Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    аз имам Панда с дуалоджикот към скоростна кутия за сегашните 160 000км няма никакви ядоведори не се сменя маслото в роботаза превключванетозависи какво очакваш от автомобила, със сигурност не превключва като БМВ М3 с СМГ или като 360 Модена с Ф1 кутияно за нормално каране колата е доста практична, просто трябва да свикнеш с условностите на роботизираната кутияв шоурума в София имаше една Делта 3 с такава кутия

    Коментар


      Колеги отдавна се канех да тествам това чудо ...и вчера имах големия късмет да си поиграя с машинката...(1,4 120 к.с. и 1,6 мжт съм пробвал) та впечатленията са *без думи* дето се казва...колата е 2008 t-jet 1.4 150 кончета...нютони мощност стабилност пъргавина са на върха но най ме изненада безшумната работа на мотора и изолацията съответно, все едно почти като електрокар...собственикът е колега тест driver от завода на фиат в Бурса...невероятна машина...
      Прикачени файлове
      petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

      http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

      Коментар


        Venioid написа:
        Току що получих обаждане от Ауто Италия, с което ме канат на безплатен преглед находовата част, диагностика и бла-бла. Гаранцията ми изтече на 25-ти април.
        След като гаранцията изтече, има известен период от време - коланция. Това е след гаранционен период, в който ако нещо се счупи би трябвало да го поемат като гаранционен сервиз - поне така е прието на запад. Само че тук като чуят за такова нещо и все едно на вампир си показал чесън...
        Fiat Punto 1.7 TD

        Коментар


          "hf hpe :за превключванетозависи какво очакваш от автомобила, със сигурност не превключва като БМВ М3 с СМГ или като 360 Модена с Ф1 кутияно за нормално каране колата е доста практична, просто трябва да свикнеш с условностите на роботизираната кутия"Аз се возих на Lancia Ypsilon s Dualogic. Тя обаче е с малък мотор и по-стар модел. Имаше не-голям лаг на първа и втора предавка - нагоре вече не дразнеше. Обаче рекламата с цифрите на Bravo-то казват, че времето за превключване на предавките е 190 милисекунди, за което може да се каже, че неотстъпва на Мерцедес и по старите БМВ-та, които не са полуавтоматици. За сравнение при Тойота (Аурис, Корола и Корола Версо) времето е около 1500 ms (1,5s !!!), а при Сивика и Джаз на Хонда е 700-750 ms след ъпгрейд на софтуера ... Искам да си взема задължително автоматик, но роботизираните повече ми харесват заради по-ниските загуби на енергия и съответно икономия на гориво, а и има тръпка при по-спортно шофиране.Та голямото ми желание е да тествам такова Браво, ама ... Май ще купувам на сляпо

          Коментар


            Като купуваш...направи един тестдрайв...
            Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
            Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
            FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
            Powered by Total & Fobos LPG

            Коментар


              как да направи като в АИ и дилърите няма такова :D
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                първа повреда в колатаслед 17 месеца употреба...се скъра перото на едната чистачка :D загледах и друготои то има подобни признацидовечера ще ги сменям...най-вероятно само ператадобре че времето е хубаво, че не ми се мисли ако се беше скъсало по време на валеж
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  И аз имах "проблем" с чистачките - взеха да мажат след 13-14 месеца употреба. Реших проблема като обърнах перата обратно, станаха като нови.
                  Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
                  Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
                  Ex: Marea 2.4 JTD 2000
                  Ex: Brava 1.6 1997
                  Ex: Puntо 1.1 1994

                  Коментар


                    Интересно изследване върху въпроса "по-мощен и икономичен ли е безниновият двигател с бензин с по-високо октаново число".http://www.tesco.com/Momentum99/file...Report.pdfНе знам доколко да вярвам на прочетеното; от няколко резервоара карам със 100 октанов бензин и лично аз не виждам разлика...

                    Коментар


                      това дава 100% предимство на високия октантрябва да потърся едни тест на Автобилд ... ако не се лъжатам резултатите не бяха такивадаже имаше коли, при които с високия октан разхода беше по-висок
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        перата са смененицялата процеруда трае 5 минпо 5 лева са - общо 10според продавача ще изкарат около годиначисят без грешка, не издават грам звук...както като оригиналните бяха новивъпреки че и те все още чистеха идеално, вече шумяха
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          Колеги Здравейте.Хвърлил съм око на едно Фиат Браво и ще ми е първата нова кола, и сега само мисля премислям. И имам един въпрос към Вас, понеже изчетох цялата тема за новото Браво, но никъде не намерих отговор. Та въпросът ми е следния: Ще се предлага ли новият MultiAir двигател за Браво заедно със start-stop системата или ще си остане със сегашните TurboJet? И ако се предлага с кой мотор със 105 к.с, със 134 кс или с 170 к.с който се монтира във Алфа-Ромео Жулиета?Питам Ви за да знам дали да го чакам или да се мятам на един от двата 120 или 150 к.с . Дизел не искам.благодаря Ви предварително за отговорите!

                          Коментар


                            lyubohar написа:
                            Интересно изследване върху въпроса "по-мощен и икономичен ли е безниновият двигател с бензин с по-високо октаново число".http://www.tesco.com/Momentum99/file...Report.pdfНе знам доколко да вярвам на прочетеното; от няколко резервоара карам със 100 октанов бензин и лично аз не виждам разлика...
                            Мисля си, че сега бензина си е менте от всякъде. До преди 4 години имах Фиат Уно - 1.0 литър. С 95 октана в града ми харчеше 7.5-8 л/100. Като сложех 98, падаше на 5.5 л/100. Сега карам А3 - каквото и да и сложа - все 15 л/100... Няма такава ламя ...Интересното при шефа ми с S500 - зарежда до горе резервоара с 95 и след няколко километра пробег бордкомпа му изчислява ориентировъчен преход от 600 км., но зареди ли шел в-пауър рейсинг - цифрата е впечетляващите 900 км. И това е винаги. Казва, че не усеща разлика във вървежа на колата, ама какво да усетиш при 5.5 литра мотор ... все си върви.Друго впечатление имам с шкода супърб - с българска нафта извънградско с един резервоар - 850км - като излезе извън граница с чуждата нафта с едно зареждане минава 1100 км ... Убеден съм, че е по-икономичен и по-мощен мотора с по-високите октани, но не и в БГ ... Караме боклуци

                            Коментар


                              PowerSource написа:
                              Колеги Здравейте.Хвърлил съм око на едно Фиат Браво и ще ми е първата нова кола, и сега само мисля премислям. И имам един въпрос към Вас, понеже изчетох цялата тема за новото Браво, но никъде не намерих отговор. Та въпросът ми е следния: Ще се предлага ли новият MultiAir двигател за Браво заедно със start-stop системата или ще си остане със сегашните TurboJet? И ако се предлага с кой мотор със 105 к.с, със 134 кс или с 170 к.с който се монтира във Алфа-Ромео Жулиета?Питам Ви за да знам дали да го чакам или да се мятам на един от двата 120 или 150 к.с . Дизел не искам.благодаря Ви предварително за отговорите!
                              да, в половин Европа вече го има - Италия,Германия, Франция, Испания, Полша, Словения, Словакия, Унгария, Холандия.140 к.с. - старт и стоп серийнодинамика - 0-100 с 0,4 сек по-бавен от сегашния T-Jet 150среден разход - литър под T-Jet 150максималният въртящ момент е достъпен като при дизелите - още от 1750 оборотаочакваме го, може би след месец-двамисля че си заслужава чакането
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар


                                Sev написа:
                                да, в половин Европа вече го има - Италия,Германия, Франция, Испания, Полша, Словения, Словакия, Унгария, Холандия.140 к.с. - старт и стоп серийнодинамика - 0-100 с 0,4 сек по-бавен от сегашния T-Jet 150среден разход - литър под T-Jet 150максималният въртящ момент е достъпен като при дизелите - още от 1750 оборотаочакваме го, може би след месец-двамисля че си заслужава чакането
                                Благодаря за отговора И на мен това ми направи вяечатление, че го няма в ценовата листа на сайта на вносителя, а в цяла европа е наличен. В Милано Браво Спорт 1.4 MultiAir 140 е 21 300 евро, доста повече от цената на Браво Спорт 1.4 150 T-Jet тук в България е 34 990, хм...Значи и нашият дилър тук в България, ще го предлага. Радвам се да го чуя Явно ще си почакам, аз все си мисля че чак от догодина ще го предлагат тук, понеже първо имат някакви складови наличности от старите Т-Jet и второ мотора е с Евро 5, а този стандарт влиза като задължителен за нови автомобили от следващата година, а тук търговците не си правят труда да са в крак със събитията освен ако не им изнася (лично мнение) И с риск да стана досаден, ще задам още един въпрос. Другата модификация на мотора MultiAir с 170 к.с , ще се предлага ли за Браво? Понеже знам от тук от тази тема, че го предлагат за Алфа Ромео МиТо.

                                Коментар

                                Working...
                                X