравето съм му вземал от чоплене...Тръгнах на море със спукана дистрибуторна капачка, вързана с ластик, стигнах Варна и там намерих Магнети Марели за 10 кинта и запя отново...А как прекъсваше на прохода просто не е истина - и беше през ноща, а жената до мене - ни жива, ни умряла...
                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Коментар


                  #9
                  Провери бобината и кабела и. Виж за пукната дистрибуторна капачка (дали няма масло вътре, също), силно замъресен палец и нестабилно закрепено делко. Напълно възможно е да ти се е разбила оста на дистрибутора.
                  Fiat Marea 1.8i 16V
                  Fiat Tipo 1.4i 8V
                  Fiat Punto 1.6i 8V
                  www.italauto-bg.net/forum/

                  Коментар


                    #10
                    Мерси на всички отзовали се.Значи то врътката е там,че само двигателя е от уно, а всичко друго е от аватара ми...(ама това е друга тема) И мен ме съмнява кърба да не е проблема защото бенз. помпа е чисто нова,свещите също,кабелите са ОК, дистрибуторната капачка не съм я гледам на тъмно дали прави искри.Сега съм малко в бокса заради скороститено тия дни мисля пак да съм на линия и да го закарам да ми оправят карба(двукамерен Вебер) и да видя дали е от него.Изпуснал съм да кажа,че акумулатора ми е много зле и е възможно като въртя на стартер да не прави качествена искра както вече споменахте.Но ще го сменям и се надявам да няма проблеми.Още веднъж благодаря и като има развитие ще пиша.

                    Коментар

                    Working...
                    X