Привет на всички.Имам ФИАТ УНО 1.5ie. моноинжекцион .Много от нещата му са като на ТИПО защото е някакъв преходен модел.Двигателя е подобен на 1.3 и клапаните му са с калибровани кръгли пулове.Питането ми е възможно ли е подмяна на гумичките на стеблата на клапаните само с демонтиране на разпр.вал и кожуха му както това ставаше при ЛАДА ??? Питах един майстор но той иска да сваля и главата.Аз категорично не искам защото това ще повлече куп проблеми.Трябва да се свалят изпуск.колектор , нова гарнитура и куп други дивотии.Ако не ги сменя май ще си карам така.На 10000 км. доливам по 2 литра масло тоест 50 % от наличното
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
СМЯНА ГУМИЧКИ КЛАПАНИ
Collapse
X
-
не съм сигурен но мисля че става така смяната но нека по компетентните да се изкажат а ти сигурен ли си че този разход на масло идва от гумичките да не стане така само да дадеш 30-40лв за нищо по добре и според мен е да се свали главата да се препаснат клапаните хем ще се види на какво положение са бутала цилиндри и т.н всичко да си стане както трябва но все пак ти си преценяш в крайна сметкаP.S абе като го палиш ако пропушва и после изчиства значи гумички ако не ти решаваш какво да правишTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
за сашо-миналата седмица семица сменях гумички на моята щот един майстор са прави на голям спец(абе той е приятел и му повярвах да си сменя гумичките с френски , че били по- добри,пък бях му дал да ми прави главата че нямах време и за 1300км долях1.5литрамасло,като развих свещите бяха мокри,кюнеца беше омаслен като на двутактова,като отворих клапаните 5 от 8 гумички бяха искочили от водачите,след смяната с кортеко за 4.5лв разход на масло около 0.1 л на1000км с масло на 9000км,иначе ако маслото е на по-малко км не се наблюдава голям разход)та гумичките се сменят без да се сваля главата,сваля се само кожуха на разпределителния вал и не е зле да погледнете хлабината на клапаните,пуловете ставатот самара и са около 0.80ст броя италианските са около 2лв парчето задължително трябва да се измери дебелината на гарнитурата на кожуха , защото после ако не сложите гарнитура с същата дебелина хлабината на всичките клапани отива по дяволитеразвий си свещите,ако горе по резбата имаш масло,значи си за гумичкитипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
dan4o написа:за сашо-миналата седмица семица сменях гумички на моята щот един майстор са прави на голям спец(абе той е приятел и му повярвах да си сменя гумичките с френски , че били по- добри,пък бях му дал да ми прави главата че нямах време и за 1300км долях1.5литрамасло,като развих свещите бяха мокри,кюнеца беше омаслен като на двутактова,като отворих клапаните 5 от 8 гумички бяха искочили от водачите,след смяната с кортеко за 4.5лв разход на масло около 0.1 л на1000км с масло на 9000км,иначе ако маслото е на по-малко км не се наблюдава голям разход)та гумичките се сменят без да се сваля главата,сваля се само кожуха на разпределителния вал и не е зле да погледнете хлабината на клапаните,пуловете ставатот самара и са около 0.80ст броя италианските са около 2лв парчето задължително трябва да се измери дебелината на гарнитурата на кожуха , защото после ако не сложите гарнитура с същата дебелина хлабината на всичките клапани отива по дяволитеразвий си свещите,ако горе по резбата имаш масло,значи си за гумичкиTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар