Оня ден направимх малък тест - генератора на Климатика си върти независимо дали съм го включил или не.Не е ли нормално да се включва само когато пускам климатика, а не да бачка постоянно.Та се зачудих някой с климатик дали има опит?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Климатик на FIAT.
Collapse
X
-
Само ролката се върти постоянно, а компресора се зацепва към нея посредством електро муфа (при натискане на копчето за климатика, се активира точно тази електро муфа).Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
-
Re: Ролка на климатика
Punto11_Klima написа:Ясно благодаря, значи при изключен климатик, не би трябвало въртенето на ролката да влияе на мотора, няма увеличен разход или да пада мощността.А да има някаква представа някой, колко ли конски сили сваля климатика когато е вкл?Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Re: Ролка на климатика
HCO написа:....Ако имате още нещо за питате пишетеAlfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Re: Ролка на климатика
HCO написа:Най-фрапиращия случай, които съм имал е да карам Деу Матиз 900 кубика 3 цилиндъра със климатик.Повече от 3 скорост неможеш да включиш.На светофара изключваш климатика за да можеш да тръгнеш и после пак го включваш, да не говорим ако решиш да изпреварваш :D Ако имате още нещо за питате пишетеI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Климатик на FIAT Punto 1.1 55
Както препоръча НСО, глдах гледах по генератора на климатика, та открих следното Magneti Marelli - пише че е от 95 г. че 14 V. 75 A. Обаче киловати няма, четох нагоре надолу по сайтове, обаче генератор като този - не, не намерих.Ако някой се е интересувал и е понамерил малко инфо, да пусне 1 линк. черпим
Коментар
-
Re: Климатик на FIAT Punto 1.1 55
Punto11_Klima написа:Както препоръча НСО, глдах гледах по генератора на климатика, та открих следното Magneti Marelli - пише че е от 95 г. че 14 V. 75 A. Обаче киловати няма, четох нагоре надолу по сайтове, обаче генератор като този - не, не намерих.Ако някой се е интересувал и е понамерил малко инфо, да пусне 1 линк. черпимFiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
Re: Климатик на FIAT Punto 1.1 55
IvoMarea написа:Punto11_Klima написа:Както препоръча НСО, глдах гледах по генератора на климатика, та открих следното Magneti Marelli - пише че е от 95 г. че 14 V. 75 A. Обаче киловати няма, четох нагоре надолу по сайтове, обаче генератор като този - не, не намерих.Ако някой се е интересувал и е понамерил малко инфо, да пусне 1 линк. черпимVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Re: Климатик на FIAT Punto 1.1 55
IvoMarea написа:Punto11_Klima написа:Както препоръча НСО, глдах гледах по генератора на климатика, та открих следното Magneti Marelli - пише че е от 95 г. че 14 V. 75 A. Обаче киловати няма, четох нагоре надолу по сайтове, обаче генератор като този - не, не намерих.Ако някой се е интересувал и е понамерил малко инфо, да пусне 1 линк. черпимHONDA I-VTEC
Коментар
-
Re: Ролка на климатика
HCO написа:Ако имате още нещо за питате пишете
Коментар
-
Данни на генератора на Климатика.
Четох в сайта ма Marelli Magneti, че даже ги намерих всички генератори//алтернатори/http://www.rgz-magnetimarelli.com/en/prodotti/Cat1/File/AlternatorsAndStartingMotors.pdfВсъщност Алтернатора се явява и генератор и за климатика като има такъв и затова е усилен когато има климатик или изобщо съм в генерална грешка.Щото аз гледам табелката с даните на алтернатора.Иначе в списъка на Мarelli пише че трябва да са доста скромни - 0633 21604 010 MAN798 75A 14VFiat Palio 1.2 (Air Cond.), Week-end → →Fiat Punto 60 ,60 Cabrio, 75 (S.S. + Air Cond.) 01/93 →Fiat Punto 60 Selecta (Autom.) 01/97 →Fiat Punto 75 (Autom. + Air Cond.) (1.2) 01/93 →Fiat Strada Pick-Up (SS + Air Cond.) 05/99 →Пише че обикновенно Пунто 55/60 без климатик - 0.8 kW което е доста скромно. и е 65A 12V май
Коментар
-
Re: Генератор Климатик.
Punto11_Klima написа:Явно съм бил в заблуда, мислех си че Алтернатора и компресора на климатика е едно и също.И си търся Алтернатори, а там пише 0.8 kWa и нещо не се връзва. Е са се светнах че са 2 различни неща.А компресора ми бил Денсо R134а. :DВсяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар