Напротив,карането в Сити режим,само тормози ел.мотора,защото преминава доста по-силен ток през него,и допринася за проблема с релетата.Даже в книжката на Пунто 2 го пише изрично,да се ползва само при пракиране
Стилото го карах пет години само на сити, бравото вече три и половина - никакви проблемиКакто писах ситито се контролира автоматично спрямо скоростта (намаля силата) като на 80 кмч на практика се изключва. Това ми една от любимите екстри на фиат , която за мен бие конкурентите в земята! Карах въпросната Астра на жената стотина км вчера - цялостно се кара много по-трудно от бравото - волан , скорости , съединител.
По принцип при Стило,системата е доста усъвършенствана,при него релетата за мотора са вече в ЕКУ-то а не в самия мотор,което явно оказва ефект,а можеби просто си извадил късмет.Аз говоря за проблеми при Пунто 2,с други Фиати,досега не съм им ремонтирал хидравлика.
Здравейте колеги.Видях че пишете за електроусилватела при фиат,аз съм с гранде пунто и ми се прецака електроусилватела,някой знае ли към кого да се обърна за помощ че в АИ ми искат 2300лв за нов.колата е на 4год. и е извън гаранция.
Момцета, гледах днес някакъв обезмаслител за почистване на двигател на Astonish за 5-6лв. На него пише преди да се пръска да се покрият всички ел.части... някой използвал ли е, кое точно се покрива освен акумулатора и с какво се покриват? Много ли е играчка да знам да го правя ли или като се стопли още малко с пароструйката лекичко и дотам?Никога не ми е мит двигателя и е доста мръсно..не ми харесва така.
Напротив,карането в Сити режим,само тормози ел.мотора,защото преминава доста по-силен ток през него,и допринася за проблема с релетата.Даже в книжката на Пунто 2 го пише изрично,да се ползва само при пракиране
Стилото го карах пет години само на сити, бравото вече три и половина - никакви проблемиКакто писах ситито се контролира автоматично спрямо скоростта (намаля силата) като на 80 кмч на практика се изключва. Това ми една от любимите екстри на фиат , която за мен бие конкурентите в земята! Карах въпросната Астра на жената стотина км вчера - цялостно се кара много по-трудно от бравото - волан , скорости , съединител.
По принцип при Стило,системата е доста усъвършенствана,при него релетата за мотора са вече в ЕКУ-то а не в самия мотор,което явно оказва ефект,а можеби просто си извадил късмет.Аз говоря за проблеми при Пунто 2,с други Фиати,досега не съм им ремонтирал хидравлика.
Здравейте колеги.Видях че пишете за електроусилватела при фиат,аз съм с гранде пунто и ми се прецака електроусилватела,някой знае ли към кого да се обърна за помощ че в АИ ми искат 2300лв за нов.колата е на 4год. и е извън гаранция.
Момцета, гледах днес някакъв обезмаслител за почистване на двигател на Astonish за 5-6лв. На него пише преди да се пръска да се покрият всички ел.части... някой използвал ли е, кое точно се покрива освен акумулатора и с какво се покриват? Много ли е играчка да знам да го правя ли или като се стопли още малко с пароструйката лекичко и дотам?Никога не ми е мит двигателя и е доста мръсно..не ми харесва така.
не прави тази грешка да миеш мотораизбърши на ръка и това е
Е добре де, да го избърша ама как? С вода и парцал или с разните там обезмаслители и те върху кои части точно се нанасят?Там пишеше в опътването да се остави известно време след като се нанесе и после с някаква четка да се търка...
Според мен е напълно излишно това. Имаме 2 много неуспешни опита с миене на двигатели. И двата пъти свършиха в сервиз.Може да махате листа, клонки, изобщо по-големи неща. Ако чак толкова е голям мерака може да забършеш с мокър парцал, даже влажен.Но от друга страна имам един съсед, който си мие двигателя на всяко миене(примерно веднъж в месеца). А3 1.9тди.
Безсмислено е, след два дни пак ще е мръсен и освен това ще е в сервиза А и колко пъти в живота си го гледаш тоя двигател?Ако толкова те дразни - забърсвай прахта с мокър/влажен парцал....
Знам че вода може да влезне заради високото налягане на пароструйката. Но ако нямаме налягане и силна струя, а мия с кофа и парцал и поливам с вода не би трябвало да влезне?Точно за това питах за обезмаслителя, понеже знам че най-добре и безопасно се мие така, но явно никой не е ползвал. Мерси все пак за бързите отговори
Безсмислено е, след два дни пак ще е мръсен и освен това ще е в сервиза А и колко пъти в живота си го гледаш тоя двигател?Ако толкова те дразни - забърсвай прахта с мокър/влажен парцал....
С теб май не сме се виждали, кога ще видим черното Гранде на някоя среща
Миро искаш такъв данък =караш Фиат със звук на Ватртбург от предния капак. :D Мойта бюджетка няма кора под мотора и за това рискувах с пароструйка,но умирах от срах докато я миеха .Най-добре с парцал ,пробвах преди година и останах доволен от ефекта и цената -30лв.
Коментар