аз имам Панда с дуалоджикот към скоростна кутия за сегашните 160 000км няма никакви ядоведори не се сменя маслото в роботаза превключванетозависи какво очакваш от автомобила, със сигурност не превключва като БМВ М3 с СМГ или като 360 Модена с Ф1 кутияно за нормално каране колата е доста практична, просто трябва да свикнеш с условностите на роботизираната кутияв шоурума в София имаше една Делта 3 с такава кутия
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Колеги отдавна се канех да тествам това чудо ...и вчера имах големия късмет да си поиграя с машинката...(1,4 120 к.с. и 1,6 мжт съм пробвал) та впечатленията са *без думи* дето се казва...колата е 2008 t-jet 1.4 150 кончета...нютони мощност стабилност пъргавина са на върха но най ме изненада безшумната работа на мотора и изолацията съответно, все едно почти като електрокар...собственикът е колега тест driver от завода на фиат в Бурса...невероятна машина...
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
Venioid написа:Току що получих обаждане от Ауто Италия, с което ме канат на безплатен преглед находовата част, диагностика и бла-бла. Гаранцията ми изтече на 25-ти април.Fiat Punto 1.7 TD
Коментар
-
"hf hpe :за превключванетозависи какво очакваш от автомобила, със сигурност не превключва като БМВ М3 с СМГ или като 360 Модена с Ф1 кутияно за нормално каране колата е доста практична, просто трябва да свикнеш с условностите на роботизираната кутия"Аз се возих на Lancia Ypsilon s Dualogic. Тя обаче е с малък мотор и по-стар модел. Имаше не-голям лаг на първа и втора предавка - нагоре вече не дразнеше. Обаче рекламата с цифрите на Bravo-то казват, че времето за превключване на предавките е 190 милисекунди, за което може да се каже, че неотстъпва на Мерцедес и по старите БМВ-та, които не са полуавтоматици. За сравнение при Тойота (Аурис, Корола и Корола Версо) времето е около 1500 ms (1,5s !!!), а при Сивика и Джаз на Хонда е 700-750 ms след ъпгрейд на софтуера ... Искам да си взема задължително автоматик, но роботизираните повече ми харесват заради по-ниските загуби на енергия и съответно икономия на гориво, а и има тръпка при по-спортно шофиране.Та голямото ми желание е да тествам такова Браво, ама ... Май ще купувам на сляпо
Коментар
-
И аз имах "проблем" с чистачките - взеха да мажат след 13-14 месеца употреба. Реших проблема като обърнах перата обратно, станаха като нови.Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
Интересно изследване върху въпроса "по-мощен и икономичен ли е безниновият двигател с бензин с по-високо октаново число".http://www.tesco.com/Momentum99/file...Report.pdfНе знам доколко да вярвам на прочетеното; от няколко резервоара карам със 100 октанов бензин и лично аз не виждам разлика...
Коментар
-
Колеги Здравейте.Хвърлил съм око на едно Фиат Браво и ще ми е първата нова кола, и сега само мисля премислям. И имам един въпрос към Вас, понеже изчетох цялата тема за новото Браво, но никъде не намерих отговор. Та въпросът ми е следния: Ще се предлага ли новият MultiAir двигател за Браво заедно със start-stop системата или ще си остане със сегашните TurboJet? И ако се предлага с кой мотор със 105 к.с, със 134 кс или с 170 к.с който се монтира във Алфа-Ромео Жулиета?Питам Ви за да знам дали да го чакам или да се мятам на един от двата 120 или 150 к.с . Дизел не искам.благодаря Ви предварително за отговорите!
Коментар
-
lyubohar написа:Интересно изследване върху въпроса "по-мощен и икономичен ли е безниновият двигател с бензин с по-високо октаново число".http://www.tesco.com/Momentum99/file...Report.pdfНе знам доколко да вярвам на прочетеното; от няколко резервоара карам със 100 октанов бензин и лично аз не виждам разлика...
Коментар
-
PowerSource написа:Колеги Здравейте.Хвърлил съм око на едно Фиат Браво и ще ми е първата нова кола, и сега само мисля премислям. И имам един въпрос към Вас, понеже изчетох цялата тема за новото Браво, но никъде не намерих отговор. Та въпросът ми е следния: Ще се предлага ли новият MultiAir двигател за Браво заедно със start-stop системата или ще си остане със сегашните TurboJet? И ако се предлага с кой мотор със 105 к.с, със 134 кс или с 170 к.с който се монтира във Алфа-Ромео Жулиета?Питам Ви за да знам дали да го чакам или да се мятам на един от двата 120 или 150 к.с . Дизел не искам.благодаря Ви предварително за отговорите!
Коментар
-
Sev написа:да, в половин Европа вече го има - Италия,Германия, Франция, Испания, Полша, Словения, Словакия, Унгария, Холандия.140 к.с. - старт и стоп серийнодинамика - 0-100 с 0,4 сек по-бавен от сегашния T-Jet 150среден разход - литър под T-Jet 150максималният въртящ момент е достъпен като при дизелите - още от 1750 оборотаочакваме го, може би след месец-двамисля че си заслужава чаканетоИ на мен това ми направи вяечатление, че го няма в ценовата листа на сайта на вносителя, а в цяла европа е наличен. В Милано Браво Спорт 1.4 MultiAir 140 е 21 300 евро, доста повече от цената на Браво Спорт 1.4 150 T-Jet тук в България е 34 990, хм...Значи и нашият дилър тук в България, ще го предлага. Радвам се да го чуя
Явно ще си почакам, аз все си мисля че чак от догодина ще го предлагат тук, понеже първо имат някакви складови наличности от старите Т-Jet и второ мотора е с Евро 5, а този стандарт влиза като задължителен за нови автомобили от следващата година, а тук търговците не си правят труда да са в крак със събитията освен ако не им изнася (лично мнение) И с риск да стана досаден, ще задам още един въпрос. Другата модификация на мотора MultiAir с 170 к.с , ще се предлага ли за Браво? Понеже знам от тук от тази тема, че го предлагат за Алфа Ромео МиТо.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар