Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Подмяна на километраж

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Подмяна на километраж

    Колеги, доста търсих но не намерих точен отговор на въпроса, който ме късае. Става въпрос за това, че искам да си сменя таблото с такова с оборотомер (аналогово). Та въпроса ми е трябва ли да се прави допълнително нещо или не. Питам защото при Опел и VW има заменяемост пълна-демек махаш си старото табло без оборотомер, поставяш новото с такова, свързваш куплунзите и си готов без допълнителни процедури.Моето табло е това от снимката, а колата е тази от подписа.И евентуално ако става с какво табло да го подменя, от 1.4 или 1.6?Благодаря за отговорите предварително.
    Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
    Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

    #2
    става!буксите са един и същи,единствено може да не ти тръгне оборотомера но се съмнявам,ако не тръгне дърпаш още 1 кабелче от бобината и си пичза голфа много се бъркаш ,по скапани табла от тях няма

    Коментар


      #3
      pugsy написа:
      става!буксите са един и същи,единствено може да не ти тръгне оборотомера но се съмнявам,ако не тръгне дърпаш още 1 кабелче от бобината и си пичза голфа много се бъркаш ,по скапани табла от тях няма
      А има ли значение какво табло да се сложи?Този допълнителен кабел от бобината къде трябва да се свржи към таблото. Предполагам на някой от пиновете, но на кой точно.
      Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
      Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

      Коментар


        #4
        стига да не е дизелово иначе пиновете не си ги спомян,като стигнеш до монташ може да махнем мойто и да видим къде седи оборотомера,ама се съмнявам,че няма да имаш кабел за него

        Коментар


          #5
          pugsy написа:
          стига да не е дизелово иначе пиновете не си ги спомян,като стигнеш до монташ може да махнем мойто и да видим къде седи оборотомера,ама се съмнявам,че няма да имаш кабел за него
          Благодаря колега. Като стигна до там ще пиша пак. Сега почвам да търся подходящо табло. А някъква идея за каква цифра може да се намери такова?
          Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
          Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
          Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

          Коментар


            #6
            Таблата вървят по 100-150 лв. аналоговите и около 200 лв. дигиталните. Не съм съвсем сигурен, че оборотомера ще ти тръгне само с кабел от бобината. Не е невъзможно (аз навремето сам си правих оборотомер за шкодичката и си работеше перфектно), но с тоя DigiPlex модул...доколкото знам километража и оборотомера се управляват от него. Нека някой по запознат да каже. Засега не бързай да купуваш.
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #7
              И аз като сменял вече 3 табла да се влкюча, значи всичко ще си работи при каквото и да е бензиново табло, кабелчето което ти каза колегата се връзва към някои от кафявите изводи на бобината, т.е. някой от средните два и след това не се занимаваи да го вкл. в отделна букса защото тази букса ти я нямаш по принцип(клакто и аз). Взимаш една кабелна обувка и директно на най десния болт на оборотомера я завиваш..
              Rokambol написа:
              Таблата вървят по 100-150 лв. аналоговите и около 200 лв. дигиталните. Не съм съвсем сигурен, че оборотомера ще ти тръгне само с кабел от бобината. Не е невъзможно (аз навремето сам си правих оборотомер за шкодичката и си работеше перфектно), но с тоя DigiPlex модул...доколкото знам километража и оборотомера се управляват от него. Нека някой по запознат да каже. Засега не бързай да купуваш.
              табло прилично от Sedici ми излезе точно 80лева с всичките букси отзад. (взех го от първата автоморга на враня)

              Коментар


                #8
                Да уточня, че аз нямам ЕКУ. Колата е малко дъртичка с карбуратор.
                Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                Коментар


                  #9
                  moko написа:
                  Да уточня, че аз нямам ЕКУ. Колата е малко дъртичка с карбуратор.
                  и това с какво според теб променя нещата..данните за оборотомера се взимат пак от бобината коят е на същото място между акумолатора и фара

                  Коментар


                    #10
                    100-200лв :D това да не са коли 2000г и нагорепреди имах едно от седичи и го продадох за 60лв майа обикновенното с оборотомера го дадох за 40лвняма значение каква е запалителната уредба сигнала се взима от бобината както написа колегат,иначе кабела се връзва прилоично на буксата,абе намери табло и ще ти покажа как става работата цивилизовано

                    Коментар


                      #11
                      pugsy написа:
                      100-200лв :D това да не са коли 2000г и нагорепреди имах едно от седичи и го продадох за 60лв майа обикновенното с оборотомера го дадох за 40лвняма значение каква е запалителната уредба сигнала се взима от бобината както написа колегат,иначе кабела се връзва прилоично на буксата,абе намери табло и ще ти покажа как става работата цивилизовано
                      Мерси отново, вече търся.
                      Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                      Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                      Коментар

                      Working...
                      X