venioid написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Nino написа:Мързелът... или изискването за някакви екологически щуротии.Но е повсеместно по фирмените сервизи.Казвам мързелът, защото пробката е странична и леко трябва да се откачи кората под мотора.И сега не зная дали когато аз си правя смените, след като ми изтекат 3-те години гаранция,няма да имам проблем с тази пробка.Тя никога не е отвъртана! Sev, при твоето БРАВО когато се сменя маслото, нулира ли се нещо ? При мен се нулира.
Коментар
-
Впечатления от FIAT Bravo 1.4 Tjet 150 - част 2
Впечатления от FIAT Bravo 1.4 Tjet 150 - част 2ЕкстериорПочвам от дизайна, защото това е едно от нещата, които ме спечелиха. Намирам колата за много изпипана като дизайн, въпреки, че има детайли, които биха могли да бъдат направени и още по-красиво. Например да се ползват фарове с тъмна основа, както е при новата Croma. Или да й се направят малко по-раздути калниците (поне на Спорт версията). Но предполагам това би оскъпило доста модификацията, а очевидно не е била такава идеята. Освен това намирам за малки дисковете на спирачките, особено на фона на големите 17 и 18 цолови джанти, които от друга страна не са достатъчно изнесени навън за максимален спортен ефект. Но и тук е търсено унифициране - идеята е да могат се слагат и по-малки джанти и всичко от нормалната модификация да пасва. Общо взето това е като визуални забележки. Любими детайли - фаровете в стил Maserati са страхотни, а най-много ми харесва страничната линия, която върви назад и нагоре и създава усещане, че колата е купе. Вече всички коли в този клас ги правят така, но Бравото беше от първите. Колата прави страхотно впечатление на улицата, предполагам белия цвят в комбинация със стъкления покрив допринася доста. Почти не е имало случай някой да забележи колата и да не се загледа и да извърти глава подире й - доста приятно усещане, трябва да призная. Интересно е, че и доста жени се заглеждат, може би заради цвета, не знам... ИнтериорКакто казах, първоначалното ми впечатление от интериора не беше отлично, най-вече заради по-евтината пластмаса в долната част на вратите и около ръчната спирачка. Впоследствие установих, че повечето коли в този клас са направени така - вероятно за да е по-здраво (освен по-евтино). Оттук нататък следват само хвалби... Тапицерията на седалките е страхотна - червеното създава много спортно усещане и се връзва страхотно с червеното по вратите и конците на волана, скоростния лост и ръчната спирачка. Лично аз не бих го заменил за кожения салон, дори и да беше безплатен. Не обичам кожа, а и в кожената версия червеното е по-малко. Като стана дума за кожа - воланът, скоростния лост и ръчната спирачка изглеждат страхотно с кожа и червени конци. Не мога да кажа същото за усещането да ги държиш, но предполагам това си е индивидуално. За разлика от Сев, на мен не ми харесва да държа кожа, особено лятото, когато ръцете се потят на волана. Таблото изглежда много добре, материалите са качествени, а сглобката (поне видимата част) е много прецизна. Всичко кръгло (уреди, духалки) е в хромиран обков, а имитацията на Карбон създава много спортно усещане. За съжаление разполагането й върху таблото не е планирано много добре, тъй като долната част, която покрива ръба на таблото, често се драска от пътника (крака, чанти и т.н.), а драскотините са вечни. Таблото е в стил Алфа Ромео: насочено е към водача, уредите са скрити от мястото на пътника, тоест жена ти не може да ти дудне, че караш със 160, а по поведението на колата на пътя няма как и да разбере скоростта. Странното е, че средната конзола е някак изкривена и по хоризонталната ос - малко е наклонена надолу в едната част, което ми е малко странно като дизайнерско решение. Не че съм фен на пълната симетрия по немски, но малко са прекалили в стремежа си нищо да не е симетрично. Същото важи за симетрията между волана и уредите зад него. Леко са под ъгъл, нуждата от което за мен е мистерия.Управление и комфортДа си го кажем директно - колата си вози твърдо. Нямам опит със по-спортни окачвания, така че предполагам може и по-зле, но в сравнение с предишната ми лодка, Бравото си е каруца. Все пак освен спортното окачване думата си казват и 17 цоловите джанти и факта, че никога не държа гумите по-меки от препоръчаното. Ползите от окачването обаче са повече от очевидни: може да се влезе в остър завой с доволно висока скорост, а колата стои като залепена. Не съм особен разбирач, но лично аз не усещам rollover тенденция, хем съм и със стъклен покрив, демек центърът на тежестта е по-високо. Може би не съм тествал колата до границите на възможностите й, но за границите на моя кураж се държи изключително стабилно. ESP системата съм тествал само веднъж, и тъй като не бях подготвен ( тоест стана малко изненадващо) не мога да коментирам как се държи. Но щом пиша тези редове явно си е свършила работата... Нямам намерение да я тествам отново, мога само да кажа, че се чу някакво странно хлопане и тракане, когато се активира, и колата реши да остане на пътя.Самото управление действително е малко индиректно, както го описват в повечето статии, което не допринася за спортното усещане. Но пък не е и крайно зле, особено в режим Спорт. Все пак това не е състезателна кола Тръгването с повече газ е трудно дори и при включен ASC. Даже не съм и пробвал без него, според мен колата ще пили гуми на място около 12 минути. Но няма и как иначе да е, каквито и системи да има, и колкото и широки да са гумите, все пак предницата на колата е доволно лека, а въртящият момент не е малък.Спирачките са чудесни, приятелката ми щеше да ни пребие при първото си качване в Бравото - хем я предупредих, че спира много по-рязко от нейния Голф 3. Предполагам широките гуми и големите спирачки си казват думата, колата буквално залепва на място. В същото време ABS-ът не е прекалено чувствителен, което за мен е голям плюс.Нивото на шума в купето е една идея по-силно за моя вкус, но това е ,,цената
Коментар
-
Появи се нова информация за Браво 2010. Може би в България нещата ще стоят по малко по-различен начин, защото нивата на оборудване тук са различни. Но все пак:- два нови външни цвята- хромирана долна решетка при ниво Emotion- затъмнени фарове, без жълта част в обсластта на мигачите- нови интериорни комбинации в по-светли цветове- същите двигатели, но отговарящи на Евро 5- версия с пропан-бутан за ниво Emotion- пакети: "Blue" за Dynamic - Blue&Me , задни ел. стъкла, задни сензори за паркиране, "Blue" за Emotion - Blue&Me , предни и задни сензори за паркиране, сензори за дъжд и светлини, прибиращи се огледала, а при Sport версията пакетът включва Blue&Me, 18 цолови джанти и затъмнени задно и задни странични стъкла- цените остават непроменени- продажбите заповат в Италия през февруари 2010
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар