Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    venioid написа:
    Нямам обяснение, колата е от преди фейслифта, но просто не изглежда като Браво под капака.
    Питам дали като на моето от снимката изглeжда... ама и ние се разбраме....!!!
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      Nino написа:
      Мързелът... или изискването за някакви екологически щуротии.Но е повсеместно по фирмените сервизи.Казвам мързелът, защото пробката е странична и леко трябва да се откачи кората под мотора.И сега не зная дали когато аз си правя смените, след като ми изтекат 3-те години гаранция,няма да имам проблем с тази пробка.Тя никога не е отвъртана! Sev, при твоето БРАВО когато се сменя маслото, нулира ли се нещо ? При мен се нулира.
      не мисля че ще има проблем с пробкатасмело ги караш да отвиват - все пак това е най-ниската част, възможно е да има мизерияв електронното ръковоство поне на Браво много ясно е написано да се точи през пробкатакато се сменя маслото, леваците трябва да ресетнат сервизния интервалобаче не го правят, и при мен не са го направилизащото разбрах че изобщо не закачат колата на компютър и при първото посещение на автомобилите не се прави диагностикадруго не би трябвало да има за нулиране
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        Впечатления от FIAT Bravo 1.4 Tjet 150 - част 2

        Впечатления от FIAT Bravo 1.4 Tjet 150 - част 2ЕкстериорПочвам от дизайна, защото това е едно от нещата, които ме спечелиха. Намирам колата за много изпипана като дизайн, въпреки, че има детайли, които биха могли да бъдат направени и още по-красиво. Например да се ползват фарове с тъмна основа, както е при новата Croma. Или да й се направят малко по-раздути калниците (поне на Спорт версията). Но предполагам това би оскъпило доста модификацията, а очевидно не е била такава идеята. Освен това намирам за малки дисковете на спирачките, особено на фона на големите 17 и 18 цолови джанти, които от друга страна не са достатъчно изнесени навън за максимален спортен ефект. Но и тук е търсено унифициране - идеята е да могат се слагат и по-малки джанти и всичко от нормалната модификация да пасва. Общо взето това е като визуални забележки. Любими детайли - фаровете в стил Maserati са страхотни, а най-много ми харесва страничната линия, която върви назад и нагоре и създава усещане, че колата е купе. Вече всички коли в този клас ги правят така, но Бравото беше от първите. Колата прави страхотно впечатление на улицата, предполагам белия цвят в комбинация със стъкления покрив допринася доста. Почти не е имало случай някой да забележи колата и да не се загледа и да извърти глава подире й - доста приятно усещане, трябва да призная. Интересно е, че и доста жени се заглеждат, може би заради цвета, не знам... ИнтериорКакто казах, първоначалното ми впечатление от интериора не беше отлично, най-вече заради по-евтината пластмаса в долната част на вратите и около ръчната спирачка. Впоследствие установих, че повечето коли в този клас са направени така - вероятно за да е по-здраво (освен по-евтино). Оттук нататък следват само хвалби... Тапицерията на седалките е страхотна - червеното създава много спортно усещане и се връзва страхотно с червеното по вратите и конците на волана, скоростния лост и ръчната спирачка. Лично аз не бих го заменил за кожения салон, дори и да беше безплатен. Не обичам кожа, а и в кожената версия червеното е по-малко. Като стана дума за кожа - воланът, скоростния лост и ръчната спирачка изглеждат страхотно с кожа и червени конци. Не мога да кажа същото за усещането да ги държиш, но предполагам това си е индивидуално. За разлика от Сев, на мен не ми харесва да държа кожа, особено лятото, когато ръцете се потят на волана. Таблото изглежда много добре, материалите са качествени, а сглобката (поне видимата част) е много прецизна. Всичко кръгло (уреди, духалки) е в хромиран обков, а имитацията на Карбон създава много спортно усещане. За съжаление разполагането й върху таблото не е планирано много добре, тъй като долната част, която покрива ръба на таблото, често се драска от пътника (крака, чанти и т.н.), а драскотините са вечни. Таблото е в стил Алфа Ромео: насочено е към водача, уредите са скрити от мястото на пътника, тоест жена ти не може да ти дудне, че караш със 160, а по поведението на колата на пътя няма как и да разбере скоростта. Странното е, че средната конзола е някак изкривена и по хоризонталната ос - малко е наклонена надолу в едната част, което ми е малко странно като дизайнерско решение. Не че съм фен на пълната симетрия по немски, но малко са прекалили в стремежа си нищо да не е симетрично. Същото важи за симетрията между волана и уредите зад него. Леко са под ъгъл, нуждата от което за мен е мистерия.Управление и комфортДа си го кажем директно - колата си вози твърдо. Нямам опит със по-спортни окачвания, така че предполагам може и по-зле, но в сравнение с предишната ми лодка, Бравото си е каруца. Все пак освен спортното окачване думата си казват и 17 цоловите джанти и факта, че никога не държа гумите по-меки от препоръчаното. Ползите от окачването обаче са повече от очевидни: може да се влезе в остър завой с доволно висока скорост, а колата стои като залепена. Не съм особен разбирач, но лично аз не усещам rollover тенденция, хем съм и със стъклен покрив, демек центърът на тежестта е по-високо. Може би не съм тествал колата до границите на възможностите й, но за границите на моя кураж се държи изключително стабилно. ESP системата съм тествал само веднъж, и тъй като не бях подготвен ( тоест стана малко изненадващо) не мога да коментирам как се държи. Но щом пиша тези редове явно си е свършила работата... Нямам намерение да я тествам отново, мога само да кажа, че се чу някакво странно хлопане и тракане, когато се активира, и колата реши да остане на пътя.Самото управление действително е малко индиректно, както го описват в повечето статии, което не допринася за спортното усещане. Но пък не е и крайно зле, особено в режим Спорт. Все пак това не е състезателна кола Тръгването с повече газ е трудно дори и при включен ASC. Даже не съм и пробвал без него, според мен колата ще пили гуми на място около 12 минути. Но няма и как иначе да е, каквито и системи да има, и колкото и широки да са гумите, все пак предницата на колата е доволно лека, а въртящият момент не е малък.Спирачките са чудесни, приятелката ми щеше да ни пребие при първото си качване в Бравото - хем я предупредих, че спира много по-рязко от нейния Голф 3. Предполагам широките гуми и големите спирачки си казват думата, колата буквално залепва на място. В същото време ABS-ът не е прекалено чувствителен, което за мен е голям плюс.Нивото на шума в купето е една идея по-силно за моя вкус, но това е ,,цената

        Коментар


          това за фаровете - вземи си смени работата, стани дизайнер :D ето снимки на Браво 2010 - фаровете вече ще са такива, каквито искашще има нови цветове - и вън и вътредруги външни и вътрешни промени освен фаровете и новите цветове не се забелязват
          Прикачени файлове
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            Първият цвят е много хубав...

            Коментар


              по мои наблюдения това са стари снимки, но пипнати на компютър - с нови цветове и фаровенищо реално засега...но за сметка на това инфото е официално, така че промени ще има със сигурност
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                Появи се нова информация за Браво 2010. Може би в България нещата ще стоят по малко по-различен начин, защото нивата на оборудване тук са различни. Но все пак:- два нови външни цвята- хромирана долна решетка при ниво Emotion- затъмнени фарове, без жълта част в обсластта на мигачите- нови интериорни комбинации в по-светли цветове- същите двигатели, но отговарящи на Евро 5- версия с пропан-бутан за ниво Emotion- пакети: "Blue" за Dynamic - Blue&Me , задни ел. стъкла, задни сензори за паркиране, "Blue" за Emotion - Blue&Me , предни и задни сензори за паркиране, сензори за дъжд и светлини, прибиращи се огледала, а при Sport версията пакетът включва Blue&Me, 18 цолови джанти и затъмнени задно и задни странични стъкла- цените остават непроменени- продажбите заповат в Италия през февруари 2010
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  Sev написа:
                  ...- версия с пропан-бутан за ниво Emotion...
                  Това за кой двигател е

                  Коментар


                    в италианския сайт вече има кофигураторверсията с газ е само една - 1,4 90 к.с.новото е че се предлага с по-високо оборудване, а именно Emotion
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      В Хърватско предлагат T Jet 150 с газ

                      Fiat Bravo T-Jet 120

                      Коментар


                        то и на други места имано колата не излиза така от заводаа отива в сервиз посочен от ФИАТ за монтажа в този случай 1,4 90 е с т.нар заводска уредба
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          Разбрано!

                          Fiat Bravo T-Jet 120

                          Коментар


                            като те гледам още се ослушваш и караш Браво 1, значи нищо не си разбрал :D
                            2015 Renault Megane Expression GT
                            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                            Всичко за FIAT Bravo 2007

                            Коментар


                              Sev написа:
                              ...а в този случай 1,4 90 е с т.нар заводска уредба
                              Звучи много добре, интересно ако въобще го предлагат за колко време ще идва при АИ P.S Панда на метан - 6месеца

                              Коментар


                                Sev написа:
                                като те гледам още се ослушваш и караш Браво 1, значи нищо не си разбрал :D
                                познай ти кое си

                                Fiat Bravo T-Jet 120

                                Коментар

                                Working...
                                X