Sev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Bravo 1.4T-jet 120 Primo red106
Brava1.4SX
-
Мисля че старото браво/а са по-добри от новото, отзад ми се струва много тясно и отпред има един гаден ефект на таблото като при БМВ тоест всички прибори да са обърнати към шофьора , създава ефект за тяснота, от към вървене, карал съм 1,4 turbojet-a, и 1,6 m-jet 105 коня. За сравнение пробвах мазда 6 150 коня , при маздата нещата бяха една идейка по-добре.Но като цяло не бих предпочел да дам толкова пари за новото , отколкото да дам половината за едно от старата генерация, било то браво или брава.Просто ми харесват повече, който има повече опит с новите нека сподели , интересно ми еPetrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
спорът нова/стара кола е безкраенняма за какво да се водино не може де сравняваш Браво МК1 с МК2наистина при Брава отзад мястото е повече, но нешата приключват точно тамтова са коли с разлика в технологиите през 1 поколение (над 10 години)а изобщо не знам как успя ва включиш в темата Мазда 6колата в този клас е Мазда 3ако днес (13 месеца по-късно и 13 000 км) трябваше пак за купувам кола - пак щях да взема Бравотоили евентуално Киа Сийд
Коментар
-
Е добре в по-горен клас , ама пак е 150 коня колкото е и фиат-а , а мазда 3 идея си нямам как върви.То просто се случи една след друга да бъдат, относно Киа Сийд нямам коментар, но нещото което забелязах при нея че е много добре уплатнена и шумът е сведен до минимум.Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
Aми не си спомням вече колко е бил Фиат-а, то беше отдавна,все пак бравото отдавна му мина представянето.А пък щом съм го запомнил значи ми е харесало все пак , защото по принцип рядко влизат такива коли като маздата и фиата (имам предвид от по-нисък клас). Разтоянието на което ги карам е около 30 км , за тези км пробвам основно две неща: скорост и спирачки.И през това време оглеждам интериор и как работи всичко , колко е шумно вътре , как е окачването , как реагира колата на резки маневри с нея и така.Затова просто ми е останал спомен за маздата и фиата , не че сега ще развивам теории коя кола в кой клас е и коя има 5см повече място или не.Това не е важно, важно да не се чупи често, да се прави подръжка и да се кара.Но все пак на мен по си ми харасва старото браво или брава , без да ги деля , просто са по семпли и по нормални , и мисля по-здрави .Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
Sev написа:имам инфо от АутоИталия за потящите се стоповевече са запознати с начина на решаване на проблемакойто иска знае къде да отиде за отстраняването муA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
skyline написа:Мисля че старото браво/а са по-добри от новото, отзад ми се струва много тясно и отпред има един гаден ефект на таблото като при БМВ тоест всички прибори да са обърнати към шофьора , създава ефект за тяснота, от към вървене, карал съм 1,4 turbojet-a, и 1,6 m-jet 105 коня. За сравнение пробвах мазда 6 150 коня , при маздата нещата бяха една идейка по-добре.Но като цяло не бих предпочел да дам толкова пари за новото , отколкото да дам половината за едно от старата генерация, било то браво или брава.Просто ми харесват повече, който има повече опит с новите нека сподели , интересно ми е
Bravo 1.4T-jet 120 Primo red106
Brava1.4SX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар