Абе като гледам как се се заихрали по фарове и аз да попитам страничен въпрос - на Кромата преди и след фейслифта фаровете еднакви по размер ли са?Щото много ме кефят новите и ако са еднакви - направо ще е джакпот. Така или иначе за след нова година съм предвидил покупка на Крома, ако котка не ми мине път....
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Абе като гледам как се се заихрали по фарове и аз да попитам страничен въпрос - на Кромата преди и след фейслифта фаровете еднакви по размер ли са?Щото много ме кефят новите и ако са еднакви - направо ще е джакпот. Така или иначе за след нова година съм предвидил покупка на Крома, ако котка не ми мине път....
Като гледам май са различни.
Не само фаровете, но калниците, бронята и капака, мамка му...А няма да ми стигнет финикииките за фейслифтова - тя си е още съвсем нов модел.Както и да е - да я докараме до там
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Абе аз за Браво съм си навит ама и за него няма да стигнат - ще гледам в 12-13 хиляди да се хвана - затова съм го оставил и за напролет - още малко да паднат цените на Кромите 2005-2006 - сега за около 7 000 евро се намира читава - сле д6 месеца ще може малко по-надолу от първите - а и аз парите ще приготвя дотогава. Лошото е че в плана ми влиза продажбата и на двете ми фиатки, което внася доста неопредленост в цялата ситуация.
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
един тест на ADAC - 1,6 M-Jet Emotion въпреки че са германци :D
С две думи на БГ ако може
+ нисък разход+ висок въртящ момент+ много място на предните седалки+ добре подбрани предавки на скоростна кутия+ голяма сигурност- безчувствено управление (нервност при високи скорости)- слабо отопление - лоша видимост назад - висок праг на багажника - високи разходи за поддръжка моя коментар за минусите е следния:- за управлението при високи скорости - с над 130-140 не карам; при такава скорост колата не мърда; Митко (1,4 T-Jet 120 Dynamic) на срещата каза, че скорости близки до максималната и идват в повече; нормално, за състезатели има версия Спорт- слабо отопление - моята е бензинова и подгряването е много по-бързо (в теста е напревено супер тъпо упражнение ; колата стои в хладилна камера при -10 оС и на празен ход трябва да загрее купето до 22 оС)- лоша видимост назад - съгласен- висок праг на багажника - съгласен- високи разходи за поддръжка - в статията става въпрос за дизелова кола в Германия; там данъка за дизел е 2,5 пъти по-висок от този за бензин със същата мощност; застраховките също са по-високи
ти си расъл повече от мен :D за краката на втория ред при мен има достатъчно мястоно ширината на задната седалка е малка, заради дизайна на колата и доста солидните врати
Типично по немски.... малоумници!Боли ме швепса, че прага на багажника е с 4см. по-висок от този на "А3", или багажника е с 4,87л. по-малък от този на "Астра", или пък назад има по-лоша видимост от "Голф" - това нито е товарна кола, нито ше карам на задна до морето, нито съм си купил Формула1.... Тия забележки си ги измислят, за да дават отрицателни точки и да има какво да кажат тъпаците, защото иначе "ГолфО" нема да е първи
Коментар