Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    току що ми звънна шефа на следпродажбеното обслужване на Ауто Италиямного приятен човеквъв вторник ще съм при него да си поговоримизрази готовност да дойде на следваща ни среща
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      На мен пък няколко пъти ми звънят от магазина на АутоИталия, да съм ходел да си взема картата за 10% отстъпка от цената на частите....

      Коментар


        Мен пък никой не ме търси за нищо. Само от сервиза ми звънят да прибирам някакви чужди коли, ама и това не се е случвало скоро.
        Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
        Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
        Ex: Marea 2.4 JTD 2000
        Ex: Brava 1.6 1997
        Ex: Puntо 1.1 1994

        Коментар


          човекът не ми звънна ей така :D а по мой сигнал - случая с обслужването на колата ми в Бургас
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            Мой близък приятел с FIAT Ulysse (който не признава, че кара ФИАТ, а е фен на Citroen ) е бил поканен в АИ по същия начин след лошо обслужване. Каза, че в деня на срещата онзи заминал на "спешна командировка" и го нямало няколко седмици - горе-долу липсвал точно докато на моя човек му омръзнало да се занимава Дано не стане така и при теб...

            Коментар


              Впечатления след 10,000 км, част 3 (и последна )PerformanceДвигателят е най-бързо загряващият, който съм имал, което е страхотно откъм икономичност и възможност да се кара ,,като хората

              Коментар


                lyubohar написа:
                Впечатления след 10,000 км, част 3 (и последна ... )
                Проблеми/дефекти:- има лека разлика в цвета на боята между броните и останалата част на купето; това го има при всички цветове, а и при други коли, при това доста по-скъпи; да живее глобализацията - и при мен го има- стоповете лесно кондензират вода; - същото, като се стопли ще ги свалям да видя какво може да се направи- странно тропане от ходовата част при мокър път - имат го много колеги, на мен не ми пука особено; - аз май не страдам от това, но пък ми хлопа леко шофьорската седалка- таблото се разкърцва рано, изглежда е валидно основно за Спорт версиите, които са с по-твърдо окачване; колегите с нормално окачване изглежда не страдат от този проблем; - разхлопа се предната конзола, оправих я сам- някои колеги се оплакват от трудна/невъзможна смяна на скоростите при ниски температури; аз не съм имал грижа, но изглежда замръзват някакви кабели или нещо такова; - първите 5000 км. включвах трудно скорости при студена кола, после се оправиха сами- колегите с дизели се оплакват от задръстване на DPF (което е повсеместно при всички дизели с филтър, не само при ФИАТ) и т.нар. EGR клапан или нещо подобно; - май нямам такъв проблем, ама я "продухвам" редовно- няколко колеги с бензинови мотори имат проблеми с паленето от раз сутрин; аз съм от тях, но от втория път пали прекрасно и след това няма никакви грижи; при мен се очертава да е от това, че чакам да изгаснат всички лампи преди да завъртя ключа; ако го завъртя веднага пали винаги от раз (това все още се тества); - паля винаги от първия път, но колкото е по-студено, толкова по-твърдо работи първата секунда. Оправя се с двойно подгряване.- ръчката за мигачите понякога не щраква хубаво, на мен лично не ми пречи, някои колеги са я сменяли под гаранция; - ако е студено и при мен е така - изключва сама- виждал съм 2-3 оплаквания от дефектно уплътнение на врата, което води до шум при каране с висока скорост; моите са наред като че ли; - нямам такива оплаквания- CD player-ът ми е отказвал дискове един или два пъти, но откакто записвам само на качествени носители и на ниска скорост, няма проблеми; - аз ползвам само RW, имам един много стар и надран, само с него прекъсва.
                Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
                Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
                Ex: Marea 2.4 JTD 2000
                Ex: Brava 1.6 1997
                Ex: Puntо 1.1 1994

                Коментар


                  lyubohar написа:
                  Мой близък приятел с FIAT Ulysse (който не признава, че кара ФИАТ, а е фен на Citroen ) е бил поканен в АИ по същия начин след лошо обслужване. Каза, че в деня на срещата онзи заминал на "спешна командировка" и го нямало няколко седмици - горе-долу липсвал точно докато на моя човек му омръзнало да се занимава Дано не стане така и при теб...
                  само че аз съм адски тъп и упорит :D Впечатления след 10,000 км, част 3 (и последна )Проблеми/дефекти:- има лека разлика в цвета на боята между броните и останалата част на купето; това го има при всички цветове, а и при други коли, при това доста по-скъпи; да живее глобализацията това е напълно вярно- стоповете лесно кондензират вода; случва се и при мен- странно тропане от ходовата част при мокър път - имат го много колеги, на мен не ми пука особено; при мен го няма- таблото се разкърцва рано, изглежда е валидно основно за Спорт версиите, които са с по-твърдо окачване; колегите с нормално окачване изглежда не страдат от този проблем; все още не трака, трака от към багажника, но Венци показа как се оправя- някои колеги се оплакват от трудна/невъзможна смяна на скоростите при ниски температури; аз не съм имал грижа, но изглежда замръзват някакви кабели или нещо такова; не съм имал такъв проблем- колегите с дизели се оплакват от задръстване на DPF (което е повсеместно при всички дизели с филтър, не само при ФИАТ) и т.нар. EGR клапан или нещо подобно; да му мислят печките - няколко колеги с бензинови мотори имат проблеми с паленето от раз сутрин; аз съм от тях, но от втория път пали прекрасно и след това няма никакви грижи; при мен се очертава да е от това, че чакам да изгаснат всички лампи преди да завъртя ключа; ако го завъртя веднага пали винаги от раз (това все още се тества); паля без проблем- ръчката за мигачите понякога не щраква хубаво, на мен лично не ми пречи, някои колеги са я сменяли под гаранция; не ми се е случвало- виждал съм 2-3 оплаквания от дефектно уплътнение на врата, което води до шум при каране с висока скорост; моите са наред като че ли; моето е наред- CD player-ът ми е отказвал дискове един или два пъти, но откакто записвам само на качествени носители и на ниска скорост, няма проблеми; някои дискове правят въртели- два пъти не ми светна борд компютъра след отключване на колата; при повторно заключване и отключване се оправя.не ми се е случвало
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    - има лека разлика в цвета на боята между броните и останалата част на купето; това го има при всички цветове, а и при други коли, при това доста по-скъпи; да живее глобализацията Smile
                    да не те разочаровам, но това сега било модерно да му се казва предпродажбена подготовкаразни драскотини и т.н. появили се при транспорта се преправят, за да е доволен клиентаточно от АИ да не казвам какви наблюдения имам

                    Коментар


                      Глупости, ще ми боядисат и двете брони, при това абсолютно идеално, за да скрият драскотини при пренасянето Все едно ще им е по-евтино отколкото да се пренесе колата БЕЗ да се издраска. То пък и много трудно да се подсигури колата при транспорт. Моята например беше цялата в разни дебели гуми, трябва доста да се стараеш, за да я издраскаш при пренасянето.Освен това моята кола я видях около 2-3 часа след като е забелязана от Sev на камиона, идващ към АИ. Ще трябва да са били много бързи тия бояджии. Причината очевидно е в това, че броните се правят на друго мяст (завод/цех) от останалата част на колата. Или пък заради различния материал, боята има леко различен оттенък. Както казах виждал съм и по-скъпи коли с този проблем. А и Sev и venioid потвърдиха същото. Как пък на всички са ни издрали и пребоядисали броните

                      Коментар


                        всеки е свободен да вярва във каквото си искабрал съм личен опит с АИвиждал съм го и в Еуратекhttp://forum.offroad-bulgaria.com/sh...E5%F0%E2%E8%E7

                        Коментар


                          hf hpe написа:
                          всеки е свободен да вярва във каквото си иска
                          И слава богу. Не казвам, че не може да се случи, но не знам как реши, че точно в нашия случай е така. Както казах моята кола доказано няма как да е пребоядисвана, оттам нататък темата не ме вълнува и не виждам защо я дъвчем още. А ядовете човек сам си ги създава; моята логика е, че колкото повече си "Шишо Бакшишо" и виждаш само проблеми и лоши хора, толкова повече ядове ти се случват

                          Коментар


                            В моя случай не беше така. Имам добър приятел, работил дълги години в Аксон (вносител на Опел) като бояджия, колата мина на оглед през него и беше категоричен, че колата не е боядисвана след като е излезла от завода. Според него такава разлика е нормална и е характерна за всички марки. Минах за мнение през него и след като излезе от сервиза на АутоИталия за смяна на калник и боядисване на предна броня - боядисването беше на ниво, но разликата в цвета стана с една идея по-забележима, имало начин това да се компенсира, но било тънка работа и никой не си давал зор да го прави. Боядисвал съм 3 коли при него и съм виждал резултатите, лошото е че вече работи като преподавател в Глазурит и обикаля Европа да изнася уроци как се боядисва, иначе единственото ми влизане в сервиза на АутоИталия нямаше да е факт...
                            Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
                            Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
                            Ex: Marea 2.4 JTD 2000
                            Ex: Brava 1.6 1997
                            Ex: Puntо 1.1 1994

                            Коментар


                              Колеги извиняваите че пиша в темата ви за Браво.Аз съм собственик на Линеа на която днес изтича гаранцията от 24 месеца.Мъката ми е че от 1 месец чакам боди компютар от АИ по гаранция,заради него нямам десни габаритни светлини и обортите на празен ход се менят непрекъснато когато се вкл. някои ел. консуматор.Този сервиз има на склад само масла и филтри.За тампоните на Макферстоните чакането беше същото.Проблеми със скърцане на таблото нямам а така също с влага във фарове и стопове.Единствения вреден шум е при рязко спиране от шофьорската седалка(прищракване)но аз съм около 100 кг. и на това го отдавам

                              Коментар


                                прати ми телефона сиза да ти звънна другия път като се разберем за среща(бях ти писал съобщение, но нещо не ми отговори )
                                2015 Renault Megane Expression GT
                                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                                Всичко за FIAT Bravo 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X