Миналия месец имам 2000км на него - само аз съм го карал, и то здраво - над 6/100 не можах да дигна - вярно - 90% дълъг път, ама със все включен климатик. То Пунтото ми дето е половин то н по-леко гори толкова при такова каране, ако не и повече. Може да е всичко, ама предизвиква уважението ми.
Е те това не е икономично за дизел.
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Я да ви вкарам малко екшън в темата, че съвсем се е успала с тия средни разходи, интериори, звездички за сигурност и други скучни неща. Днес си зададох въпроса, защо няма (да има?) Абарт версия на новото Браво? VW имат вече две различни спортни версии - GTi и R и при Поло и при Голф, Астра си има OPC, а четох че щели да връщат GSi. Ами Focus RS, Фабиа RS? ФИАТ какво правят, ще ги борят с Пунто Абарт ли? Не че ако имаше Браво Абарт, мога утре да си го купя, но след 10 години, ще сме форум на най-пенсионерската марка :Dhttp://www.topcars.bg/news.php?id=3805http://www.topcars.bg/news.php?id=4000http://www.topcars.bg/news.php?id=3960
Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
ex FIAT Bravo 1.6 - RIP
1-во фирмена политика, целят се повече в по-ниския клас където има повече продажби и там глезят клиентите си до безобразие с хилядите версии на 500.2-ро има си версия SPORT която като изключим, че като визия не е много по-различна, в салоно има осезаема разлика.
KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
Land Rover Discovery 2.5TD '94
EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
EX: Fiat Regata 1.7D '84
не мисля че при СПОРТ в интериора има особена разликачервени шевове по кожата и различни разцветки на тапицерията...иначе ако има Браво Абарт (който грубо трябва да е около 220 к.с.), никой няма да купи Делта Би-Турбо и Жулиетата с лудия 230 к.с. бензин
оказа се, че АутоИталия разполагат с доста модерна техника за профилактика на климатичните системистава въпрос за AIRCOMATIC® II http://www.youtube.com/watch?v=cpBG2ZYLd6Eпроцедурата струва 49 лева...и се оказа че цената е доста добра (като за София)услугата се предлага и на две други места, на цена съответно 65 и 70 лева
Здравейте!!! В петък ще поръчвам ФИАТ Браво Но,се чудя все още дали да е 1.4 Т-Jet 120 кончета или 1.6 M-Jet 105 коня нафта Примо ,толкоз левове мога да извадя Обиколих почти всички магазини за коли ,но ФИАТ бият всички в клас Ц както му казват.Само ФИАТ не можах да карам и сега по мненията ви относно дизела и бензиновия двигател избора ми е все по-труден.Карах всичко Skoda Octavia,VW Golf,Polo,Toyota Auris,Peugeot 207.308 и единствено ФИАТ е моята кола и то без да съм я карал Не минавам много километри и всички дилъри ми дават съвет да си взема бензинов мотор.Обаче,ако 1.6 М-jet diesel 105hp е по-добра ще я откося Ако някой е карал и двата модела нека да даде съвет .Майната му на разхода на гориво.
"Ако някой те е оскърбил, не търси отмъщение - седни на речния бряг и скоро ще видиш как трупът му се носи по водата". Лао Дзъ
и двата мотора са без грешкакато динанамика T-Jet е колата която повече "дърпа"но пък гори средно 2 литра над 1,6 M-Jetдокато си в гаранция при бензина ще спестиш и някой лев от обслужванеданъка на T-Jet ще е малко пи-висок - с 30-40 лева на годинане знам какво разбираш под малко километрино според мен твоята кола е T-Jet
Здравейте!!! В петък ще поръчвам ФИАТ Браво Но,се чудя все още дали да е 1.4 Т-Jet 120 кончета или 1.6 M-Jet 105 коня нафта Примо ,толкоз левове мога да извадя Обиколих почти всички магазини за коли ,но ФИАТ бият всички в клас Ц както му казват.Само ФИАТ не можах да карам и сега по мненията ви относно дизела и бензиновия двигател избора ми е все по-труден.Карах всичко Skoda Octavia,VW Golf,Polo,Toyota Auris,Peugeot 207.308 и единствено ФИАТ е моята кола и то без да съм я карал Не минавам много километри и всички дилъри ми дават съвет да си взема бензинов мотор.Обаче,ако 1.6 М-jet diesel 105hp е по-добра ще я откося Ако някой е карал и двата модела нека да даде съвет .Майната му на разхода на гориво.
Коментар