Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Sev написа:
    Бравото днес мина 10 000-я километър :D ...да взема да напиша едно ревю?
    Давай, би било супер. И аз мисля да го направя, даже имам нахвърляна "чернова" Но ще изчакам още 800 км., че да чукна 10к и аз. Дишам ти във врата с километрите

    Коментар


      Ревюта, ревюта, ревюта, ревюта...

      Fiat Bravo T-Jet 120

      Коментар


        Ревю със снимки и по възможност с видео

        Коментар


          И така - 10 000 км с Браво...След доста дълго мислене решихме да купим нова кола. Няколко пъти се отказвахме, после пак се навивахме...За Бравото бях навит от времето, когато се появяваха скици, фотошопи и шпионски снимки. Има доказателства във форумаОбиколих почти всички представители. Някои по два пъти. Гледах цени, двигатели, оборудване. Смятах вноски, данъци, застраховки.Шоурума на АутоИталия го посетих сигурно 10 пъти.Накрая се спряхме на ФИАТ. Дилемата беше Линеа или Браво. При последния преглед вече гледах само бензиновите двигатели. Исках максимално прост двигател. Заради доста глупавата данъчна политика на страната ни, твърдо гледах двигателите под 100 к.с. Линеата е по-евтина, с огромен багажник. Но двигателя е прекалено маломощен - 77 к.с. Този факт и невероятния интериор дадоха отговора - Браво.Цветът го бяхме избрали много отдавна. По каталог се води слонова кост. Искахме светъл цвят, защото носи на прах. Сребристото е прекалено използвано, а освен това според мен изобщо не отива на тази кола.Последва избор на лизингова компания. Там много не съм се чудил. Избрах Хипо-Алпе-Адриа Лизинг. Тук трябва да благодаря на Slavi_Lancia и Мая за оказана помощ.Последен разговор с АутоИталия. Дадоха ми конкретна оферта с цена. Отстъпката беше 7% плюс каско за първата година. с две думи 12%. Подготвих и останалите документи за лизинговата компания. Одобриха сделката. Последва поръчка на автомобила в АутоИталия. Колата беше налична. Естествено в желания цвят.эОборудването е Динамик, с добавени още две въздушни възглавници и още няколко дребни неща. Тук последва още едно голямо чудене. Става въпрос за джантите. В началото твърдо бях решил да са лети. Колата беше с такива. Отказах се от тях.Хипо платиха колата на АИ. Беше в шоурума в Сливен. Натовариха я и беше доставена в София. АИ слажиха аларма, регистрираха я. И дойде дългоочаквания момент.От подаването на документите в Хипо до получаването на колата бяха минали около 10-на дни.06.02.2009г. Късния следобяд. Отидох да я взема. Беше измита и ме чакаше. Подписване на няколко документа. Кратко обяснение кое как работи. Ръкостискане с дилъра и я подкарах. В началото с доста голям страх. Карал съм и други нови коли, но не мои. Колата беше на 4 километра. Почти празен резервоар. Спрях да заредя. След това малка почерпка.И така днес, след 9 месеца и половина колата е вече на 10 000км.Първото усещане е за по-голям и стабилен автомобил. Основното ми сравнение е с Брава 1,6.Ключът е сгъваем. Има бутони за отключване и заключване на колата, както и за отваряне на багажника. От дистанционното могат да се свалят и вдигат предните стъкла.Веднага прави впечатление електроусилвателя на волана. Уникално лесен за управление автомобил.Не знаех как тези 90 к.с. ще движат колата. АИ за тестдрайв най-често имат Спорт...Двигателя задвижваше купето според очакванията. Да седиш на шофьорското място е удоволствие. Уредите са удобно разположени. Интересното е, че около радиото има разположени бутони, които не са свързани с неговата работа - сити режима, светлините за мъгла, бутоните за регулиране на предните светлини . Не са удобно разположени, но тъй като се ползват супер рядко не го приемам за недостатък. Волана и скоростния лост са облицовани в кожа, което до преди това мислех за излишно. Но се оказа точно обратното. Много приятени на допир. Уредите пред водача са разположени в дълбочина. Новото за мен беше борд компютъра. Има стандартните функции - среден разход, моментен разход, оставащо разстояние, следна скорост, време за пъуване. Там се изписва името на радиостанцията, както и височината на фаровете, иминатите километри , външната температура и сити функцията на волана.Седалката е удобна. Регулира се във всички посоки, включително и на височина. Пасажерската седалка се регулира по същия начин. Задната седалка е малко по-тясна от тази на Бравата. Тук вратите са доста масивни. Освен това и външния дизайн е изиграл роля за тази намалена ширина. Това е един от минусите на колата. В колата има система за монтиране на детско столче, което за млади хора е необходимост. Багажника е 400 литра. Едно от най-добрите постижения в този клас. Побира доста неща. Кората е високо разположена и първоначалната визуална преценка за малък багажник се изпарява при първото му напълване. Резервната гума е с нормален размер и заедно с инструментите е разположена на пода на багажника под мокета.Страничните огледала са доста големи. Отпред торпедото е ниско и не се вижда предницата на колата. При Бравата положението беше подобно и не ми трябваше много време да свикна. Назад видимостта е малка но с това се свиква.Возията е леко твърда, но нормална за този клас. Колата е с 16-цолови джанти. За сметка на това е адски стабилна по завои. Стои твърдо на пътя , без да се накланя особено. Гумите са Пирели Р7.Двигателят е доста малък като габарити. Ще се обслужва лесно. Само с два ремъка е. В началото имаше нещо като резонанс между 2500 и 3000 оборота. В течение на времето значително намаля, сега е почти изчезнал и е само между 2500 и 2700 оборота и се усеща при плавно ускорение. На първия преглед ще им обърна внимание. Колата ми беше предадена с масло малко над минимума. Долях около 500 грама за лично спокойствие. Същото положение беше и с антифриза. Антифриза не е мръднал. Маслото не мога да преценя, тъй като в началото не съм го мерил правилно. Трябва да се мери на топъл мотор, около 5 минути след като се изгаси. Във всички случаи не е изгорила повече от 250 грама, въпреки че за първите 5-6000 км е нормално да гори масло. Звукът му не е от най-добрите. Може би се дължи на малкия работен обем. Разходът на гориво е според очакванията. Градски средно 8,5. Съботно-неделно пада до 7. Аке се кара в задръствания става 10. Извънградски 5,5-6,5.Спирачките са добри. Отпред и отзад са дискови. Колата е с АБС и ЕБД. При движение с много ниска скорост леко скърцат.Фаровете са прожекторни, т.нар лупи. Тук вече от ФИАТ са уцелили 6-ца. Осветеността е отлична. В завода са ги настроили ниско, даже не знам дали изобщо ги настройват. Всички Бравота са така. Светеха на около 20 метра пред колата. Естествено ги регулирах. След това последва инсталиране на ксенонов кит. И нещата станаха още по-добри. Хората които возя не вярват че това са къси светлини. Особено добре се осветява банкета. При фаровете има още едно нововъведение. При завой се включва съответния халоген, и така допълнително се осветява кривата на завоя.Колата е с двузонов автоматичен климатик. Нормалните функции. Впечатление прави че при изключено отопление/климатик клапата за външен въздух се затваря - по този начин го няма нежеланото подухване. Новото е системата за качество на въздуха. При включено отопление/климатик електрониката преценява дали клапата за външен въздух да е отворена или затворена. Примерно при спиране на светофар, клапата се затваря.Предвидени са духалки и за задните места. Освен стандартните, които са разположени под предните седалки има и допълнителна - между двете предни седалки, която може да се изключва. Тук има малък недостатък. Духалките на пасажерското място не могат добре да се насочат към човека, седнал на съответното място. Впечатление ми направи малкия поленов филтър. Може би ще трябва да се сменя два пъти годишно. Въпреки че дебита е добър, може би ще е добре да се сменя по-често за да не се тормози вентилатора.Радиото е с 6 колони. Има доста настройки и функции.Свири и МР3. Кокато работи с дискове е доста претенциозно. Не винаги плейва диска веднага. Макар че съм записвал едва два диска и то със съмнително качество. Но във форумите това е доста често срещано. Звукът е много добър.Единствения проблем засега е някакъв странен шум от вентилатора на парното. Не знам дали си внушавам, но тези дни ще направя сравнение с колите на Любо и Митко.
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            Поздравления за ревюто, Сев И при мен има един леко дразнещ шум от вентилатора на парното, след нам-си-коя степен започва да фучи сякаш не е смазван от десетина години, но бързо изчезва.На тия в "Ауто Италия" ше им се*а в устенцата - не знам, как са ми монтирали пластмасата под челното стъкло (или сега от студа в последните дни), но с новия прозорец скърца като луда Интересното е, че скърца точно при допир със стъклото, а то не може да мръдне от рамката.... значи проблема е в пластмасата!Просто..... нямам думи за тия нескопосани некадърници. То бива да са ти завряни ръцете в г*за, бива, ама чак пък толкова

            Коментар


              Kuku написа:
              На тия в "Ауто Италия" ше им се*а в устенцата - не знам, как са ми монтирали пластмасата под челното стъкло (или сега от студа в последните дни), но с новия прозорец скърца като луда Интересното е, че скърца точно при допир със стъклото, а то не може да мръдне от рамката.... значи проблема е в пластмасата!Просто..... нямам думи за тия нескопосани некадърници. То бива да са ти завряни ръцете в г*за, бива, ама чак пък толкова
              Моята си скърца и без да са я пипали АИ, а на Пунтото едва ли е по-качествена. Тоест не бързай да ги псуваш АИ за това специално. Може да са я монтирали коректно, а проблемът да е наистина в самата пластмаса. Според мен е въпрос на късмет, дори и да е монтирана перфектно...

              Коментар


                ами явно старата не е скърцала така :D
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  Старата не скърцаше изобщо, ама се беше изметнала до половината Не знам защо, но имам чувството, че и тази пластмаса ще се изметне по същия начин, като се затопли времето догодина

                  Коментар


                    Sev написа:
                    ами явно старата не е скърцала така :D
                    Да де, тя и моята не скърцаше в началото

                    Коментар


                      ха ха, много добре се разбахме :D
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        Вчера четох за новата Астра. След ФИАТ и VW и те минават на малки турбо двигатели (за бензините им става дума). Пуснали са 1.4 (120 и 140 кс) и 1.6. Последният е доста интересен със своите 180 коня. Особено сега както пада акциза. Не знам само защо го дават толкова тромав - цели 9 секунди 0-100...Може би това е в стандартен режим, защото и Астрата вече има "Спорт" режим. Да не видят нещо, какво да ви кажа Edit: 7,9 било. Така съм по-съгласен. Но пак е много. Ремапнато Браво 1.4 180 коня прави 0-100 за малко над 7.

                        Коментар


                          1.6 турбо мотора при Опел се появи преди повече от година за 1-ви път при Корса ОПЦ със 192 к.с.Къде четеш тези данни колега за ремапнато Браво 1.4Т 150-ка за малко над 7 сек до 100 км/ч?

                          Коментар


                            Може, не съм ги следил хлопелите За Бравото - ами следя британския форум на Браво (http://www.fiatforum.com/bravo/) и там хората споделят личен опит. Не е нещо конкретно или официално, просто там вече има доста ремапнати Tjet-и и Mjet-и и хората ги тестват и споделят. По принцип 8 секунди са постижими и с непипано Браво Tjet (нищо, че официално е 8,2), така че примерно 7-7,2 си е съвсем нормално за ремапнато с 30-35 коня отгоре. Да не говорим, че има и такива с induction kits, Ragazzon exhaust и т.н., които са вече към 200 коня (за бензинови говоря, дизеловите ходят и по-нагоре).Едит: ето една статия за ремапнато Браво на тунинг фирма, което е 185 коня. Дават му 7,6 от 0-100. http://www.sgcarmart.com/news/review.php?AID=44&PN=1. Значи предполагам тези, които съм гледал да правят около 7 секунди са и с допълнителни модификации (всмукателна/изпускателна/интеркулер) и вероятно са около 200 коня.

                            Коментар


                              Мерси за инфото колега, аз останах с впечатлението че само с ремап слиза на ниски 7 сек до 100 км/ч, така съм съгласен Сега чакаш още година и нещо ти така!

                              Коментар


                                Мда, излъгах с половин секунда без да искам; бензиново само с ремап няма да даде чак 7 секунди Но дизелово може и да успее. Те стандартно повечето са 160+ коня (говорим за 1,9) и има ремапнати до 190-195. Да не говорим за двулитровите Ще видим догодина какво ще направим, сега колегите в британския форум много хвалят един tuning box на TMC. Вече няколко души си взеха и са много доволни. Ще видим, има варианти да й се вземе максимума на колицата

                                Коментар

                                Working...
                                X