да ви помоля за малко внимание :D идва време за срещакато се постопли мисля да се съберемпримерно втората седмицата след Великден - т.е. 18 априлкакво ще кажете?целта е да дойдат максимално много хора, затова си мисля че след Великден всички ще сме си тук...другия вариант е на 11-ти, въпреки че тогава е пролетната среща на форумаще видим кой кога може да дойде и ще я направим на 11 или 18 - на която дата могат да дойдат повече хора и когато ще е по-хубаво времето
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
yuliyancho написа:skyline написа:Мисля че старото браво/а са по-добри от новото, отзад ми се струва много тясно и отпред има един гаден ефект на таблото като при БМВ тоест всички прибори да са обърнати към шофьора , създава ефект за тяснота, от към вървене, карал съм 1,4 turbojet-a, и 1,6 m-jet 105 коня. За сравнение пробвах мазда 6 150 коня , при маздата нещата бяха една идейка по-добре.Но като цяло не бих предпочел да дам толкова пари за новото , отколкото да дам половината за едно от старата генерация, било то браво или брава.Просто ми харесват повече, който има повече опит с новите нека сподели , интересно ми еPetrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
Абе тя маздата хубаво ги вдига, ама като гледам колко дълбоко в червеното е, няма да изкара много километри на висока скорост.По моя преценка 180 и е точно преди ’лютеницата’.Апропо, това не бих го причинил дори и на служебна кола - твърде безотговорно ми изглежда.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Абе тя маздата хубаво ги вдига, ама като гледам колко дълбоко в червеното е, няма да изкара много километри на висока скорост.По моя преценка 180 и е точно преди ’лютеницата’.Апропо, това не бих го причинил дори и на служебна кола - твърде безотговорно ми изглежда.Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
skyline написа:Aми виж , това не е моя кола , все ми е тая , а пък и е чисто нова с найлоните.То по принцип хората си мислят че като си вземат нова кола и тя едва ли не идва от завода, а всъщност.........like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Lane Staley написа:skyline написа:Aми виж , това не е моя кола , все ми е тая , а пък и е чисто нова с найлоните.То по принцип хората си мислят че като си вземат нова кола и тя едва ли не идва от завода, а всъщност.........Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
Sev написа:хайде стига толкова лирични отклоненияPetrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
6efa написа:Колега skyline при същата скорост,която си снимал в Маздата моето Браво ( t-jet 150 sport) се намира в границите 5800/5900 на оборотомера ! Сам си прави изводите и прочети малко за турбобензиновите двигатели. Поздрави.Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
skyline написа:6efa написа:Колега skyline при същата скорост,която си снимал в Маздата моето Браво ( t-jet 150 sport) се намира в границите 5800/5900 на оборотомера ! Сам си прави изводите и прочети малко за турбобензиновите двигатели. Поздрави.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Абе на тия мазди не им ли слагат прекъсвачи? Бравото не може да отиде толкова в червеното...Иначе Sev не си прав за цената - в момента може да се вземе Mazda 6 на цената на Браво. Има такава промоция.Иначе и аз се съмнявам маздата да върви повече от Браво 150, учудва ме само как така е само с 25 кг. по-тежка...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар