може и да е е по-хубаво, но не е и по-лошо
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Здравейте,май аз съм най напред с км вече направих смяна на 30К.Смениха ми масло всички филтри и свещите срещу сумата от 360 лв.А иначе за толкова км съм доволен с някой изключеня разбира се.1.Аудио системата ми се развали още на 2-я месец та се наложи да чакам нова от италия но и новата не е читава вече запона и тя да прави номера.2.Разби се вътрешно каре и колата почна да тресе докато го открият от какво е смениха външно каре и някой други неща.Сега чука нещо от дясно и незнам какво е ама ми писна да ходя до летището.При превъртане на гуми колата подскача.Имам еднс молба към някои със спорт пакет:да пробва дали и при него го има това.Благодаря за вниманието дано съм бил полезен.П.С. специално към Любо как закачи зимните стелки към копчетатаfiat bravo 1.4t-jet 150h.p.
Коментар
-
Айде и аз да споделя разход: 4700 км - 6.1 л/100км, 300 км градско - 6.8 л/100 км. Разскърца се средната конзола, оправих я с малки парченца дунапрен, напъхани в разни процепи, засега работи. Проверих предните накладки, за 17 000 км са на 80 %, задните са като нови. В студовете паля от първия път, но с яко тресене първата секунда, и доколкото съм чел в английския форум, това е нормално за 1.9 120 к.с, оправя се с двойно подгряване, тогава пали нормално. Карам тези дни Сузуки SX4, със същия мотор, тая кола почва да дърпа от 1200 об, не знам гадните японци какво са правили със софтуера, но е в ПЪТИ по-пъргава от Бравото. Потресен съм, ще ремапвам докато не постигна същите резултатиFiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
maremi написа:Здравейте,май аз съм най напред с км вече направих смяна на 30К.Смениха ми масло всички филтри и свещите срещу сумата от 360 лв.А иначе за толкова км съм доволен с някой изключеня разбира се.1.Аудио системата ми се развали още на 2-я месец та се наложи да чакам нова от италия но и новата не е читава вече запона и тя да прави номера.2.Разби се вътрешно каре и колата почна да тресе докато го открият от какво е смениха външно каре и някой други неща.Сега чука нещо от дясно и незнам какво е ама ми писна да ходя до летището.При превъртане на гуми колата подскача.Имам еднс молба към някои със спорт пакет:да пробва дали и при него го има това.Благодаря за вниманието дано съм бил полезен.П.С. специално към Любо как закачи зимните стелки към копчетата
Коментар
-
Не съм бил аз днеска Любо,а стелките и аз така ги оставих.Стереото почна само да се рестартира,изключва и губи качеството на звука.И аз не обичам да въртя гуми ама понякога се налага и така открих този проблем.А за срещите мн съжалявам че не можах да присъствам но обещавам на следващата съм там.И друг въпрос пали ли ви колата от първия път моята никога сутрин,след това няма проблеми.fiat bravo 1.4t-jet 150h.p.
Коментар
-
Да, имам го тоя проблем с паленето. Всъщност пали веднага, но изгасва и трябва да завъртя пак. Оттам насетне всичко е наред. Имам го тоя проблем откак я купих, но лятото не беше грижа понеже беше топло. Някъде под 15 градуса почва да се случва. Мисля да им го кажа като ида да ми сменят маслото, макар че не ми се струва сериозно.
Коментар
-
@maremi, преди време бях на ей те толкова да взема едно Браво Спорт втора ръка (истината е, че исках да го капарирам, но от лизинговата компания казаха, че не могат да осчетоводят парите и остана за другата сутрин, когато вече куража ми се беше изпарил ), та го покарах това Браво и къде нарочно, къде не толкова също превъртях гуми на 1ва и на мен ми направи впечатление, че колата заподскача, но аз лично си го обясних с ASR-a, който се опитваше да укроти побеснелите гуми Не се сетих да пробвам с изключен ASR.Между другото, паркинга, където е снимката от аватара ти доста напомня, на паркинга пред блока на родителите ми в Овча Купел, където от доста време има едно черно Браво Спорт. Да не сме били съседи?
Коментар
-
Вчера на магистралата София-Пловдив чукнах 10,000 и аз По случая се присъединявам към групата пишещи братя и пускам малко впечатления. Моите ще излязат малко по-малки от средноголям роман, затова ще ги пускам на части FIAT Bravo 1.4 T-Jet Sport - част 1При мен мисленето и тестването беше около 3-4 месеца. Бях си направил един голям екселски файл, в който събирах и сравнявах параметри. Останалите коли, които гледах, бяха: Kia pro’ceed 2.0 CRDi, Honda Civic (1,6 140ps, седан), Skoda Octavia 1.6 FSI, Seat Leon 1.6 FSI, Mitsubishi Lancer, Citroen C4, Toyota Auris. Лидерите по продажби в класа - Opel Astra и Ford Focus - не съм гледал особено много. Идваха прекалено скъпо с моторите и екстрите, които исках. Голф не съм гледал изобщо, хвърлих око на Джетата, но и тя ми беше скъпа. Шкодата отпадна рано - беше ми прекалено ,,семейна
Коментар
-
11 месеца и 11200 км - време за първо посещение в сервизамясто - Бургас, Кафеджиев - един от двата дилъра на ФИАТ в градаза 40 мин свършиха работа...според очакваниятасмяна на масло, маслен филтър и филтър климатик204,85 левамаслото е Selenia K P.E., поне така пише в бележкатаи първи проблем - проверих маслото над максимума е !!!сега ще видя дали са сменили филтъра на климатика и по-късно ще отида да го източат малко маслоспоред бележката - 3,30 литра , а трябва да е 2,90
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар