Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво е MES?

    Коментар


      MultiEcuScan
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        Ха, омагьосан кръг Ще изчакам да подкарам MES тогава и ще видя какво казва...

        Коментар


          Случайно открих следната опция: електрическите прозорци имат два режима на вдигане: 1) задържането на бутона вдига догоре или 2) задържането не прави нищо. Режимът се сменя при задържане на двойките копчета (предни или задни) в най-горно положение за няколко секунди.Възможно е да работи и за свалянето - не съм пробвал.

          Коментар


            Здравейте Колеги,През последната седмица забелязвам проблем в спирачната сиситема на Bravo-то, която се състои в втвърдяване (на моменти) на педала и изписване на едно (за сега единствено) съобщение за отпадане на системи ESP, ASR, Hill holder и изключване на автопилота. След загасяне на мотора и следващо стартиране проблемът (за сега отпада). Преди да предприема някакви действия по проблема, реших да попитам Форума за съвет.И още нещо , което забелязвам, проблемът се появи след поставяне на летните гуми. Не казвам, че това е довело до проблема, просто е факт. Не знам и как са разположени датчиците на спирачната сиситема около гумите?
            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

            Коментар


              Сега ми хрумна нещо, което пропуснах да ти предложа - виж баланса на гумите. На един колега ESP-то му беше пощуряло заради лош баланс.

              Коментар


                lyubohar написа:
                Сега ми хрумна нещо, което пропуснах да ти предложа - виж баланса на гумите. На един колега ESP-то му беше пощуряло заради лош баланс.
                Гумите са перфектно балансирани, никакво съмнение нямам в тях. Нищо не трепва до 190 км/ч. Просто ги споменавам да не би при монтажа да е разместено нещо.
                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                Коментар


                  виж си ключа на съединителя

                  Коментар


                    lyubohar написа:
                    Сега ми хрумна нещо, което пропуснах да ти предложа - виж баланса на гумите. На един колега ESP-то му беше пощуряло заради лош баланс.
                    hf hpe написа:
                    виж си ключа на съединителя.
                    Днес водих Bravo-то на диагностика. Открити 2 гешки при "сравнение на сигналите": 1) Сигнал от спирачен педал (стоп машинка) при 116 км/ч. 2) Подгряване на свещите. И двете са верни, едната както писах е проблема, втората от време на време се появява при палене.В момента, според диагностиката, всичко е ОК и аз си го знам че е така, защото спирачките са си перфектни. Човекът който прави диагностиката се съмнява в датчика за налягане в спирачната система, или контактът на спирачния педал, според мен е проблем в куплунг, но ще видим.Доволен съм от резултатите на диагностиката на мотора, чукам на дърво , в перфекто състояние е за момента. Човекът се кефеше, че е "много умен автомобил с Bosh електронна система".Това е за сега.Поздрави и весели предстоящи празници!
                    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                    Коментар


                      Flow написа:
                      lyubohar написа:
                      Сега ми хрумна нещо, което пропуснах да ти предложа - виж баланса на гумите. На един колега ESP-то му беше пощуряло заради лош баланс.
                      hf hpe написа:
                      виж си ключа на съединителя.
                      Днес водих Bravo-то на диагностика. Открити 2 гешки при "сравнение на сигналите": 1) Сигнал от спирачен педал (стоп машинка) при 116 км/ч. 2) Подгряване на свещите. И двете са верни, едната както писах е проблема, втората от време на време се появява при палене.В момента, според диагностиката, всичко е ОК и аз си го знам че е така, защото спирачките са си перфектни. Човекът който прави диагностиката се съмнява в датчика за налягане в спирачната система, или контактът на спирачния педал, според мен е проблем в куплунг, но ще видим.Доволен съм от резултатите на диагностиката на мотора, чукам на дърво , в перфекто състояние е за момента. Човекът се кефеше, че е "много умен автомобил с Bosh електронна система".Това е за сега.Поздрави и весели предстоящи празници!
                      Както ти каза бат Еньо,проблема е в машинката на съединителя,при мен се случва от време на време като спускам по наклон,на нулева с натисната спирачка
                      Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                      Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                      Ventura garage

                      Коментар


                        Flow написа:
                        "много умен автомобил с Bosh електронна система".
                        Аз не бих се радвал на това толкова много Каквото е правило проблеми досега - все немско е било

                        Коментар


                          lyubohar написа:
                          Flow написа:
                          "много умен автомобил с Bosh електронна система".
                          Аз не бих се радвал на това толкова много Каквото е правило проблеми досега - все немско е било
                          Цитат Колега, знаеш че у нас болшинството от народа се радва на немското качество. И в потвърждаване на твоите думи, забелязах че едновременно с втвърдяване на педала, предните спирачни апарати стягат и се възвръщат след време, което вече ме озадачава. Защо и двата едновременно? Това ме навежда на лоши мисли. Да беше станало в София по-предната седмица, щях да я оставя в АИ, а сега тук в Бургас?! Лоша работа, а идват и празници.
                          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                          Коментар


                            Имам една букса, долу в ляво от запалката. Брандирана е с логото на Windows MobileКакво може да се включва в нея- USB стик... някакъв вид MP3 плейър, .... телефон ..... таблет

                            Коментар


                              с почти всичко...
                              petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

                              http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

                              Коментар


                                Здравейте момчета.Взех Браво на жената-1.4 Т-джет 120 к.с.-2009г.Колицата е супер ,без никакви забележки, но съветите ви ще са ми от полза за да не правя излишни грешки.За начало трябва ли да сменям ангренажния ремък след като колата е на 60000 сигурни км.?Казвам сигурни защото я взех от дилър на Ауто Италия , била е лизингова и демонстрационна на самия дилър и до момента са и сменявани всички консумативи по схема-масла , филтри , свещи на 30000км. и всичко си е отразено в сервизната книжка.В нея / за щастие имам книжка и на български/ се сочи смяна на 120000км. или на 5 години при нормална експлоатация и 4 при по интензивна или тежка-лоши атм.условия , предимно градско шофиране и т.н.Казаха ми и ,че предстои смяна на предни накладки , евентуално и дискове.На какви марки да заложа?Засега впечатленята ми са отлични , но все още колата не се кара много, нещо което смятам да променя.Ако някой има личен опит с газифициране на точно този мотор ще съм благодарен да сподели -модел на газовия инжекцион , къде е монтиран , цена , разход , въобще плюсове и минуси защото фиатчето ще се кара предимно градско , но с не-голям пробег , а алфата за извън. Ще кача и снимки тия дни.Благодаря предварително още веднъж на всеки който желае да сподели опита си , а след като изчетох темата виждам ,че тук има такива хора.

                                Коментар

                                Working...
                                X