...моите стопове се потят при влажно времепри вас как е?става въпрос за най-горната част на стопа
Моите сега не се потят,но колата нощува в гараж.Когато я получавах декември от Аутоплюс имаше лек конденз в горния край и като ги питах казаха,че го има защото колата не е карана.Но явно вътре в стоповете на всички има остатъчна влага и при разлика в температурата тя кондензира и няма как да излезе.Може би проблема може да се реши с по една малка торбичка силикагел във всеки стоп и след известно време в топъл,слънчев ден изхвърляне на силикагела
Мисля че старото браво/а са по-добри от новото, отзад ми се струва много тясно и отпред има един гаден ефект на таблото като при БМВ тоест всички прибори да са обърнати към шофьора , създава ефект за тяснота, от към вървене, карал съм 1,4 turbojet-a, и 1,6 m-jet 105 коня. За сравнение пробвах мазда 6 150 коня , при маздата нещата бяха една идейка по-добре.Но като цяло не бих предпочел да дам толкова пари за новото , отколкото да дам половината за едно от старата генерация, било то браво или брава.Просто ми харесват повече, който има повече опит с новите нека сподели , интересно ми е
Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
спорът нова/стара кола е безкраенняма за какво да се водино не може де сравняваш Браво МК1 с МК2наистина при Брава отзад мястото е повече, но нешата приключват точно тамтова са коли с разлика в технологиите през 1 поколение (над 10 години)а изобщо не знам как успя ва включиш в темата Мазда 6колата в този клас е Мазда 3ако днес (13 месеца по-късно и 13 000 км) трябваше пак за купувам кола - пак щях да взема Бравотоили евентуално Киа Сийд
Е добре в по-горен клас , ама пак е 150 коня колкото е и фиат-а , а мазда 3 идея си нямам как върви.То просто се случи една след друга да бъдат, относно Киа Сийд нямам коментар, но нещото което забелязах при нея че е много добре уплатнена и шумът е сведен до минимум.
Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
значи трябва да ти е направило впечатление, че Мазда 6 147 к.с. изобщо не върви колкото 1,4 Т-Джет 150такава динамика при Мазда 6 има чак при 2,5 мотора...освен Т-Джета който си тествал да е бил 120
Aми не си спомням вече колко е бил Фиат-а, то беше отдавна,все пак бравото отдавна му мина представянето.А пък щом съм го запомнил значи ми е харесало все пак , защото по принцип рядко влизат такива коли като маздата и фиата (имам предвид от по-нисък клас). Разтоянието на което ги карам е около 30 км , за тези км пробвам основно две неща: скорост и спирачки.И през това време оглеждам интериор и как работи всичко , колко е шумно вътре , как е окачването , как реагира колата на резки маневри с нея и така.Затова просто ми е останал спомен за маздата и фиата , не че сега ще развивам теории коя кола в кой клас е и коя има 5см повече място или не.Това не е важно, важно да не се чупи често, да се прави подръжка и да се кара.Но все пак на мен по си ми харасва старото браво или брава , без да ги деля , просто са по семпли и по нормални , и мисля по-здрави .
Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
не казаха в какво се състои решениетоне съм разгробявал стопаето човек , който е ходил - "They just sealed the rear lights. Pretty much closed off all holes."
имам инфо от АутоИталия за потящите се стоповевече са запознати с начина на решаване на проблемакойто иска знае къде да отиде за отстраняването му
Да бе, а вие представяте ли си да си купя чисто нова кола и да ми се изпотят фарове или стопове. Още на първата минута съм в сервиза и докато не си ги оправят няма да мръдна от там Още от сега предвиждам след има няма 4-5 години цветомузика от зад, мигач мига целия стоп, натискаш стопа светват халогените :D
Мисля че старото браво/а са по-добри от новото, отзад ми се струва много тясно и отпред има един гаден ефект на таблото като при БМВ тоест всички прибори да са обърнати към шофьора , създава ефект за тяснота, от към вървене, карал съм 1,4 turbojet-a, и 1,6 m-jet 105 коня. За сравнение пробвах мазда 6 150 коня , при маздата нещата бяха една идейка по-добре.Но като цяло не бих предпочел да дам толкова пари за новото , отколкото да дам половината за едно от старата генерация, било то браво или брава.Просто ми харесват повече, който има повече опит с новите нека сподели , интересно ми е
Веднага ти казвам ,че ти Мазда 6 147к.с. никога не си карал или никога не си карал Браво 150к.с. Маздата с този мотор 0-100км.ч. - 9.9сек. Браво с този мотор 0-100км.ч. - 8.5сек. :D Или нещо не можеш да направиш разлика от 1.4 сек.При това Маздата е само 25кг.по-тежка. А колко струва маздата и колко бравото сам можеш да провериш.За парите за Мазда 6 освен Бравото ще си всема и една нова Панда за жената. А да сравняваш две коли с 12 години технологична разлика между тях е вече смешно.Карам ги и двете и няма място за сравнение.За качеството на изработка и надежността на новото Браво-справка предпоследния брой на немското списание Аутобилд. :D
Коментар