току що ми звънна шефа на следпродажбеното обслужване на Ауто Италиямного приятен човеквъв вторник ще съм при него да си поговоримизрази готовност да дойде на следваща ни среща
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Мой близък приятел с FIAT Ulysse (който не признава, че кара ФИАТ, а е фен на Citroen) е бил поканен в АИ по същия начин след лошо обслужване. Каза, че в деня на срещата онзи заминал на "спешна командировка" и го нямало няколко седмици - горе-долу липсвал точно докато на моя човек му омръзнало да се занимава
Дано не стане така и при теб...
Коментар
-
lyubohar написа:Впечатления след 10,000 км, част 3 (и последна... )
- и при мен го има- стоповете лесно кондензират вода; - същото, като се стопли ще ги свалям да видя какво може да се направи- странно тропане от ходовата част при мокър път - имат го много колеги, на мен не ми пука особено; - аз май не страдам от това, но пък ми хлопа леко шофьорската седалка- таблото се разкърцва рано, изглежда е валидно основно за Спорт версиите, които са с по-твърдо окачване; колегите с нормално окачване изглежда не страдат от този проблем; - разхлопа се предната конзола, оправих я сам- някои колеги се оплакват от трудна/невъзможна смяна на скоростите при ниски температури; аз не съм имал грижа, но изглежда замръзват някакви кабели или нещо такова; - първите 5000 км. включвах трудно скорости при студена кола, после се оправиха сами- колегите с дизели се оплакват от задръстване на DPF (което е повсеместно при всички дизели с филтър, не само при ФИАТ) и т.нар. EGR клапан или нещо подобно; - май нямам такъв проблем, ама я "продухвам" редовно- няколко колеги с бензинови мотори имат проблеми с паленето от раз сутрин; аз съм от тях, но от втория път пали прекрасно и след това няма никакви грижи; при мен се очертава да е от това, че чакам да изгаснат всички лампи преди да завъртя ключа; ако го завъртя веднага пали винаги от раз (това все още се тества); - паля винаги от първия път, но колкото е по-студено, толкова по-твърдо работи първата секунда. Оправя се с двойно подгряване.- ръчката за мигачите понякога не щраква хубаво, на мен лично не ми пречи, някои колеги са я сменяли под гаранция; - ако е студено и при мен е така - изключва сама- виждал съм 2-3 оплаквания от дефектно уплътнение на врата, което води до шум при каране с висока скорост; моите са наред като че ли; - нямам такива оплаквания- CD player-ът ми е отказвал дискове един или два пъти, но откакто записвам само на качествени носители и на ниска скорост, няма проблеми; - аз ползвам само RW, имам един много стар и надран, само с него прекъсва.
Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
lyubohar написа:Мой близък приятел с FIAT Ulysse (който не признава, че кара ФИАТ, а е фен на Citroen) е бил поканен в АИ по същия начин след лошо обслужване. Каза, че в деня на срещата онзи заминал на "спешна командировка" и го нямало няколко седмици - горе-долу липсвал точно докато на моя човек му омръзнало да се занимава
Дано не стане така и при теб...
)Проблеми/дефекти:- има лека разлика в цвета на боята между броните и останалата част на купето; това го има при всички цветове, а и при други коли, при това доста по-скъпи; да живее глобализацията
това е напълно вярно- стоповете лесно кондензират вода; случва се и при мен- странно тропане от ходовата част при мокър път - имат го много колеги, на мен не ми пука особено; при мен го няма- таблото се разкърцва рано, изглежда е валидно основно за Спорт версиите, които са с по-твърдо окачване; колегите с нормално окачване изглежда не страдат от този проблем; все още не трака, трака от към багажника, но Венци показа как се оправя- някои колеги се оплакват от трудна/невъзможна смяна на скоростите при ниски температури; аз не съм имал грижа, но изглежда замръзват някакви кабели или нещо такова; не съм имал такъв проблем- колегите с дизели се оплакват от задръстване на DPF (което е повсеместно при всички дизели с филтър, не само при ФИАТ) и т.нар. EGR клапан или нещо подобно; да му мислят печките
- няколко колеги с бензинови мотори имат проблеми с паленето от раз сутрин; аз съм от тях, но от втория път пали прекрасно и след това няма никакви грижи; при мен се очертава да е от това, че чакам да изгаснат всички лампи преди да завъртя ключа; ако го завъртя веднага пали винаги от раз (това все още се тества); паля без проблем- ръчката за мигачите понякога не щраква хубаво, на мен лично не ми пречи, някои колеги са я сменяли под гаранция; не ми се е случвало- виждал съм 2-3 оплаквания от дефектно уплътнение на врата, което води до шум при каране с висока скорост; моите са наред като че ли; моето е наред- CD player-ът ми е отказвал дискове един или два пъти, но откакто записвам само на качествени носители и на ниска скорост, няма проблеми; някои дискове правят въртели- два пъти не ми светна борд компютъра след отключване на колата; при повторно заключване и отключване се оправя.не ми се е случвало
Коментар
-
- има лека разлика в цвета на боята между броните и останалата част на купето; това го има при всички цветове, а и при други коли, при това доста по-скъпи; да живее глобализацията Smile
Коментар
-
Глупости, ще ми боядисат и двете брони, при това абсолютно идеално, за да скрият драскотини при пренасянетоВсе едно ще им е по-евтино отколкото да се пренесе колата БЕЗ да се издраска. То пък и много трудно да се подсигури колата при транспорт. Моята например беше цялата в разни дебели гуми, трябва доста да се стараеш, за да я издраскаш при пренасянето.Освен това моята кола я видях около 2-3 часа след като е забелязана от Sev на камиона, идващ към АИ. Ще трябва да са били много бързи тия бояджии.
Причината очевидно е в това, че броните се правят на друго мяст (завод/цех) от останалата част на колата. Или пък заради различния материал, боята има леко различен оттенък. Както казах виждал съм и по-скъпи коли с този проблем. А и Sev и venioid потвърдиха същото. Как пък на всички са ни издрали и пребоядисали броните
Коментар
-
всеки е свободен да вярва във каквото си искабрал съм личен опит с АИвиждал съм го и в Еуратекhttp://forum.offroad-bulgaria.com/sh...E5%F0%E2%E8%E7
Коментар
-
hf hpe написа:всеки е свободен да вярва във каквото си иска
Коментар
-
В моя случай не беше така. Имам добър приятел, работил дълги години в Аксон (вносител на Опел) като бояджия, колата мина на оглед през него и беше категоричен, че колата не е боядисвана след като е излезла от завода. Според него такава разлика е нормална и е характерна за всички марки. Минах за мнение през него и след като излезе от сервиза на АутоИталия за смяна на калник и боядисване на предна броня - боядисването беше на ниво, но разликата в цвета стана с една идея по-забележима, имало начин това да се компенсира, но било тънка работа и никой не си давал зор да го прави. Боядисвал съм 3 коли при него и съм виждал резултатите, лошото е че вече работи като преподавател в Глазурит и обикаля Европа да изнася уроци как се боядисва, иначе единственото ми влизане в сервиза на АутоИталия нямаше да е факт...Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
Колеги извиняваите че пиша в темата ви за Браво.Аз съм собственик на Линеа на която днес изтича гаранцията от 24 месеца.Мъката ми е че от 1 месец чакам боди компютар от АИ по гаранция,заради него нямам десни габаритни светлини и обортите на празен ход се менят непрекъснато когато се вкл. някои ел. консуматор.Този сервиз има на склад само масла и филтри.За тампоните на Макферстоните чакането беше същото.Проблеми със скърцане на таблото нямам а така също с влага във фарове и стопове.Единствения вреден шум е при рязко спиране от шофьорската седалка(прищракване)но аз съм около 100 кг. и на това го отдавам
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар