Кики, преди година и половина правих тест драйв на едно такова, ама не съм сигурен дали е същото..... Ако е то, не се притеснявай, не е толкова застояло.... аз го разтърках яко
Да ти продам Мегана - същите екстри като Бравото, само 6 месеца е по-стар, на 50К км, 130 дизелови кончета, слагаш му чип и си ти.А и гори доста по-малко от 2 литрова бензинка.П.С. И цената е доста по-добра :D
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
То въпроса не е просто да си купя кола, а да заменя Пунтото за малко по-голяма /мощна/ и да продължа да изплащам новата.Ходих да гледам един Тезис за чиста замяна, ама малко неизгодно ми оцениха колата - 8000лв. Надявам се в Уникредит да са малко по-разбрани и да може да се преговаря за по-нормална оценка.
Дори и 2 години да е залежала..цената е уникална. Няма според мен какво да му мислиш. Моята са я карали и издевателствали над нея една сурия хора и нищо и няма. А пък тази над която умуваш си е чисто нова, макар и произведена преди повече от 2 години. Ако не те притеснява факта, че Спорта закача на ПОЧТИ ВСЯКА неравност с ниската си предница-взимай. Предполагам и тази няма парктроник? Нито една истинска екстра не са и сложили от Фиат на уж топ оборудването.
Истинските мъже паркират без женски уреди - факт Иначе сериозно - цената наистина е супер, аз дадох с 10,000 отгоре за същата кола. Вярно с покрив за 2 бона, но без блу&ми, цвят и т.н. И аз не виждам какво ше й има като е стояла на едно място. Иначе не съм я мяркал самата кола, аз последния път даже не влизах в шоурума, щото моя дилър беше в сервиза и си побъбрихме там Това за ниската пердница ти е най-малкия проблем - закача се, но голяма работа. Моята я гледах вдигната във въздуха, отдолу е като нова, при все колко съм я закачал. Мога да кажа, че е доста добре защитена. Даже ще я смъкна още малко преди нова година. Основните недостатъци за мен са - висок разход (много зависи от маршрута), тясна отзад, заради твърдото окачване таблото поприскърцва от време на време. Това е, друго сериозно не се сещам...Ако искаш ела на следващата среща и ще ти я дам моята да я покараш да видиш дали ще се изкефиш. Sev, ще правим ли среща всъщност, или то мина времето?
Да ти продам Мегана - същите екстри като Бравото, само 6 месеца е по-стар, на 50К км, 130 дизелови кончета, слагаш му чип и си ти.А и гори доста по-малко от 2 литрова бензинка.П.С. И цената е доста по-добра :D
Ама не е секси, по-бавен е и работи/звучи като трактор Нищо лично
опитвам се да намеря добра статия за подобряване на сцеплението...тоест нещо като списък с неща, които могат да се направят, за да се подобри сцеплението с асфалта при предно предаване...за гумите - ясно, това е най-очевидното; вероятно ще сменя и пружините тази година и се надявам да няма толкова силно прехвърляне на тежестта назад...някой чел ли е нещо по-подробно и интересно по темата сцепление, за да се пообразовам и да видя какво още мога да направя?за срещата - ми ще седнем вътре, колко му е
добре, това ясно, но има и детайли...например - в зависимост от това дали колата има склонност да недозавива или презавива, отпред и отзад се слагат съответно по-меки/по-твърди пружини...и обратното...а и според мен пружините се сменят не само заради дължината им, но и заради твърдостта - тоест колкото са по-твърди, толкова по-малко тежест отива назад към задницата...поне аз така си го представям...точно ей тая теория ми липсва, макар че това четиво е доста добро!http://www.clarks-garage.com/shop-ma...15.htmсъщо - доколко помагат амортисьорите и има ли смисъл да се сменят с тази цел?
Коментар